Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jij en DJ een romatische bijna dubbel date?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaan
Het is donker dus let maar extra goed opquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft een date mer mijn vader en ik kijk of ze niet te ver gaan
Ze dragen glow in the dark handschoenen en die wil ik de hele film kunnen zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is donker dus let maar extra goed op
Ze je die zo op en neer gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze dragen glow in the dark handschoenen en die wil ik de hele film kunnen zien.
Dan ga ik kotsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze je die zo op en neer gaan
quote:
JA DE JOUWE OOK¿ GEK HE¿quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef bijdehand het volgende:
BARRIE!! ZIT JOUW CAPS LOCK OOK VAST?
WAT IS DIT VOOR WERELD WAAR WE NU IN LEVEN, WAAR DE CAPS LOCK VAST ZIT EN HET VRAAGTEKEN TART MET DE WETTEN VAN DE ZWAARTEKRACHT!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JA DE JOUWE OOK¿ GEK HE¿
MIJN VRAAGTEKEN OOK¿¿¿
OFNIET GEKKE SHIT IS GOING ON HEREEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR WERELD WAAR WE NU IN LEVEN, WAAR DE CAPS LOCK VAST ZIT EN HET VRAAGTEKEN TART MET DE WETTEN VAN DE ZWAARTEKRACHT!!!!
JA IK GA ZO MAAR VAN FOK AF, EVEN KIJKEN OF CAPS LOCK TERUG SPRINGT.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OFNIET GEKKE SHIT IS GOING ON HEREEE
NOUJAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JA IK GA ZO MAAR VAN FOK AF, EVEN KIJKEN OF CAPS LOCK TERUG SPRINGT.
JA MOET TOCH IETS?quote:
JAquote:
Iewl doe niet zo viesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JAEN NU GA IK MAAR. KUSJE VOOR IEDEREEN IN DIT TOPIC.
Dat wil ik niet een cijfer neertypen maar tot half........ 6quote:
Altijd zo laat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wil ik niet een cijfer neertypen maar tot half........ 6
Niet bannen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
DUS DIT IS HET CAPSLOCK TOPIC GEWORDEN?
hendig sjiekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:26 schreef AapO het volgende:
gegroet stervelingen, wat is thuiswerken toch baas
je bedoeld thuisfappen en niks doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:26 schreef AapO het volgende:
gegroet stervelingen, wat is thuiswerken toch baas
Tsja ergens ook wel relaxed kan je zo nu en dan iets later beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe later ik begin, hoe later ik moet blijven
mua daar heb ik alleen mezelf meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
je bedoeld thuisfappen en niks doen
Af en toe jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja ergens ook wel relaxed kan je zo nu en dan iets later beginnen
Nou, geef eens een lijstje met wat je vandaag gaat doen dan. Gaan we aan het einde van de dag kijken wat je ervan gebakken hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef AapO het volgende:
[..]
mua daar heb ik alleen mezelf meed00dlijnen jongeh
ik moet:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Af en toe ja
[..]
Nou, geef eens een lijstje met wat je vandaag gaat doen dan. Gaan we aan het einde van de dag kijken wat je ervan gebakken hebt
Klinkt als een rustige ochtendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef AapO het volgende:
[..]
ik moet:
een koppeling verder afbouwen tussen ons systeem en die van een belgisch bedrijf (ga geen namen noemen)
ik moet een incident bericht opmaken in xml om dat via een webservice op een tablet te krijgen met alles erop en eraan.
diverse dingen moet ik gaan testen hiervoor uiteraard.
ik moet een planning gaan doorgeven over een service waar ik wijzigingen aan moet gaan brengen.
en dan moet ik mijn eigen werk nog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |