Altijd dat happen ook van MRquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Same reason dat jij altijd hapt, macht der gewoonte
quote:
Ik wilde hardlopen, maar met de regen hier heb ik daar echt geen zin in.quote:
Beter gewoon fokken johquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wilde hardlopen, maar met de regen hier heb ik daar echt geen zin in.
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.quote:
Vast niet alleen naar de koelkast op en neer he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.
Nee, ik moet écht bewegen want heb echt te veel zitten eten de laatste tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast niet alleen naar de koelkast op en neer he?
Nou have fun dan maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht bewegen want heb echt te veel zitten eten de laatste tijd.En te lang geen oefeningen doen is ook niet echt bevorderlijk voor mijn houding en zo.
Typen is ook bewegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ga wel even bewegen, maar dan wel binnen.
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens ik heb mijn sport gevonden. Kogelstoten![]()
Die zijn enormquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo?
En dit weerGa dadelijk lekker in de tuin zitten zonnen ofzo
Daar moet je echt fucking sterk voor zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn enormPaar rondjes draaien en je bent al sportief bezig
Ja dat is dan wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar moet je echt fucking sterk voor zijn.
Welke zon? Ik zie hier geen zon hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo?
En dit weerGa dadelijk lekker in de tuin zitten zonnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |