Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat maakt een haarkleur in godsnaam uit?
Geen idee. Zou ze niet moeten doen vind ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?
Vraag het aan haar styliste en marketing team.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waarom heeft Rihanna dan steeds een andere kleur?
Is goed, heb je het nummer voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag het aan haar styliste en marketing team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag het aan haar styliste en marketing team.
Wie is dat?quote:
Oké.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kloon van BabeWatcher?
Hoe lelijk ze ook moge zijn ajacied4lf, je zal haar nooit krijgen. Geef het op.quote:
Ook daar gaat het niet om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe lelijk ze ook moge zijn ajacied4lf, je zal haar nooit krijgen. Geef het op.
Usain gaat voor Cheryl. Gaat Cheryl voor Usain?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om?
Ik denk het wel. Volgens mij valt ze wel op donkere mannen. En Usain is een sporter, net als Cole. En hij heeft status.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Usain gaat voor Cheryl. Gaat Cheryl voor Usain?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Volgens mij valt ze wel op donkere mannen. En Usain is een sporter, net als Cole. En hij heeft status.
Dat moet Cheryl niet doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok van niet, meer dan een one night stand zal het niet worden als dat al gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |