ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet meerdere stages maken met die dingen die zichzelf loslaten. Dus 1 met zwarte power om alles de atmosfeer uit te krijgen; een voor snelheid en een voor extra shiz.
En dat is?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzo
mechanical mouse heeft een paar simpele sattelietonderdelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is die mod met satellites enzo.
Dit ik wil allesch bouwen! Dit spel heeft veel potentie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is die mod met satellites enzo.
Hij hoort de eerste keer dat je het spel start te starten, maar dat werkt op de een of andere manier niet... Als je hem wil spelen moet je even je settings.cfg verwijderen in je KSP folder.quote:
Ik zit nog steeds bij het Deku Forestquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij het Deku ForestNog geen zin gehad om verder te gaan.
Op shift drukken dan krijg je meer throttle en kun je in één keer omhoog vliegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zit nog bij het stuk dat je via die waterval/stroming omhoog moet helemaal in het begin. Ik viel van best hoog en had toen geen zin meer
Ah ok... ja dat is best wel een rotstuk geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zit nog bij het stuk dat je via die waterval/stroming omhoog moet helemaal in het begin. Ik viel van best hoog en had toen geen zin meer
*kspquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is ga kap eens downloaden denk ik zo
Bij Zelda Windwaker kom je niet buiten de atmosfeer hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op shift drukken dan krijg je meer throttle en kun je in één keer omhoog vliegen.
Wel uitkijken want parachutes werken niet zonder atmosfeer
Het wordt wat saaier, maar installeer mechjeb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
De volgende update krijgt nieuwe planeten?![]()
het is me nu nog niet eens gelukt om in orbit om de aarde heen te komen.
Je had voor 6 euro natuurlijk ook gewoon een wel werkende kunnen kopen + soundtrackquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef Lorrelies het volgende:
OMFG I DID IT
[ afbeelding ]
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Ja maar ik heb 'm origineel, maar die ligt 65km verderopquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had voor 6 euro natuurlijk ook gewoon een wel werkende kunnen kopen + soundtrack(Wat ik overigens een tijd geleden had gedaan.)
picfailquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
WHATSUP MY NIGGERS! MOTHERFUCKA!!!
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hem ook origineel, 1 & 3 ook. Alle 3 schijnen niet compatable te zijn met windows 7. Heb de 3rde nog niet geprobeerd te installeren op 7, maar 1 & 2 werkte inderdaad niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 'm origineel, maar die ligt 65km verderop
En ik weet niet zeker of die wel zou werken eigenlijk
LADY"S PREPARE TO SUFFER!!!! YUSUF AMIRRR AUUUUWHHHHquote:
3 heb ik ook ooit geprobeerd, maar dat was op Vista denk ik. Ik had behoorlijke grafische problemen. Overal zwarte vlakken etc. Maar het werkte wel, het was alleen niet te spelen. Alweer een lang tijdje geleden, dus ik heb toen meteen gezegd "oh hij doet het niet" ipv naar oplossingen te zoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem ook origineel, 1 & 3 ook. Alle 3 schijnen niet compatable te zijn met windows 7. Heb de 3rde nog niet geprobeerd te installeren op 7, maar 1 & 2 werkte inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |