Dat is het niet, het zijn echt de instellingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor een kut scherm heb jij dan? hier kreeg ik al standaard >1024x768
Nee hoor, het zijn watervliegtuigen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mordecai het volgende:
Mijn vliegtuigen glijden btw van de baan... Heb je wielen nodig ofzo? :/
Gewoon wegblijven van die kut vliegtuigen. Bij utility staat wel een landingsgestel die je ook kunt inklappen met rechtermuisknop maar die wielen hebben vooralsnog geen grip.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mordecai het volgende:
Mijn vliegtuigen glijden btw van de baan... Heb je wielen nodig ofzo? :/
werkt nietquote:
quote:Lion King
When having sex, you pull out right before you ejaculate. Go in your own hand. Get the girl to face you and before she realizes it, use your thumb to smear some sperm across her forehead and say "Simba".
Wat is er aan te begrijpen? Laad een ISO in en bam!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies probeert Virtualbox te begrijpen
Oh, werkt een ISO ook? Ik zit vanalles te mounten en zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er aan te begrijpen? Laad een ISO in en bam!
Dosbox/Compabliteits modus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, werkt een ISO ook? Ik zit vanalles te mounten en zo
Ik wil gewoon een oud spelletje spelen wat niet werkt op Windows 7 (en Vista)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |