SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
lol zat je bij marton ? die poste een foto ervan op fbquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
Gisteren gewoon 6u FFVII zitten spelenKon zo moeilijk stoppen, kon nog moeilijker uit mn bed net
Nee hij zat bij mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:22 schreef AapO het volgende:
[..]
lol zat je bij marton ? die poste een foto ervan op fb
Nee, maar van mod zijn wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat zou kunnen natuurlijk, maar van een vervelende maandagochtend verzuur ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Enige waar ik me aan irriteer ja. Fucking 6uur gespeeld en ben net Midgar uit enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:35 schreef AapO het volgende:
maar daarentegen is het beter op emu, aangezien speedbutton
quote:
Serieus zo erg?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je weet dat je goed gescheten hebt als je riem een gaatje strakker gaat
Wowquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je weet dat je goed gescheten hebt als je riem een gaatje strakker gaat
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Muisraket het volgende:
Ouderwets gebitch... Het is ook altijd hetzelfde hier.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar toch)
[..]
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar toch)
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uniquote:
Arm, stalen schaap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uni
Met een beetje mazzel hoef ik maar 3 dagen per week naar Tilburg. Moet ik wel snel genoeg zijn met aanmeldenquote:
Oooooooh mazzelpik!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hoef ik maar 3 dagen per week naar Tilburg. Moet ik wel snel genoeg zijn met aanmelden
Dat is het voordeel van zelf in mogen plannenquote:
Ik heb eerlijk gezegd niet eens een idee wanneer ik weer beginquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uni
Ik kwam er toevallig achter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet eens een idee wanneer ik weer begin
Dan ruilen we, doe ik jouw werk en jij mijn studiequote:
Als ik dan ook jouw hersenen krijg, dealquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig achter.
[..]
Dan ruilen we, doe ik jouw werk en jij mijn studie![]()
Maar ik peer 'm ffkes,
Moet je op zaterdag en zondag ook naar school?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb gewoon 7 dagen per week school en ook nog eens 2 avonden.
7?¿?¿? wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb gewoon 7 dagen per week school en ook nog eens 2 avonden.
5 dagen dus, foutje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je op zaterdag en zondag ook naar school?
Ik dacht alquote:
Lol, ik wou toch zeggen..quote:
Nu wel geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, ik wou toch zeggen..
Die achterlijke VU is niet eens open op zondag
Zo, dat zou tijd worden. Daar is tig jaar aan gesteggel van de studentenvakbond en andere besturen aan vooraf gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu wel geloof ik.
http://www.ub.vu.nl/nl/ni(...)i-op-zondag-open.asp
Niet vreemd als je bedenkt dat VU (om een reden die me niet helemaal bekend is) nog steeds bijzonder onderwijs is. Maar wel fijn dat het geregeld is ja, zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat zou tijd worden. Daar is tig jaar aan gesteggel van de studentenvakbond en andere besturen aan vooraf gegaan.
De B staat voor de vleugel/afdeling ja..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Muisraket het volgende:
Btw A_T, ik ben een hoofdgebouw-noob, dus ik vraag het even aan jou: die studiezalen met een B hè, staat die B gewoon voor de vleugel (en is de studiezaal dus gelijk aan de hele vleugel) of iets anders?
Ah zo, dankjewel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De B staat voor de vleugel/afdeling ja..
2B-10
Verdieping 2, vleugel B, lokaal/kamer/zaal 10
Maar dat de studiezaal gelijk staat aan de hele vleugel is me even onbekend. Of zijn B alle zalen/biebs die je meteen om de hoek bij de liften tegenkomt, dan zou het kunnen.
* Augustus_Thijs zoekt even op de feweb site..
Yep, B zijn al die dingen meteen naast de liften. Het verschilt dan even per verdieping of het een studiezaal/bieb/kantoortje is.
In de verre toekomst-plannen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
MR heb je plannen om op jezelf te gaan?
Laatste jaar van je studie ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In de verre toekomst-plannen ja.
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laatste jaar van je studie ofzo?
Die eerste twee zijn wel vervelend jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.
Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muisquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.
Da's geen kutexcuus, dat kwam omdat ik heel veel klusjes niet hoefde te doen en dat van die voedselvergiftiging scheelde niet veel, hulde aan magnetrons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muis.
Juist door op jezelf te gaan wonen word je in no-time zelfstandig. Pure noodzaak.
+ dat je tijdens die week alleen thuis ook niet ineens door voedselvergiftiging/brand/moord/klunzigheid/skaten/verhongering/fokken aan je einde bent gekomen. Dus je bent vast wel zelfstandiger dan je denkt
Ligt eraan hoeveel mensen dat kunnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Adviesrapport aan het schrijven voor een bedrijf, gaat ze waarschijnlijk een paar ton per jaar besparen... denk dat ik mijn uurloon best op had kunnen schroeven
Nu alquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen.
Gewoon iets gaan doen danquote:
Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen.
Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.
Ja, op dat eerste doel ik een beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.
Maar dit jaar had ik de eerste week van de zomervakantie echt last van het feit dat ik niets te doen had
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Gvd steeds als DJ iets zegt, denk ik dat het BDH is. Stomme UI's van jullie!
Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vindquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Gvd steeds als DJ iets zegt, denk ik dat het BDH is. Stomme UI's van jullie!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vind
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?GA JE SCHAMEN
Kleuren, muur, lelijke hoofden, pose... Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?GA JE SCHAMEN
Als ik zo'n opmerking maak over vrouwen (rokje, tieten, lang haar, ik zie geen verschil) dan worden ze boosquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleuren, muur, lelijke hoofden, pose... Ik zie geen verschil.
Vrouwen, sowieso nooit aan beginnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik zo'n opmerking maak over vrouwen (rokje, tieten, lang haar, ik zie geen verschil) dan worden ze boos
Is hetzelfde als het verschil tussen Cox en janitor niet zien. Of tussen Turk en JD. Of tussen MR en shifto.quote:
Vrouwen beginnen niet aan mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen, sowieso nooit aan beginnen.
Leugens!quote:
Ik kijk daar maar heel kort na, echt een split-second, dus dan zie ik dat niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef DeJori het volgende:
BDH's UI: Licht, lang haar, geen sigaret, grijze pet.
Mijn UI: donker haar, baard en sigaret, zwarte kleding en beige pet.
Geen verschil
Je hebt geen bewijs.quote:
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...quote:
Bijna een vrouw is altijd nog geen vrouwquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...
En dan denken ze na die dates van maar dáár begin ik niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Idd, maar ik ga binnendoorquote:
Ja, maar dat is niet beginnen, zoals barrie al zeiquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel beginnen, vooral als blijkt dat een meisje gewoon psycho is of als jij je interesse verliest in een ander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet beginnen, zoals barrie al zei
Bitches be crazyquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel beginnen, vooral als blijkt dat een meisje gewoon psycho is of als jij je interesse verliest in een ander.Beginnen =/= een relatie beginnen.
Inderdaad, nooit aan beginnen. Katten, veel beter.quote:
Nou als overdrijven een studie was zou jij cum laude slagen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit aan beginnen. Katten, veel beter.
Was ook niet serieus bedoeld, maar ik hoopte dat als ik zoals MohMi zou doen, je ook een keer lief zou doen tegen mij. Missie gefaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou als overdrijven een studie was zou jij cum laude slagen.
Nee totaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh heb je vandaag weer een forever alone dag?
Ik doe altijd lief tegen jou. Hell, tegen jou doe ik liever dan tegen MohMiquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld, maar ik hoopte dat als ik zoals MohMi zou doen, je ook een keer lief zou doen tegen mij. Missie gefaald.
Nee is ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee totaal nietmaar ik hoef ook niet te liegen toch!
Jij snapt mequote:
Mag of moet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je mag altijd de waarheid vertellen toch
Waarom neem jij mij altijd serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou. Hell, tegen jou doe ik liever dan tegen MohMi
Same reason dat jij altijd hapt, macht der gewoontequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom neem jij mij altijd serieus?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
Omg, het topic is bijna half evil![]()
- 50% dus
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Tevens een feit dat we in een jaar meer topics hebben geopend in deze reeks dan alle jaren ervoor
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom neem jij mij altijd serieus?
Dat vraagt om een feestjequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Tevens een feit dat we in een jaar meer topics hebben geopend in deze reeks dan alle jaren ervoor
Ja verstandig welquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf gewoon aan dat het heel gezellig is
Altijd dat happen ook van MRquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Same reason dat jij altijd hapt, macht der gewoonte
quote:
Ik wilde hardlopen, maar met de regen hier heb ik daar echt geen zin in.quote:
Beter gewoon fokken johquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wilde hardlopen, maar met de regen hier heb ik daar echt geen zin in.
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.quote:
Vast niet alleen naar de koelkast op en neer he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.
Nee, ik moet écht bewegen want heb echt te veel zitten eten de laatste tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast niet alleen naar de koelkast op en neer he?
Nou have fun dan maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht bewegen want heb echt te veel zitten eten de laatste tijd.En te lang geen oefeningen doen is ook niet echt bevorderlijk voor mijn houding en zo.
Typen is ook bewegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens ik heb mijn sport gevonden. Kogelstoten![]()
Die zijn enormquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo?
En dit weerGa dadelijk lekker in de tuin zitten zonnen ofzo
Daar moet je echt fucking sterk voor zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn enormPaar rondjes draaien en je bent al sportief bezig
Ja dat is dan wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar moet je echt fucking sterk voor zijn.
Welke zon? Ik zie hier geen zon hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo?
En dit weerGa dadelijk lekker in de tuin zitten zonnen ofzo
Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jij en DJ een romatische bijna dubbel date?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaan
Het is donker dus let maar extra goed opquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaan
Ze dragen glow in the dark handschoenen en die wil ik de hele film kunnen zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is donker dus let maar extra goed op
Ze je die zo op en neer gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze dragen glow in the dark handschoenen en die wil ik de hele film kunnen zien.
Dan ga ik kotsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze je die zo op en neer gaan
quote:
JA DE JOUWE OOK¿ GEK HE¿quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef bijdehand het volgende:
BARRIE!! ZIT JOUW CAPS LOCK OOK VAST?
WAT IS DIT VOOR WERELD WAAR WE NU IN LEVEN, WAAR DE CAPS LOCK VAST ZIT EN HET VRAAGTEKEN TART MET DE WETTEN VAN DE ZWAARTEKRACHT!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JA DE JOUWE OOK¿ GEK HE¿
MIJN VRAAGTEKEN OOK¿¿¿
OFNIET GEKKE SHIT IS GOING ON HEREEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR WERELD WAAR WE NU IN LEVEN, WAAR DE CAPS LOCK VAST ZIT EN HET VRAAGTEKEN TART MET DE WETTEN VAN DE ZWAARTEKRACHT!!!!
JA IK GA ZO MAAR VAN FOK AF, EVEN KIJKEN OF CAPS LOCK TERUG SPRINGT.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OFNIET GEKKE SHIT IS GOING ON HEREEE
NOUJAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JA IK GA ZO MAAR VAN FOK AF, EVEN KIJKEN OF CAPS LOCK TERUG SPRINGT.
JA MOET TOCH IETS?quote:
JAquote:
Iewl doe niet zo viesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JAEN NU GA IK MAAR. KUSJE VOOR IEDEREEN IN DIT TOPIC.
Dat wil ik niet een cijfer neertypen maar tot half........ 6quote:
Altijd zo laat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wil ik niet een cijfer neertypen maar tot half........ 6
Niet bannen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
DUS DIT IS HET CAPSLOCK TOPIC GEWORDEN?
hendig sjiekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:26 schreef AapO het volgende:
gegroet stervelingen, wat is thuiswerken toch baas
je bedoeld thuisfappen en niks doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:26 schreef AapO het volgende:
gegroet stervelingen, wat is thuiswerken toch baas
Tsja ergens ook wel relaxed kan je zo nu en dan iets later beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe later ik begin, hoe later ik moet blijven
mua daar heb ik alleen mezelf meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
je bedoeld thuisfappen en niks doen
Af en toe jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja ergens ook wel relaxed kan je zo nu en dan iets later beginnen
Nou, geef eens een lijstje met wat je vandaag gaat doen dan. Gaan we aan het einde van de dag kijken wat je ervan gebakken hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef AapO het volgende:
[..]
mua daar heb ik alleen mezelf meed00dlijnen jongeh
ik moet:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Af en toe ja
[..]
Nou, geef eens een lijstje met wat je vandaag gaat doen dan. Gaan we aan het einde van de dag kijken wat je ervan gebakken hebt
Klinkt als een rustige ochtendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef AapO het volgende:
[..]
ik moet:
een koppeling verder afbouwen tussen ons systeem en die van een belgisch bedrijf (ga geen namen noemen)
ik moet een incident bericht opmaken in xml om dat via een webservice op een tablet te krijgen met alles erop en eraan.
diverse dingen moet ik gaan testen hiervoor uiteraard.
ik moet een planning gaan doorgeven over een service waar ik wijzigingen aan moet gaan brengen.
en dan moet ik mijn eigen werk nog doen
Helaas wel.quote:
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.quote:
Ja inderdaad, daarom ga ik pas om 1u of half 2 ofzo pauzerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas wel.Laat pauze houden vind ik wel wat schelen
Olaquote:
Slechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.
Nee neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.
Veel beter hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ga ik pas om 1u of half 2 ofzo pauzeren
[..]
Ola
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veel beter heSommige gaan al om 12 uur. Onbegrijpelijk
Die honger van 11u is om half 1 alweer weg hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.
Bij mij echt niet, ik weet niet wat het is, maar als ik zo vroeg ontbijt en naar school ga, heb ik altijd honger als een pferd, niet normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Die honger van 11u is om half 1 alweer weg hoor
Pferdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij echt niet, ik weet niet wat het is, maar als ik zo vroeg ontbijt en naar school ga, heb ik altijd honger als een pferd, niet normaal.
Echt he! Vooral omdat ik na het middag eten eigenlijk altijd wel even een uiltje zou kunnen knappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier lunch ik vaak rond 13u.
Snap het ook niet dat mensen al rond half 12 aan de pauze gaan, dan duurt je middag nog zo belachelijk lang
Ja dan is het logisch. Plus dan heeft je klas ook pauze enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.
Oh sukkel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
[..]
PferdMoest het 3x lezen voor ik het begreep
![]()
[..]
Echt he! Vooral omdat ik na het middag eten eigenlijk altijd wel even een uiltje zou kunnen knappen
Ja, dan hebben we 10 minuutjes koffiepauze, maar dan neem ik dus lunchpauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch. Plus dan heeft je klas ook pauze enzo.Waar ik werk mag je gewoon zelf je pauze bepalen. Maar de helft werkt maar tot 4 dus dan is het verklaarbaar dat ze ''vroeg'' pauze hebben.
Met mijn stage was ik om 4 klaar en ging ik om half 2 pauze houden. Die 2 uur na mijn pauze leken net zo lang te duren als de gehele ochtend tot aan pauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier lunch ik vaak rond 13u.
Snap het ook niet dat mensen al rond half 12 aan de pauze gaan, dan duurt je middag nog zo belachelijk lang
Oh en wanneer heb je dan echt pauze? Niet rond 12en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we 10 minuutjes koffiepauze, maar dan neem ik dus lunchpauze.
12.45 meestal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh en wanneer heb je dan echt pauze? Niet rond 12en?
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
O
[..]
Met mijn stage was ik om 4 klaar en ging ik om half 2 pauze houden. Die 2 uur na mijn pauze leken net zo lang te duren als de gehele ochtend tot aan pauze._! Misschien hebben die mensen wel echt een gruwelijke hekel aan hun werk?
Wel waar want in de nacht vliegt de tijd altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!![]()
Ach ja, gelukkig heb ik jullie
Voornamelijk doordat de festivals grotendeels voorbij zijn. Althans, er word altijd door het hele jaar leuke dingen gepland maar tussen mei en sept is het altijd minder ja door de festivals.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
Vraagje aan de concertgangers hier: zijn er opeens weer allemaal leuke concerten, na een lange komkommertijd, omdat de zomerfestivals voorbij zijn, of is er een andere reden voor?
QFT, zat heel even Final Fantasy 7 te spelen gisteren en ineens was het half 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel waar want in de nacht vliegt de tijd altijd![]()
Ja dat zou wat zijn anders
W2 serieus dicht ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Voornamelijk doordat de festivals grotendeels voorbij zijn. Althans, er word altijd door het hele jaar leuke dingen gepland maar tussen mei en sept is het altijd minder ja door de festivals.
Dingen als het w2 zijn zelfs dicht in die periode(Nouja, soms is er wel e.o.a. expo maar kwa muziek
)
Dat is het eerste wat weer komt sinds begin Juliquote:maandag 20 augustus concert
Anti-Flag + Antillectual
Ik zag het ja, vind Anti-Flag wel geinig, maar hoef er niet per se heen en zit al over 37883 andere concerten te twijfelen die toch wel voor gaan. Daarnaast heb ik ook alweer 2 concerten gepland (Absynthe Minded en Anathema) staan en wordt het anders een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat weer komt sinds begin Juli
Wilde er eigenlijk wel heenMaar vind 15¤ echt te duur voor anti-flag
ga es aan het werk ofzowquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!![]()
Ach ja, gelukkig heb ik jullie
Ja en heb anti-flag echt al 12x gezien ofzo. Komen ook vaak op gratis festivals als zomerpop enzo. En Absynthe Minded zag ik op je FB voorbij komen ja, maar moest het nog even opzoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zag het ja, vind Anti-Flag wel geinig, maar hoef er niet per se heen en zit al over 37883 andere concerten te twijfelen die toch wel voor gaan. Daarnaast heb ik ook alweer 2 concerten gepland (Absynthe Minded en Anathema) staan en wordt het anders een beetje veel van het goede.
Doe dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en heb anti-flag echt al 12x gezien ofzo. Komen ook vaak op gratis festivals als zomerpop enzo. En Absynthe Minded zag ik op je FB voorbij komen ja, maar moest het nog even opzoeken
Nondeju dat is laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
QFT, zat heel even Final Fantasy 7 te spelen gisteren en ineens was het half 2
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe dat.Je moet wel tegen het lichtelijk Vlaamse accent kunnen van de zanger. Ik vind het soms een beetje storend, maar ze maken voor de rest perfecte popmuziek die toch nog weet te raken, in tegenstelling tot veel hap-slik-weg radiopop van de laatste tijd.
Wel jammer dat veel van hun leukere liedjes moeilijk vindbaar zijn op YT en dan ook vaak geupload zijn in sardineblikjeskwaliteit.
Uhh... jaaaquote:
Ik dacht eerst dat je dat gisterenmiddag tijdens je werd had zitten doen maar dat leek me ook zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?![]()
[..]
Uhh... jaaa![]()
Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?![]()
[..]
Uhh... jaaa![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je dat gisterenmiddag tijdens je werd had zitten doen maar dat leek me ook zoiets
Als het goed is wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bestaat die nog?Zal eens zoeken.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef Muisraket het volgende:
Weet niet of het iets voor jou is hoor, shifto, denk het niet zelfs. Maar je kunt het altijd proberen.
quote:
Anders zou je dat gerust doen ofniet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef shifto het volgende:
[..]Zou ook nog kunnen daar niet van, maar heb hier geen gamepad dus dat speelt kut
Serie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Anders zou je dat gerust doen ofniet?Jij toen ook met je film kijken in de gereserveerde vergaderruimte
welkom terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef bijdehand het volgende:
ik ben er ook weer maar ik zoek 't niet om terug te lezen sorry xx
ps mijn capslock is weer goed maar nu doen mijn leestekens en mijn shiftknop het niet meer
dankjewel ik ben er zelf ook wel blij meequote:
Ik ook, want ik heb je gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dankjewel ik ben er zelf ook wel blij mee
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dankjewel ik ben er zelf ook wel blij mee
quote:
Ik ga hier geen opmerking maken over raak schieten want dan wordt mr boos.quote:
quote:
Kun jij dat even doen? Ik moet zo wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga hier geen opmerking maken over raak schieten want dan wordt mr boos.
PS. Mijn toetsenbord doet 't weer
PPS. Je ziet me vanavond weer.
PPPS. Wie reserveert?
Nice, veel plezier!quote:
Ja kan gewoon via die site toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kun jij dat even doen? Ik moet zo weg
Jup.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja kan gewoon via die site toch?
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef shifto het volgende:
Bijna lunchen barrie! Ik ga denk ik om half 2 pasDuurt t nog korter!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaSlim plan! Ik heb 1 uur afgesproken maar even kijken of ik daar half 2 van kan maken
Heb je een supermarkt daar in de buurt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Nog wel ff bedenken wat ik ga eten. Denk dat ik verse broodjes haal en kip&rode pesto salade van de AH
Ja, nja, 5min rijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef BarrieButsers het volgende:
i
[..]
Heb je een supermarkt daar in de buurt?
Nouja, als er een visboer in de buurt zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb gruwelijke zin in mosselen. Maar om dat te halen gaat nou net iets te ver
Nee wel een restaurant/terrasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, als er een visboer in de buurt zitWaar werk je eigenlijk (dm?)?
Maar om het nog helemaal te gaan maken op je werk is ook weer zo iets ja
Moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wel een restaurant/terras_!
Ik moet eerst biefstuk eten bij mijn ouders om vervolgens ergens vanavond pizza met bier te eten/drinken bij een vriendquote:
Ja je moet het niet van overdag hebben inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet eerst biefstuk eten bij mijn ouders om vervolgens ergens vanavond pizza met bier te eten/drinken bij een vriendMijn leven is zo erg.... overdag
![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef shifto het volgende:
Nou ik ga maar ff naar de winkel![]()
Smakelijk alvast!
Massamoorden he, jij telt niet voor 10quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan donderdag niet, Barrie. Ik wil nog leven.
Doe normaal dadelijk leest de AIVD mee ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
Nee, maar elke moord is er een extra. Ik weet niet hoeveel jij er hebt gepleegd, KK en TM reageren ook niet meer. En Fed... Ik vrees het ergste.
Ze mogen toch niet zomaar in je kelder kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe normaal dadelijk leest de AIVD mee ofzo
Ik heb geen kelderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet zomaar in je kelder kijken
Als ze je geheime luik niet kunnen vinden niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |