in MC?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat ik maar eens aan een maanbasis ga werken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef mschol het volgende:
[..], gewoon driver installeren van virtualbox
Goed idee. Multiplayer alles?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat ik maar eens aan een maanbasis ga werken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef tuut-chips het volgende:
OK maar wat jullie dus even moeten doen:
1: Download https://github.com/ToxicFrog/kessler/raw/master/KSPKessler.zip
2: Unzip hem in dezelfde map waar je KSP.exe instaat (je root KSP folder dus, zie ook screenshot)
3: Ga naar de map "kessler" en open client_config.txt
4: Verander
[ code verwijderd ]
naar
[ code verwijderd ]
en verander het password van topsecret naar mcsc. Save dan.
5: dubbelklik op kessler_client.bat
Iedere keer dat je op kessler_client.bat dubbelklikt wordt je save gesynchroniseerd met de server. Dan zie je de lelijke creaties van iedereen die dat ook gesynct heeft. Je moet wel om de zoveel tijd even kessler_client.bat runnen om te syncen.
Heb ik ook. Plus dat je niet normaal veel fuel nodig hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef mschol het volgende:
ik faal gigantisch in het creeren van een werkend spacecraft
en die snap to grid ongein werkt daarin niet mee
Wat heb jij allemaal zweven? Ik zie niets.quote:
ik heb nu er 1 met 8 rockets.. eens kijken of die de lucht in komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb ik ook. Plus dat je niet normaal veel fuel nodig hebt.
Heb je mechjeb geinstalleerd? Hij neemt voertuigen met mods die jij niet hebt niet mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal zweven? Ik zie niets.
Ja ik heb mechjeb. Hoe zie ik hoeveel uploads ik heb? Zou er 1 moeten zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je mechjeb geinstalleerd? Hij neemt voertuigen met mods die jij niet hebt niet mee.
Zo ja, bij mij staat er "10 uploaded" als ik mijn clientje draai. Jij?
Die kessler_client.bat runnen dan zie je snel iets staan. Eventueel een screenshotje maken als hij openstaat want hij closet zichzelf steeds weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ik heb mechjeb. Hoe zie ik hoeveel uploads ik heb? Zou er 1 moeten zijn.
je path variable even opgeven of juiste java shit invoeren...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef TJV het volgende:
java.exe wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand
dan weet ik iig dat het niet werkt.
Je moet meerdere stages maken met die dingen die zichzelf loslaten. Dus 1 met zwarte power om alles de atmosfeer uit te krijgen; een voor snelheid en een voor extra shiz.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je path variable even opgeven of juiste java shit invoeren...
ik heb een raket met 16 boosters de lucht in
waarom faal ik zo hard?
ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet meerdere stages maken met die dingen die zichzelf loslaten. Dus 1 met zwarte power om alles de atmosfeer uit te krijgen; een voor snelheid en een voor extra shiz.
En dat is?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom nu tot ergens iets van 14KM hoogte... dan is m'n fuel op.. ga straks na eten nog wel eff kutten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |