Nouja, als er een visboer in de buurt zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb gruwelijke zin in mosselen. Maar om dat te halen gaat nou net iets te ver
Nee wel een restaurant/terrasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, als er een visboer in de buurt zitWaar werk je eigenlijk (dm?)?
Maar om het nog helemaal te gaan maken op je werk is ook weer zo iets ja
Moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wel een restaurant/terras_!
Ik moet eerst biefstuk eten bij mijn ouders om vervolgens ergens vanavond pizza met bier te eten/drinken bij een vriendquote:
Ja je moet het niet van overdag hebben inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet eerst biefstuk eten bij mijn ouders om vervolgens ergens vanavond pizza met bier te eten/drinken bij een vriendMijn leven is zo erg.... overdag
![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef shifto het volgende:
Nou ik ga maar ff naar de winkel![]()
Smakelijk alvast!
Massamoorden he, jij telt niet voor 10quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan donderdag niet, Barrie. Ik wil nog leven.
Doe normaal dadelijk leest de AIVD mee ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
Nee, maar elke moord is er een extra. Ik weet niet hoeveel jij er hebt gepleegd, KK en TM reageren ook niet meer. En Fed... Ik vrees het ergste.
Ze mogen toch niet zomaar in je kelder kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe normaal dadelijk leest de AIVD mee ofzo
Ik heb geen kelderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet zomaar in je kelder kijken
Als ze je geheime luik niet kunnen vinden niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |