quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Dat voorhoofd van Rihanna.Gervinho is er niks bij.
Foto's van je vriendin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef Happel het volgende:
Nee, dat voorhoofd van Rihanna dan. Godverdomme, daar kan je een Boeing 747 op laten landen...
Waarom negeer je mij omdat geen foto wilt plaatsen met je bolle kop?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Foto's van je vriendin?
Dat neusje lijkt me niet origineelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En Kate Upton is echt wel gewoon 'mooi'. Haar gezicht bezit alle eigenschappen die een vrouwengezicht mooi maken: grote, lichte ogen, donkere wenkbrauwen, een knap rond wipneusje, volle lippen, een rond gezicht met een klein kinnetje. Haar gezicht is perfect in verhouding, ook van de zijkant gezien. Cheryl's neus is vanaf de zijkant gewoon krom.
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat neusje lijkt me niet origineel
[ afbeelding ]
En als de wetenschap het zegt is het altijd zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.
En: orgineel? Sinds wanneer moet een neus orgineel zijn?
Gemiddeld is aantrekkelijker, dat blijkt uit ieder wetenschappelijk onderzoek.
Dit gezicht is prachtig, kinderlijk, sexy, onschuldig, alles.
Niet altijd. Meestal wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als de wetenschap het zegt is het altijd zo?
Klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet altijd. Meestal wel ja
Op basis van wetenschappelijk onderzoek is Rihanna toch onmogelijk mooier dan Cheryl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haar gezicht voldoet gewoon aan alle kenmerken voor vrouwelijkheid, vruchtbaarheid.
En: orgineel? Sinds wanneer moet een neus orgineel zijn?
Gemiddeld is aantrekkelijker, dat blijkt uit ieder wetenschappelijk onderzoek.
Dit gezicht is prachtig, kinderlijk, sexy, onschuldig, alles.
quote:"Ik wil haar gewoon zien werken... Het liefst van al wil ik zien hoe ze de vloer kuist en voorovergebogen haar spullen opraapt", bekent de 24-jarige Rihanna aan het mannenmagazine Esquire, waarin ze naast haar sappige fantasieën ook haar lichaam bijna volledig prijsgeeft met enkele sexy (topless)foto's.
"Cheryl is echt hot en zo mooi", gaat de 'You da one'-zangeres verder. Op de vraag of Cheryl tijdens haar kuisavontuurtje ook enige kleren om het lijf zou hebben, antwoordt een ondeugende Rihanna "Wat denk je nu zelf?"
Mwao. Dan vind ik Cheryl slimmer en meer smaak hebben. Maar die is (meestal) wel lelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Rihanna is wel een slim meisje met smaak.
meestal? ze is altijd lelijk. bah Cherylquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwao. Dan vind ik Cheryl slimmer en meer smaak hebben. Maar die is (meestal) wel lelijk.
Dus dat brengt het in balans.
Usain Bolt heeft geen smaak, Ashley Cole ook niet.
Waarom zou dat nou weer onmogelijk zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van wetenschappelijk onderzoek is Rihanna toch onmogelijk mooier dan Cheryl.
Cheryl doet helaas niet mee, anders had ik gekeken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hebben jullie niets anders te doen dan dit topic vol te spammen? Turnen is op TV, ga op die kleine 15/16 jarige meisjes geilen
Jij hebt hier zowat de meeste posts gemaakt, knul.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hebben jullie niets anders te doen dan dit topic vol te spammen? Turnen is op TV, ga op die kleine 15/16 jarige meisjes geilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, mijn taak zit er even op. Ben vanavond weer terug.
★★★
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
LatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, mijn taak zit er even op. Ben vanavond weer terug.
Dat weet jezelf ook welquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou weer onmogelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |