Ik doe altijd lief tegen jou. Hell, tegen jou doe ik liever dan tegen MohMiquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld, maar ik hoopte dat als ik zoals MohMi zou doen, je ook een keer lief zou doen tegen mij. Missie gefaald.
Nee is ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee totaal nietmaar ik hoef ook niet te liegen toch!
Jij snapt mequote:
Mag of moet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je mag altijd de waarheid vertellen toch
Waarom neem jij mij altijd serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou. Hell, tegen jou doe ik liever dan tegen MohMi
Same reason dat jij altijd hapt, macht der gewoontequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom neem jij mij altijd serieus?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
Omg, het topic is bijna half evil![]()
- 50% dus
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Tevens een feit dat we in een jaar meer topics hebben geopend in deze reeks dan alle jaren ervoor
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom neem jij mij altijd serieus?
Dat vraagt om een feestjequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Tevens een feit dat we in een jaar meer topics hebben geopend in deze reeks dan alle jaren ervoor
Ja verstandig welquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf gewoon aan dat het heel gezellig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |