Hij rende nog even terug om te kijken waar de rest bleef.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Sjesus het laatste stukje liep hij gewoon op zijn gemakkie.
gebruikte hij ook dope?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij rende nog even terug om te kijken waar de rest bleef.
Hij remde af.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Sjesus het laatste stukje liep hij gewoon op zijn gemakkie.
Ik dacht hij met de moonwalk over de finish zou gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat hij nog even stil ging staan
Ja, het leverde de Nederlandse estafette ploeg daardoor zelfs een bronzen wk medaille op.quote:
quote:
Gelukkig wel... dat vind ik me toch al jaren een knurftquote:
Hij zal straks toch niet inhouden? Zoals in 2008.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet normaal dit. Hij kan makkelijk 9.4x lopen.
Denk 't niet. Hij wil gewoon WR lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zal straks toch niet inhouden? Zoals in 2008.
Die Ukrainse, Ja die ziet er erg appetijtelijk uitquote:
Ja het blijft echt een geweldige atleet. Overigens zou het wel grappig zijn als hij door dat gedoe buiten zijn baan zou komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef golfer het volgende:
Even om je heen kijken en inhouden en dan nog die fenomenale tijd lopen.
Ik kijk echt uit naar de finale.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Montov het volgende:
Die eerste passen waren weer erg goed.
Hopelijk kan Blake dit ook even doen. Prachtige finale wordt dat dan.
Je hoort wel eens dat atleten inhouden om meer geld te verdienen met vaker verbreken van wereldrecordquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat hij echt alles geeft wat hij heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een keer een sigaar op moeten stekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het blijft echt een geweldige atleet. Overigens zou het wel grappig zijn als hij door dat gedoe buiten zijn baan zou komen.
Jamaica hequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Bolt had een reactietijd van 0.180, de rest allemaal onder de 0.16 op 1 na.
Powell zal het wel halenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
In de wachtkamer nu dus: Powell 9.94 en Thompson 10.02
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar de finale.Jullie ook?
Echt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Martina de eerste Nederlander in de finale van de 100 meter sinds Tinus Osendarp in 1936
Ga met je vuvuzela spelen.quote:
Maar Bolt zijn start is altijd minderquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Bolt had een reactietijd van 0.180, de rest allemaal onder de 0.16 op 1 na.
Arier he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Won wel een medaille toen onze Tinus.
Tinus draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Martina de eerste Nederlander in de finale van de 100 meter sinds Tinus Osendarp in 1936
Nagenoeg de perfecte bouw voor 100m meen ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef megamandy het volgende:
Bolt heeft ook veel langere benen volgens mij dan de rest van die heat
Hij wilde denk ik vooral geen risico lopen op een herhaling van WK Berlijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Bolt zijn start is altijd minderBolt is langer en met zijn techniek/lijf heeft hij daar een groot voordeel.
Hmm, da's wel mooi. Er komen natuurlijk nog genoeg WK's voor hem. Maar dit is wel zijn laatste OS toch? Kan me voorstellen dat hij hier wil vlammen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hoort wel eens dat atleten inhouden om meer geld te verdienen met vaker verbreken van wereldrecord
Tinus wilde ook eigenlijk niet voor Nederland uitkomenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tinus draait zich om in zijn graf.
Ja en daarna wilde die zich weer aansluiten bij het winnende team.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Won wel een medaille toen onze Tinus. Jammer van zijn jaren daarna.
Als ik maar geen niesbui krijg, dan mis ik 't.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar de finale.Jullie ook?
We maken allemaal wel eens een foutje. Zo kocht ik laatst cola van het huismerk van Albert Heijn ipv Coca Cola, niet te zuipenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Won wel een medaille toen onze Tinus. Jammer van zijn jaren daarna.
Atkins met zijn beste race van het seizoen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van deze jongens moet Thomson er nog uit lopen?die gaat gewoon door.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik maar geen niesbui krijg, dan mis ik 't.
Denk dat hij nu ook wel echt gaat knallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, da's wel mooi. Er komen natuurlijk nog genoeg WK's voor hem. Maar dit is wel zijn laatste OS toch? Kan me voorstellen dat hij hier wil vlammen.
De NOS herhaald het wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Osendarp.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Martinaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik gok dat een van de twee favorieten een valse start maakt.
Morgen bij Where's Usain idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel tijdens Marttijd, laten we hopen dat we het live mogen zien van Ome Mart.
Mart komt pas om 23.00 maar dan moeten we toch naar bed wekker gaat om 6.30quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel tijdens Marttijd, laten we hopen dat we het live mogen zien van Ome Mart.
Hij heeft liever dat we dan naar hem kijken denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op tvgids stond half 11quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Mart komt pas om 23.00 maar dan moeten we toch naar bed wekker gaat om 6.30
U mad?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Wat lopen er toch van die patsers rond op de 100 meter...
Niet zeuren jonge.. de meeste gasten lopen hier ook te geilen op die Turnsters (minder jarigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus die wijven vrouwen... in dit topic
Iedereen onder de 10 toch in de finale? Of eentje niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef Beregd het volgende:
at een helden eigelijk allemaal op die afstand
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zeuren jonge.. de meeste gasten lopen hier ook te geilen op die Turnsters (minder jarigstel pedo's), zwemsters en vrouwen bij atletiek. Laat die vrouwen ook even op die mannen soppen
Beiden naar de finalequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
In de wachtkamer nu dus: Powell 9.94 en Thompson 10.02
Dus dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zeuren jonge.. de meeste gasten lopen hier ook te geilen op die Turnsters (minder jarigstel pedo's), zwemsters en vrouwen bij atletiek. Laat die vrouwen ook even op die mannen soppen
Minderjarige turnstersquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga alvast onthouden waar ik was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef knnth het volgende:
Over deze finale gaan we het nog lang hebben, ik voel het.
Jamaica=wietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Blake reactietijd van 0.176, rest onder de 1.6 op 1 na. Favorieten wachten gewoon net wat langer.
Ca. 10 seconden lang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Kan niet wachten tot 22:50, wat gaat dit genieten worden
Soppen mag altijd bij 18+quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, daar wordt net zoals bij de efteling veel te veel geld voor gevraagd.quote:
Heb jij ooit zo`n heftige en knallende 10 seconden gehadquote:
Die doneren dat gewoon aan die arme NOS. Service hè!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Hoe genant dat we afhankelijk zijn van een interview door een Belg
Dat is zo mooi het is zo voorbij.quote:
Die brengen die discus terug van die discuswerpersquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef henkde_j het volgende:
WTF rijden er bestuurbare auto's op het middenveld?
Om speren en ander werpspul op te halenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef henkde_j het volgende:
WTF rijden er bestuurbare auto's op het middenveld?
Triest idd, maar ja service hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Martina weet nauwelijks waar België ligt denk ik
dat gaan we nog vaak horenquote:
400 meter is toch nog?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Sautor het volgende:
Zouden ze nu gaan doorlullen tot aan de finale?
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Sautor het volgende:
Zouden ze nu gaan doorlullen tot aan de finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja daar doet ie mij ook aan denken, dat Antiliaanse accent is zo epicquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is net Edsel de stadswacht, een typetje van Jörgen Rayman.
Hup Blake dan maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Bolt inmiddels nog zwaarder favoriet bij de bookmakers:
Bolt 1.36
Blake 4.7
In het zwembad stonden ze heel goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
denk het ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Nober het volgende:
Gatlin, Blake, Bolt allemaal onder de 9.80 straks.
Tien voor tien Britse tijd geloof ik. Dus tien voor elf Nederlandse tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat de finale van de 100 meter?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vergeef Martina als ie vanavond een Antilliaanse vlag aanpakt, is toch een geweldig stereotype zo.
En Hollandse tijd? Die posten hier ook namelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tien voor tien Britse tijd geloof ik. Dus tien voor elf Nederlandse tijd.
vanavond tammequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Warsaw het volgende:
Kut, Bolt hoeft dus niet meer vandaag? jammer
volgend jaarquote:
En T&T, 3e grootste sprintland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL, zo'n Nederlander ertussen. Rest USA/Jaimaca
NL trolling the final.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal Jamaicanen en Amerikanen en komt er plots een vlaggetje van de NL er tussen door, blijft leuk.
Morgen pas weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Warsaw het volgende:
Kut, Bolt hoeft dus niet meer vandaag? jammer
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Ajacied: zet even 22.50 finale 100m in de de TT, dank.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Ajacied: zet even 22.50 finale 100m in de de TT, dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |