Helaas wel.quote:
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.quote:
Ja inderdaad, daarom ga ik pas om 1u of half 2 ofzo pauzerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas wel.Laat pauze houden vind ik wel wat schelen
Olaquote:
Slechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.
Nee neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was al langer wakker hoor, maar zat nog niet op FOK!.
Veel beter hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ga ik pas om 1u of half 2 ofzo pauzeren
[..]
Ola
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veel beter heSommige gaan al om 12 uur. Onbegrijpelijk
Die honger van 11u is om half 1 alweer weg hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.
Bij mij echt niet, ik weet niet wat het is, maar als ik zo vroeg ontbijt en naar school ga, heb ik altijd honger als een pferd, niet normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Die honger van 11u is om half 1 alweer weg hoor
Pferdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij echt niet, ik weet niet wat het is, maar als ik zo vroeg ontbijt en naar school ga, heb ik altijd honger als een pferd, niet normaal.
Echt he! Vooral omdat ik na het middag eten eigenlijk altijd wel even een uiltje zou kunnen knappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier lunch ik vaak rond 13u.
Snap het ook niet dat mensen al rond half 12 aan de pauze gaan, dan duurt je middag nog zo belachelijk lang
Ja dan is het logisch. Plus dan heeft je klas ook pauze enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén simpele reden: gruwelijke honger. Als ik om 9 uur op school moet zijn en de avond ervoor niet gedoucht heb, ontbijt ik meestal rond een uur of 6. Dan krijg ik om 11 uur 's ochtends al zo'n honger dat ik dan al ga lunchen.
Oh sukkel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
[..]
PferdMoest het 3x lezen voor ik het begreep
![]()
[..]
Echt he! Vooral omdat ik na het middag eten eigenlijk altijd wel even een uiltje zou kunnen knappen
Ja, dan hebben we 10 minuutjes koffiepauze, maar dan neem ik dus lunchpauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch. Plus dan heeft je klas ook pauze enzo.Waar ik werk mag je gewoon zelf je pauze bepalen. Maar de helft werkt maar tot 4 dus dan is het verklaarbaar dat ze ''vroeg'' pauze hebben.
Met mijn stage was ik om 4 klaar en ging ik om half 2 pauze houden. Die 2 uur na mijn pauze leken net zo lang te duren als de gehele ochtend tot aan pauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier lunch ik vaak rond 13u.
Snap het ook niet dat mensen al rond half 12 aan de pauze gaan, dan duurt je middag nog zo belachelijk lang
Oh en wanneer heb je dan echt pauze? Niet rond 12en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we 10 minuutjes koffiepauze, maar dan neem ik dus lunchpauze.
12.45 meestal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh en wanneer heb je dan echt pauze? Niet rond 12en?
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
O
[..]
Met mijn stage was ik om 4 klaar en ging ik om half 2 pauze houden. Die 2 uur na mijn pauze leken net zo lang te duren als de gehele ochtend tot aan pauze._! Misschien hebben die mensen wel echt een gruwelijke hekel aan hun werk?
Wel waar want in de nacht vliegt de tijd altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!![]()
Ach ja, gelukkig heb ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |