In de verre toekomst-plannen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
MR heb je plannen om op jezelf te gaan?
Laatste jaar van je studie ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In de verre toekomst-plannen ja.
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laatste jaar van je studie ofzo?
Die eerste twee zijn wel vervelend jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.
Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muisquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, verre toekomst is misschien wat overdreven. Maar geld, inschrijftijd en gebrek aan zelfstandigheid staan een beetje in de weg.
Da's geen kutexcuus, dat kwam omdat ik heel veel klusjes niet hoefde te doen en dat van die voedselvergiftiging scheelde niet veel, hulde aan magnetrons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfstandigheid is een kut excuus Muis.
Juist door op jezelf te gaan wonen word je in no-time zelfstandig. Pure noodzaak.
+ dat je tijdens die week alleen thuis ook niet ineens door voedselvergiftiging/brand/moord/klunzigheid/skaten/verhongering/fokken aan je einde bent gekomen. Dus je bent vast wel zelfstandiger dan je denkt
Ligt eraan hoeveel mensen dat kunnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Adviesrapport aan het schrijven voor een bedrijf, gaat ze waarschijnlijk een paar ton per jaar besparen... denk dat ik mijn uurloon best op had kunnen schroeven
Nu alquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen.
Gewoon iets gaan doen danquote:
Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst kon ik weken bankhangen en niksen. Nu begin ik mij na een dag al zo stierlijk te vervelen.
Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onherkenbaar. Ik heb het alleen bij een weekje vakantie tussen de lessen door. Dan heb je stiekem toch geen vakantie.
Ja, op dat eerste doel ik een beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort weken ook niet echt vakantie, omdat projecten enzo gewoon doorlopen.
Maar dit jaar had ik de eerste week van de zomervakantie echt last van het feit dat ik niets te doen had
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Gvd steeds als DJ iets zegt, denk ik dat het BDH is. Stomme UI's van jullie!
Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vindquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
Gvd steeds als DJ iets zegt, denk ik dat het BDH is. Stomme UI's van jullie!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige die het verwarrend vind
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?GA JE SCHAMEN
Kleuren, muur, lelijke hoofden, pose... Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam Jay en Silent Bob door elkaar halen?GA JE SCHAMEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |