Dat is het niet, het zijn echt de instellingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor een kut scherm heb jij dan? hier kreeg ik al standaard >1024x768
Nee hoor, het zijn watervliegtuigen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mordecai het volgende:
Mijn vliegtuigen glijden btw van de baan... Heb je wielen nodig ofzo? :/
Gewoon wegblijven van die kut vliegtuigen. Bij utility staat wel een landingsgestel die je ook kunt inklappen met rechtermuisknop maar die wielen hebben vooralsnog geen grip.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mordecai het volgende:
Mijn vliegtuigen glijden btw van de baan... Heb je wielen nodig ofzo? :/
werkt nietquote:
quote:Lion King
When having sex, you pull out right before you ejaculate. Go in your own hand. Get the girl to face you and before she realizes it, use your thumb to smear some sperm across her forehead and say "Simba".
Wat is er aan te begrijpen? Laad een ISO in en bam!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies probeert Virtualbox te begrijpen
Oh, werkt een ISO ook? Ik zit vanalles te mounten en zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er aan te begrijpen? Laad een ISO in en bam!
Dosbox/Compabliteits modus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, werkt een ISO ook? Ik zit vanalles te mounten en zo
Ik wil gewoon een oud spelletje spelen wat niet werkt op Windows 7 (en Vista)
Wat dacht je van compatibility mode?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, werkt een ISO ook? Ik zit vanalles te mounten en zo
Ik wil gewoon een oud spelletje spelen wat niet werkt op Windows 7 (en Vista)
quote:
Welk spel wil je spelen??quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef Lorrelies het volgende:
Setup start niet.
En Virtualbox zegt nu: 'NO BOOTABLE MEDIUM FOUND', ondanks de windows 98 iso.
Wat nu?
Rayman 2quote:
Hebben wel meer mensen last van zo te zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Rayman 2
Ik snap niet wat ik nou verkeerd doe. Normaal gesproken heb ik niet zo'n problemen met compabiliteit, maar de enige manier om dat spel nog op te kunnen starten is Virtualbox, volgens internet dan
Nou ja, ik ga nog wel even kloten.
Ik heb het nog ergens bij mijn ma thuis liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van zo te zien.
Hier kun je het kopen voor 6 dollar
http://www.gog.com/en/gamecard/rayman_2_the_great_escape
Jij bent niet zo goed met opbouwende kritiek hé?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Timwonnacott het volgende:
@drumstick je moet is langs de What the Frag server gaan, zo hoort een TF2 server te zijn
ip?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Timwonnacott het volgende:
@drumstick je moet is langs de What the Frag server gaan, zo hoort een TF2 server te zijn
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed met opbouwende kritiek hé?
Weinig gewicht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef drumstickNL het volgende:
Ik krijg 'm nu ook niet meer de ruimte in; wat is beter: brute kracht of weinig gewicht?
old skool windows 98quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Lorrelies het volgende:
Windows 98 werkt nu
Morgen kijk ik wel hoe ik nu in vredesnaam mijn spel erin op kan starten
Veel kracht per massa. Denk na en het lukt wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef drumstickNL het volgende:
Ik krijg 'm nu ook niet meer de ruimte in; wat is beter: brute kracht of weinig gewicht?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef TJV het volgende:
Kiwi, dan ram ik mijn ISS in jouw vliegtuigje.
Is dat leuk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:22 schreef tuut-chips het volgende:
http://kerbalspaceprogram(...)r-%28-save-editor%29
Animo voor een KSP server? Mod installeren is veel simpeler dan het lijkt.
1 2 | host = localhost port = (random poort) |
1 2 | host = 81.204.68.150 port = 25565 |
Ik probeer morgen mischien wel even, nu naar bed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef tuut-chips het volgende:
OK maar wat jullie dus even moeten doen:
1: Download https://github.com/ToxicFrog/kessler/raw/master/KSPKessler.zip
2: Unzip hem in dezelfde map waar je KSP.exe instaat (je root KSP folder dus, zie ook screenshot)
3: Ga naar de map "kessler" en open client_config.txt
4: Verander
[ code verwijderd ]
naar
[ code verwijderd ]
en verander het password van topsecret naar mcsc. Save dan.
5: dubbelklik op kessler_client.bat
Iedere keer dat je op kessler_client.bat dubbelklikt wordt je save gesynchroniseerd met de server. Dan zie je de lelijke creaties van iedereen die dat ook gesynct heeft. Je moet wel om de zoveel tijd even kessler_client.bat runnen om te syncen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aliensquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"I got signals. I got readings, in front and behind."
"Where, man? I don't see s**t."
"He's right. There's nothin' back here."
"Look, I'm telling ya, there's somethin' movin' and it ain't us! Tracker's off scale, man. They're all around us, man. Jesus!"
"Maybe they don't show up on infra red at all."
BLEOEIEOEOEOEAOAAAAARGHGHGHGHG AAAAHHAHAHAHAHA HHHHHHEEEEEEELLLLPPPP
Koffie halen was nog nooit zo spannend. Kwartje voor wie de quote weet zonder hem te googlen.
Geniaal als er soms weer onverwacht vanalles uit elkaar klapt. Waarom het zo grappig is; geen idee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:51 schreef Mordecai het volgende:
Jammer alleen dat er geen muziek in zit :c
die mag je houdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DM je postadres maar als je dat kwartje nog wilt.
ik heb een aantal dagen pretpark gedaan, maar echt weg-op vakantie ben ik (iig in de zomer) niet van plan, misschien in het najaar er even een weekend tussenuit..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie?
Ah, duidelijk! Ik kan het mij goed voorstellen, ik heb ook liever wat extra lange weekendjes en dagen dan twee complete weken achter elkaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een aantal dagen pretpark gedaan, maar echt weg-op vakantie ben ik (iig in de zomer) niet van plan, misschien in het najaar er even een weekend tussenuit..
ik ben niet heel erg een lange vakantie persoon
heb liever losse dagen en weekenden (tenzij ik naar USA zou gaan ofzo uiteraard)
Je zou er grijze haren van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Mordecai het volgende:
Die twee grijze boosters achterop zijn te snel...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mag niet hopen dat jij van dat spel een "hoogtepunt" krijgt, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg iig in de demo een meertrapsraket de ruimte niet inquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef Mordecai het volgende:
Meertrapsraketten de ruimte in krijgen is geen probleem, maar een space shuttle de lucht in krijgen.... =.=
trekhaak bv?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Piek, zullen bij samen een BV-tje beginnen?
Nee we worden huurlingen in donker afrika of de randstad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
trekhaak bv?
[ afbeelding ]
Dit schatje kan naar de maan en weer terug.
Nopequote:
Je engines worden te heetquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
trekhaak bv?
[ afbeelding ]
Dit schatje kan naar de maan en weer terug.
wat zijn die flappen danquote:
ik heb eens een neger nageroepenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je relevante arbeidservaring?
Een baan richting de maan zetten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
Hey ik heb een design dat de ruimte in kan. Wat nu?
Voldoet. Missie één: stomp dat haagse tuig. Allemaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ik heb eens een neger nageroepen
Sorry. Mijn oprechte excuses en medeleven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:11 schreef TJV het volgende:
Beetje respect voor Bill ja! Die draait voorlopig rondjes om de maan.
Hou toch op man een orbit rond de zon is gewoon als je gefaald hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
Maar het is wel veel leuker om in een orbit rond de zon te komen.
Beter dan dat je in de zon vliegt. Hele game bugt dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hou toch op man een orbit rond de zon is gewoon als je gefaald hebt.
Iemand anders al op Minimus geland?
Jaaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
old skool windows 98
voor welk spel?
en toch wel gevirtualiseerd he? (virtualbox of vmware)
Warp noobquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan ook op minimus landen als ik deze koers aanhou maar dat duurt te lang.
Gebruik compatibility mode...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaaEn ja inderdaad virtualbox. Duurde even voor ik het aan de praat had, maar W98 werkt nu
Ik wilde het voor Rayman 2 (en eventueel andere spellen, want soms duurt het 3 eeuwen om een oud spel aan de praat te krijgen op W7).
Alleen moet ik nu nog even kijken hoe ik dan mijn spel (.iso) in W98 krijg en op kan starten...
Weet jij het toevallig?
echt he, mislukte betweter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor de 100ste keer.
Als je je motor uitzet blijft je baan precies hetzelfde. Daarom vol gas tot je lijntje goed loopt, dan motor uit en zweven maar.quote:
Oh das hatte ich nicht gewüsstquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor de 100ste keer.
Waarom zou je dat doen, dan kun je hem beter helemaal niet installeren...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn broertje vroeg gisteravond of ik mijn laptop kon fiksen (OS wilde niet meer goed opstartten dus dat moest geherinstalleerd worden), zodat hij lekker kon gamen.
Ubuntu geinstalleerd, har har har
Die zit nu chagrijnig te zijn![]()
Net zo oud als jij bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo oud
Hoe oud ben je ook alweer?
zat 'ie in een orbit of op een planeet?quote:
Mijn fuel ging dus wél te vroeg op tijdens mijn terugkeer naar Kerbin omdat ik naar de steam overlay switchte en daardoor de shift-knop bleef hangen en ik dus mijn laatste 4.7kg brandstof de verkeerde kant op bliesquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef TJV het volgende:
In een orbit, had nog 7 seconden fuel en na zorgvuldig timen ben ik in een baan rond de aarde gekomen. Daar met nog 2 druppels fuel over de atmosfeer in kunnen duiken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
Hmmm, W98 herkent mijn geluidskaart niet.
Fuuuuuuuuuuu
in MC?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat ik maar eens aan een maanbasis ga werken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef mschol het volgende:
[..], gewoon driver installeren van virtualbox
Goed idee. Multiplayer alles?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat ik maar eens aan een maanbasis ga werken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef tuut-chips het volgende:
OK maar wat jullie dus even moeten doen:
1: Download https://github.com/ToxicFrog/kessler/raw/master/KSPKessler.zip
2: Unzip hem in dezelfde map waar je KSP.exe instaat (je root KSP folder dus, zie ook screenshot)
3: Ga naar de map "kessler" en open client_config.txt
4: Verander
[ code verwijderd ]
naar
[ code verwijderd ]
en verander het password van topsecret naar mcsc. Save dan.
5: dubbelklik op kessler_client.bat
Iedere keer dat je op kessler_client.bat dubbelklikt wordt je save gesynchroniseerd met de server. Dan zie je de lelijke creaties van iedereen die dat ook gesynct heeft. Je moet wel om de zoveel tijd even kessler_client.bat runnen om te syncen.
Heb ik ook. Plus dat je niet normaal veel fuel nodig hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef mschol het volgende:
ik faal gigantisch in het creeren van een werkend spacecraft
en die snap to grid ongein werkt daarin niet mee
Wat heb jij allemaal zweven? Ik zie niets.quote:
ik heb nu er 1 met 8 rockets.. eens kijken of die de lucht in komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb ik ook. Plus dat je niet normaal veel fuel nodig hebt.
Heb je mechjeb geinstalleerd? Hij neemt voertuigen met mods die jij niet hebt niet mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal zweven? Ik zie niets.
Ja ik heb mechjeb. Hoe zie ik hoeveel uploads ik heb? Zou er 1 moeten zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je mechjeb geinstalleerd? Hij neemt voertuigen met mods die jij niet hebt niet mee.
Zo ja, bij mij staat er "10 uploaded" als ik mijn clientje draai. Jij?
Die kessler_client.bat runnen dan zie je snel iets staan. Eventueel een screenshotje maken als hij openstaat want hij closet zichzelf steeds weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ik heb mechjeb. Hoe zie ik hoeveel uploads ik heb? Zou er 1 moeten zijn.
je path variable even opgeven of juiste java shit invoeren...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef TJV het volgende:
java.exe wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand
dan weet ik iig dat het niet werkt.
Je moet meerdere stages maken met die dingen die zichzelf loslaten. Dus 1 met zwarte power om alles de atmosfeer uit te krijgen; een voor snelheid en een voor extra shiz.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je path variable even opgeven of juiste java shit invoeren...
ik heb een raket met 16 boosters de lucht in
waarom faal ik zo hard?
ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet meerdere stages maken met die dingen die zichzelf loslaten. Dus 1 met zwarte power om alles de atmosfeer uit te krijgen; een voor snelheid en een voor extra shiz.
En dat is?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzo
mechanical mouse heeft een paar simpele sattelietonderdelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is die mod met satellites enzo.
Dit ik wil allesch bouwen! Dit spel heeft veel potentie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is die mod met satellites enzo.
Hij hoort de eerste keer dat je het spel start te starten, maar dat werkt op de een of andere manier niet... Als je hem wil spelen moet je even je settings.cfg verwijderen in je KSP folder.quote:
Ik zit nog steeds bij het Deku Forestquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij het Deku ForestNog geen zin gehad om verder te gaan.
Op shift drukken dan krijg je meer throttle en kun je in één keer omhoog vliegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zit nog bij het stuk dat je via die waterval/stroming omhoog moet helemaal in het begin. Ik viel van best hoog en had toen geen zin meer
Ah ok... ja dat is best wel een rotstuk geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zit nog bij het stuk dat je via die waterval/stroming omhoog moet helemaal in het begin. Ik viel van best hoog en had toen geen zin meer
*kspquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is ga kap eens downloaden denk ik zo
Bij Zelda Windwaker kom je niet buiten de atmosfeer hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op shift drukken dan krijg je meer throttle en kun je in één keer omhoog vliegen.
Wel uitkijken want parachutes werken niet zonder atmosfeer
Het wordt wat saaier, maar installeer mechjeb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
De volgende update krijgt nieuwe planeten?![]()
het is me nu nog niet eens gelukt om in orbit om de aarde heen te komen.
Je had voor 6 euro natuurlijk ook gewoon een wel werkende kunnen kopen + soundtrackquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef Lorrelies het volgende:
OMFG I DID IT
[ afbeelding ]
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Ja maar ik heb 'm origineel, maar die ligt 65km verderopquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had voor 6 euro natuurlijk ook gewoon een wel werkende kunnen kopen + soundtrack(Wat ik overigens een tijd geleden had gedaan.)
picfailquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
WHATSUP MY NIGGERS! MOTHERFUCKA!!!
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hem ook origineel, 1 & 3 ook. Alle 3 schijnen niet compatable te zijn met windows 7. Heb de 3rde nog niet geprobeerd te installeren op 7, maar 1 & 2 werkte inderdaad niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 'm origineel, maar die ligt 65km verderop
En ik weet niet zeker of die wel zou werken eigenlijk
LADY"S PREPARE TO SUFFER!!!! YUSUF AMIRRR AUUUUWHHHHquote:
3 heb ik ook ooit geprobeerd, maar dat was op Vista denk ik. Ik had behoorlijke grafische problemen. Overal zwarte vlakken etc. Maar het werkte wel, het was alleen niet te spelen. Alweer een lang tijdje geleden, dus ik heb toen meteen gezegd "oh hij doet het niet" ipv naar oplossingen te zoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem ook origineel, 1 & 3 ook. Alle 3 schijnen niet compatable te zijn met windows 7. Heb de 3rde nog niet geprobeerd te installeren op 7, maar 1 & 2 werkte inderdaad niet.
Ik heb nu drie op mun en een op minimus , met mun landing 1 die niet meer terugkan want raket stuk, munlanding 2 die ik op loopafstand van landing 1 landde maar op de terugweg kwam die vast te zitten in een orbit om kerbin , en munlanding 3 was een perfecte heen en terug met landing op 4km van de launchpadquote:
dat gebeurd wonderbaarlijk genoeg niet...quote:
Zijn dat boosters?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
de volgende (geheid mislukkende) poging
Boosters zijn alleen voor als je een zwaar ding hebt dat anders niet van de grond af komt; daar kom je niet ver mee.quote:
zit nu, na 3 traps boosters + wat rocketfuel op 35KM hoogtequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Boosters zijn alleen voor als je een zwaar ding hebt dat anders niet van de grond af komt; daar kom je niet ver mee.
Mijn maanlander is bijna hetzelfde, maar met 3 boosters ipv fueltanks onderaan. En je kunt die winglets het beste aan de boosters vastmaken en dumpen als je de atmosfeer uitgaat want daarna is het alleen maar dood gewicht. (Buiten de atmosfeer werken ze niet)quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
de volgende (geheid mislukkende) poging
Behalve Space Shuttles, die zijn onmogelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef drumstickNL het volgende:
Het viel mij op dat de beste designs het meeste op bestaande raketten leken.
heb jij nog mods ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb nu een set-up die naar de maan kan!![]()
Iets te ver uitgeschoten alleen.![]()
[ afbeelding ]
Dit is de lander.
Met boosters
[ afbeelding ]
quote:De Rover Compute Element, of RCE, bestaat uit redundant uitgevoerde computers die tegen straling zijn beschermd. De hardware is opgebouwd uit een RAD750-cpu, die is gebaseerd op een IBM PowerPC-processor. De 10,4 miljoen transistors worden op maximaal 150nm geproduceerd. De cpu heeft een kloksnelheid tot 200MHz en kan 400mips halen. Beide RCE's hebben 256KB eeprom, 256MB ram en 2GB flashgeheugen aan boord.
Omdat er niet meer kracht nodig is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]? Dat valt wel mee. Waarom knalt NASA niet iets snellers in die rover? Als aliens het vinden achten ze ons inferieur.
omdat die technologie zowat rocksolid is en nauwelijks fouten bevatquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]? Dat valt wel mee. Waarom knalt NASA niet iets snellers in die rover? Als aliens het vinden achten ze ons inferieur.
omdat niet 100% rocksolid (in de ogen van NASA)quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
Dat weet ik maar er is niet veel meer ruimte nodig voor het driedubbele aan kracht dus waarom niet.
uhu wat ik trouwens niet snap: waarom altijd landen in een krater..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
Wel petje af voor de landing; dat het allemaal gelukt is enzo.
Misschien hebben ze daar minder last van de wind ofzo, dat is de enige reden die ik kan bedenken naast de aantrekkelijkheid van de ondergrond.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu wat ik trouwens niet snap: waarom altijd landen in een krater..
deze snap ik nog enigsinds (mogelijk water enzo) maar bij die andere 2 was dat toch niet nodig.. kost alleen maar energie..
Omdat dat instabieler is, en omdat ze hem zelf hebben ontworpen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
Dat weet ik maar er is niet veel meer ruimte nodig voor het driedubbele aan kracht dus waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |