Aliensquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"I got signals. I got readings, in front and behind."
"Where, man? I don't see s**t."
"He's right. There's nothin' back here."
"Look, I'm telling ya, there's somethin' movin' and it ain't us! Tracker's off scale, man. They're all around us, man. Jesus!"
"Maybe they don't show up on infra red at all."
BLEOEIEOEOEOEAOAAAAARGHGHGHGHG AAAAHHAHAHAHAHA HHHHHHEEEEEEELLLLPPPP
Koffie halen was nog nooit zo spannend. Kwartje voor wie de quote weet zonder hem te googlen.
Geniaal als er soms weer onverwacht vanalles uit elkaar klapt. Waarom het zo grappig is; geen idee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:51 schreef Mordecai het volgende:
Jammer alleen dat er geen muziek in zit :c
die mag je houdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DM je postadres maar als je dat kwartje nog wilt.
ik heb een aantal dagen pretpark gedaan, maar echt weg-op vakantie ben ik (iig in de zomer) niet van plan, misschien in het najaar er even een weekend tussenuit..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie?
Ah, duidelijk! Ik kan het mij goed voorstellen, ik heb ook liever wat extra lange weekendjes en dagen dan twee complete weken achter elkaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een aantal dagen pretpark gedaan, maar echt weg-op vakantie ben ik (iig in de zomer) niet van plan, misschien in het najaar er even een weekend tussenuit..
ik ben niet heel erg een lange vakantie persoon
heb liever losse dagen en weekenden (tenzij ik naar USA zou gaan ofzo uiteraard)
Je zou er grijze haren van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Mordecai het volgende:
Die twee grijze boosters achterop zijn te snel...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mag niet hopen dat jij van dat spel een "hoogtepunt" krijgt, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg iig in de demo een meertrapsraket de ruimte niet inquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef Mordecai het volgende:
Meertrapsraketten de ruimte in krijgen is geen probleem, maar een space shuttle de lucht in krijgen.... =.=
trekhaak bv?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Piek, zullen bij samen een BV-tje beginnen?
Nee we worden huurlingen in donker afrika of de randstad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
trekhaak bv?
[ afbeelding ]
Dit schatje kan naar de maan en weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |