SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
lol zat je bij marton ? die poste een foto ervan op fbquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
Gisteren gewoon 6u FFVII zitten spelenKon zo moeilijk stoppen, kon nog moeilijker uit mn bed net
Nee hij zat bij mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:22 schreef AapO het volgende:
[..]
lol zat je bij marton ? die poste een foto ervan op fb
Nee, maar van mod zijn wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat zou kunnen natuurlijk, maar van een vervelende maandagochtend verzuur ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Enige waar ik me aan irriteer ja. Fucking 6uur gespeeld en ben net Midgar uit enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:35 schreef AapO het volgende:
maar daarentegen is het beter op emu, aangezien speedbutton
quote:
Serieus zo erg?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je weet dat je goed gescheten hebt als je riem een gaatje strakker gaat
Wowquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Je weet dat je goed gescheten hebt als je riem een gaatje strakker gaat
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Muisraket het volgende:
Ouderwets gebitch... Het is ook altijd hetzelfde hier.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar toch)
[..]
Ja ja als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. (oke andersom maar toch)
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uniquote:
Arm, stalen schaap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uni
Met een beetje mazzel hoef ik maar 3 dagen per week naar Tilburg. Moet ik wel snel genoeg zijn met aanmeldenquote:
Oooooooh mazzelpik!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hoef ik maar 3 dagen per week naar Tilburg. Moet ik wel snel genoeg zijn met aanmelden
Dat is het voordeel van zelf in mogen plannenquote:
Ik heb eerlijk gezegd niet eens een idee wanneer ik weer beginquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel. Ik moet in de week van de 27e alweer naar de uni
Ik kwam er toevallig achter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet eens een idee wanneer ik weer begin
Dan ruilen we, doe ik jouw werk en jij mijn studiequote:
Als ik dan ook jouw hersenen krijg, dealquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kwam er toevallig achter.
[..]
Dan ruilen we, doe ik jouw werk en jij mijn studie![]()
Maar ik peer 'm ffkes,
Moet je op zaterdag en zondag ook naar school?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb gewoon 7 dagen per week school en ook nog eens 2 avonden.
7?¿?¿? wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb gewoon 7 dagen per week school en ook nog eens 2 avonden.
5 dagen dus, foutje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je op zaterdag en zondag ook naar school?
Ik dacht alquote:
Lol, ik wou toch zeggen..quote:
Nu wel geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, ik wou toch zeggen..
Die achterlijke VU is niet eens open op zondag
Zo, dat zou tijd worden. Daar is tig jaar aan gesteggel van de studentenvakbond en andere besturen aan vooraf gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu wel geloof ik.
http://www.ub.vu.nl/nl/ni(...)i-op-zondag-open.asp
Niet vreemd als je bedenkt dat VU (om een reden die me niet helemaal bekend is) nog steeds bijzonder onderwijs is. Maar wel fijn dat het geregeld is ja, zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat zou tijd worden. Daar is tig jaar aan gesteggel van de studentenvakbond en andere besturen aan vooraf gegaan.
De B staat voor de vleugel/afdeling ja..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Muisraket het volgende:
Btw A_T, ik ben een hoofdgebouw-noob, dus ik vraag het even aan jou: die studiezalen met een B hè, staat die B gewoon voor de vleugel (en is de studiezaal dus gelijk aan de hele vleugel) of iets anders?
Ah zo, dankjewel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De B staat voor de vleugel/afdeling ja..
2B-10
Verdieping 2, vleugel B, lokaal/kamer/zaal 10
Maar dat de studiezaal gelijk staat aan de hele vleugel is me even onbekend. Of zijn B alle zalen/biebs die je meteen om de hoek bij de liften tegenkomt, dan zou het kunnen.
* Augustus_Thijs zoekt even op de feweb site..
Yep, B zijn al die dingen meteen naast de liften. Het verschilt dan even per verdieping of het een studiezaal/bieb/kantoortje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |