Beter dan dat je in de zon vliegt. Hele game bugt dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hou toch op man een orbit rond de zon is gewoon als je gefaald hebt.
Iemand anders al op Minimus geland?
Jaaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
old skool windows 98
voor welk spel?
en toch wel gevirtualiseerd he? (virtualbox of vmware)
Warp noobquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan ook op minimus landen als ik deze koers aanhou maar dat duurt te lang.
Gebruik compatibility mode...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JaaEn ja inderdaad virtualbox. Duurde even voor ik het aan de praat had, maar W98 werkt nu
Ik wilde het voor Rayman 2 (en eventueel andere spellen, want soms duurt het 3 eeuwen om een oud spel aan de praat te krijgen op W7).
Alleen moet ik nu nog even kijken hoe ik dan mijn spel (.iso) in W98 krijg en op kan starten...
Weet jij het toevallig?
echt he, mislukte betweter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor de 100ste keer.
Als je je motor uitzet blijft je baan precies hetzelfde. Daarom vol gas tot je lijntje goed loopt, dan motor uit en zweven maar.quote:
Oh das hatte ich nicht gewüsstquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor de 100ste keer.
Waarom zou je dat doen, dan kun je hem beter helemaal niet installeren...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn broertje vroeg gisteravond of ik mijn laptop kon fiksen (OS wilde niet meer goed opstartten dus dat moest geherinstalleerd worden), zodat hij lekker kon gamen.
Ubuntu geinstalleerd, har har har
Die zit nu chagrijnig te zijn![]()
Net zo oud als jij bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo oud
Hoe oud ben je ook alweer?
zat 'ie in een orbit of op een planeet?quote:
Mijn fuel ging dus wél te vroeg op tijdens mijn terugkeer naar Kerbin omdat ik naar de steam overlay switchte en daardoor de shift-knop bleef hangen en ik dus mijn laatste 4.7kg brandstof de verkeerde kant op bliesquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef TJV het volgende:
In een orbit, had nog 7 seconden fuel en na zorgvuldig timen ben ik in een baan rond de aarde gekomen. Daar met nog 2 druppels fuel over de atmosfeer in kunnen duiken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
Hmmm, W98 herkent mijn geluidskaart niet.
Fuuuuuuuuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |