Knap om die conclusie uit dit bericht te halen en dat terwijl we nog steeds op je beloofde bewijs wachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rihanna is echt veeeeeeeeeeeel lekkerder dan Cheryl, dat zie je toch zó.
Usain Bolt heeft gewoon veel betere smaak dan jullie. Hij snapt gewoon wat lekker is.
Geen probleemquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oke, ik zal je opmerking even quoten en in het B&H Kate Upton topic zetten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat ben jij een waaghals zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zie heel duidelijk dat ze eyeliner/mascara en wenkbrauwpotlood op heeft.quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het ermee eens zijnquote:
Leuk voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen het ermee eens zijn
Maakt dat uit of er mensen mee eens zijn of niet dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarmee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt weer tijd voor een gif. van de knapste vrouw op aarde.
[ afbeelding ]
En mogen wij een foto van jou zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.
Sowieso heeft ze weinig tieten en body om echt 'lekker' te zijn.
In dat topic waarschijnlijk niet nee maar kijk eens goed, dan zie je dat ik gelijk heb, een geile verschijning maar niet mooi (een beetje trashy ook nog peroxide blonde) en hangtietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Op dat gifje zie je gelukkig haar puntige knieën niet, gadverdammequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeetje wat is ze eigenlijk lelijk hier. Die gebogen puntneus en dan die kuil in haar kin. Om maar niet te spreken over het feit dat ze geen lippen heeft. Ze lijkt hier gewoon op een man.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, kleine neus, bijna geen lippen. Eigenlijk is Rihanna veel maar dan ook veel knapper. Lippen die net zo groot zijn als Cheryl haar hoofd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dat topic waarschijnlijk niet nee maar kijk eens goed, dan zie je dat ik gelijk heb, een geile verschijning maar niet mooi (een beetje trashy ook nog peroxide blonde) en hangtieten
Kate Upton is ook weer zo'n vrouw waar je echt hoopt dat ze niet begint te pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.
Het is wel een lekker wijf en dat geldt voor Rihanna ook maar niet mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat schoonheid heel subjectief is. En ik weet dat heel veel mannen Kate Upton wel degelijk een lekker ding vinden.
Lekker wijf is ze zeker, Rihanna ook. Maar dat is anders dan knap en mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, volle lippen zijn veel vrouwelijker. Cheryl heeft liters lipgloss nodig om ze nog maar een beetje te doen spreken. Ik zocht net op google plaatjes van haar. Toen zag ik het weer bevestigd: Cheryl lijkt op een man. Om inderdaad nog maar niet te spreken over die ellebogen van haar, en die puntige schouders. Waarschijnlijk val jij stiekem op mannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk, kleine neus, bijna geen lippen. Eigenlijk is Rihanna veel maar dan ook veel knapper. Lippen die net zo groot zijn als Cheryl haar hoofd.![]()
Ik val op Cheryl. Als zij op een man lijkt, val ik op mannen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, volle lippen zijn veel vrouwelijker. Cheryl heeft liters lipgloss nodig om ze nog maar een beetje te doen spreken. Ik zocht net op google plaatjes van haar. Toen zag ik het weer bevestigd: Cheryl lijkt op een man. Om inderdaad nog maar niet te spreken over die ellebogen van haar, en die puntige schouders. Waarschijnlijk val jij stiekem op mannen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En mogen wij een foto van jou zien?
Wat is knap en mooi dan voor jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker wijf is ze zeker, Rihanna ook. Maar dat is anders dan knap en mooi
Alles wat Cheryl heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is knap en mooi dan voor jou?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Dat voorhoofd van Rihanna.Gervinho is er niks bij.
Foto's van je vriendin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef Happel het volgende:
Nee, dat voorhoofd van Rihanna dan. Godverdomme, daar kan je een Boeing 747 op laten landen...
Waarom negeer je mij omdat geen foto wilt plaatsen met je bolle kop?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Foto's van je vriendin?
Dat neusje lijkt me niet origineelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En Kate Upton is echt wel gewoon 'mooi'. Haar gezicht bezit alle eigenschappen die een vrouwengezicht mooi maken: grote, lichte ogen, donkere wenkbrauwen, een knap rond wipneusje, volle lippen, een rond gezicht met een klein kinnetje. Haar gezicht is perfect in verhouding, ook van de zijkant gezien. Cheryl's neus is vanaf de zijkant gewoon krom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |