abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115177925
MR heb je plannen om op jezelf te gaan? :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:40:51 #52
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115178235
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
MR heb je plannen om op jezelf te gaan? :D
In de verre toekomst-plannen ja. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_115178288
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

In de verre toekomst-plannen ja. ;)
Laatste jaar van je studie ofzo? :P
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:45:19 #54
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115178413
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Laatste jaar van je studie ofzo? :P
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_115178541
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg. ;(
Die eerste twee zijn wel vervelend ja :( En denk je niet dat zelfstandigheid komt als je eenmaal op je eigen woont? Bedoel dan zal je wel moeten.
pi_115178618
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muis :P .
Juist door op jezelf te gaan wonen word je in no-time zelfstandig. Pure noodzaak.

+ dat je tijdens die week alleen thuis ook niet ineens door voedselvergiftiging/brand/moord/klunzigheid/skaten/verhongering/fokken aan je einde bent gekomen. Dus je bent vast wel zelfstandiger dan je denkt ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:52:01 #57
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115178697
quote:
99s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muis :P .
Juist door op jezelf te gaan wonen word je in no-time zelfstandig. Pure noodzaak.

+ dat je tijdens die week alleen thuis ook niet ineens door voedselvergiftiging/brand/moord/klunzigheid/skaten/verhongering/fokken aan je einde bent gekomen. Dus je bent vast wel zelfstandiger dan je denkt ;)
Da's geen kutexcuus, dat kwam omdat ik heel veel klusjes niet hoefde te doen en dat van die voedselvergiftiging scheelde niet veel, hulde aan magnetrons. _O_
pi_115178880
Adviesrapport aan het schrijven voor een bedrijf, gaat ze waarschijnlijk een paar ton per jaar besparen... denk dat ik mijn uurloon best op had kunnen schroeven :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115180149
quote:
15s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Adviesrapport aan het schrijven voor een bedrijf, gaat ze waarschijnlijk een paar ton per jaar besparen... denk dat ik mijn uurloon best op had kunnen schroeven :')
Ligt eraan hoeveel mensen dat kunnen :P Want als er voor jou letterlijk 100 anderen zijn...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:41:39 #60
77609 AapO
Buurtninja
pi_115180699
lunchtijd.
pi_115181058
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef AapO het volgende:
lunchtijd.
Nu al :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_115181613
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen. :{
pi_115181677
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef AapO het volgende:
lunchtijd.
Vind ik ook wel een goed idee :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:06:57 #64
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_115181751
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen. :{
Herkenbaar :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_115181793
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef DeJori het volgende:

[..]

Herkenbaar :P
Fucking stom :(
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:08:05 #66
361691 DeJori
pi_115181805
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Fucking stom :(
Gewoon iets gaan doen dan :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_115182161
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef DeJori het volgende:

[..]

Gewoon iets gaan doen dan :P
Ja was het maar zo simpel :D
pi_115182777
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:41:54 #69
361691 DeJori
pi_115183175
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.
Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.
Maar dit jaar had ik de eerste week van de zomervakantie echt last van het feit dat ik niets te doen had :')
pi_115185651
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.
Maar dit jaar had ik de eerste week van de zomervakantie echt last van het feit dat ik niets te doen had :')
Ja, op dat eerste doel ik een beetje :P En dat tweede is onherkenbaar voor mij :7
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:37:13 #71
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115185997
Gvd steeds als DJ iets zegt, denk ik dat het BDH is. Stomme UI's van jullie! :(
pi_115186419
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen? :{ GA JE SCHAMEN :'(
pi_115186732
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vind :+
pi_115186753
quote:
99s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vind :+
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen? :{ GA JE SCHAMEN :'(
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:00:39 #75
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115186967
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kleuren, muur, lelijke hoofden, pose... Ik zie geen verschil. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')