Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestokenquote:
Als je goed je best doet kots je er zo een paar kilootjes vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestoken
Beterschapquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestoken
Paar maanden terug heb ik een week of 3 dagelijks gekotst door dat maagzuur geintje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je goed je best doet kots je er zo een paar kilootjes vanaf
Of, en het is maar een idee, je gaat naar de dokter, want maagzuur tast je slokdarm aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug heb ik een week of 3 dagelijks gekotst door dat maagzuur geintje.
Opeens zakte mn broek van mn kont toen.
Ik zie dus idd voordeel
Succesquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, ik ga weer verder op zoek naar dat verdomde sleuteltje. Grr.
Goed idee wel!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of, en het is maar een idee, je gaat naar de dokter, want maagzuur tast je slokdarm aan
Wie ligt er aan je bed vastgebonden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, ik ga weer verder op zoek naar dat verdomde sleuteltje. Grr.
Dan gewoon een second opinion aanvragen, want maagzuur is niet goed niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed idee wel!!
Nog maar pas 5 keer gedaan![]()
Pas bij de 5de arts kreeg ik pillen, niet dat die hielpen maar ok.
Toen terug naar de dokter en toen kreeg ik als advies "ja, je moet zorgen dat de stress uit je leven verdwijnt"
Sorry maar echt vertrouwen in artsen heb ik niet meer
Niemandquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ligt er aan je bed vastgebonden?
Ik weet dat maagzuur niet goed niet is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan gewoon een second opinion aanvragen, want maagzuur is niet goed niet.
Oh ja dat doen ze.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
NiemandAnders had ik die wel laten zoeken
Die verdomde Ikea bedenkt zn eigen formaat inbussleutel ofzo
domperidon, zonder recept verkrijgbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat maagzuur niet goed niet is.
Maar als 5 artsen me al niet willen helpen/geloven waarom zou ik dan naar die zesde gaan?
Dat klinkt als champagnequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
domperidon, zonder recept verkrijgbaar.
quote:
Morgen even kijken of ik dat kan vinden dan!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]toen ik nog prednison slikte had ik regelmatig last van maagzuur en mijn nefroloog raadde domperidon aan voor zulke dagen. is maar een tip.
bij apotheek. hoef je niet te zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen even kijken of ik dat kan vinden dan!
Ik heb serieus even geen idee waar de apotheek ergens zitquote:
op zijn miauws: google maps is your friend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus even geen idee waar de apotheek ergens zit
Mjah morgen even doen dus. Nu ben ik al blij dat ik een beetje normaal kan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
op zijn miauws: google maps is your friend.
en anders de gouden gids, vraag het iemand, etc.
ja ik had het soms ook vrij erg. kon alleen thee met honing of water drinken en eten niet eigenlijk. fucking irritant, blij dat ik het nu bijna nooit meer heb.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah morgen even doen dus. Nu ben ik al blij dat ik een beetje normaal kan zitten
Normaal begint het 's avonds en dan lig ik 's nachts in foetushouding te huilen van de pijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik had het soms ook vrij erg. kon alleen thee met honing of water drinken en eten niet eigenlijk. fucking irritant, blij dat ik het nu bijna nooit meer heb.
Ja morgen zeker even doen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
is niet fijn. morgen pilletjes halen dus hup.
CBS als in centraal bureau van Statistiek???quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat weten jullie trouwens van het cbs?
Heb een tijd geleden een brief van ze gekregen of ik mee wilde werken aan iets. Ik had er geen zin in, en gooide de brief weg. Kwam nog een brief en nog een brief.
Nu zijn ze kennelijk 2 keer aan de deur geweest terwijl ik aan het werk was, want er lagen briefjes in de bus met dat ze langs zijn gekomen en of ik ze wil bellen.
Wat zijn dit voor hardnekkige mensen?
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
CBS als in centraal bureau van Statistiek???
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/home/default.htmquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat weten jullie trouwens van het cbs?
Heb een tijd geleden een brief van ze gekregen of ik mee wilde werken aan iets. Ik had er geen zin in, en gooide de brief weg. Kwam nog een brief en nog een brief.
Nu zijn ze kennelijk 2 keer aan de deur geweest terwijl ik aan het werk was, want er lagen briefjes in de bus met dat ze langs zijn gekomen en of ik ze wil bellen.
Wat zijn dit voor hardnekkige mensen?
Engeltjequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
CBS als in centraal bureau van Statistiek???
* -Engel- fakesmiled mee.... life is so goooooooooooooooooooooooooodquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ha! Een bitje gevonden die past.. Is mn accuschroefmachine leeg. Allebei de accu's ook nog. Life is fun. *fakesmile*
Waar? De meet?quote:
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.quote:
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/home/default.htm
Huppelsquote:
Omdat ze dat kunnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.
[..]
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?
staat de uitleg dan niet in de brief?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.
[..]
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppels![]()
vervelend om te horen dat je zoveel pijn hebt... tegen een maagpijn helpt helaas een kruikje niet, maar dat pilletje van dawg kan je wel proberen... heb ik ook wel eens gebruikt
hmm... voor een lage rugpijn weet ik nog wel een yogahouding, maar die doet niks bij maagzuur...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terug
rechtop zitten is beter dan liggen trouwens. en niet kotsen, stimuleert aanmaak, en is slecht voor je keel. warme thee met honing verzacht en is licht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terug
Oh ik vertrouw die aanwezig lijstjes nooitquote:
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak welquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
rechtop zitten is beter dan liggen trouwens. en niet kotsen, stimuleert aanmaak, en is slecht voor je keel. warme thee met honing verzacht en is licht.
Je kunt dus het beste een McKroket eten, de reden weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak wel
toch is dat slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak wel
Ik heb te weinig meets gehad om dat te kunnen zeggen (2 stuks)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw die aanwezig lijstjes nooit
Ach met het grote afzeggen en het slecht bijhouden van die lijstjes kan je er vaak niet echt op bouwenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb te weinig meets gehad om dat te kunnen zeggen (2 stuks)
Weet je toen nog bij Myrquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach met het grote afzeggen en het slecht bijhouden van die lijstjes kan je er vaak niet echt op bouwen
De meet was al begonnen en er kwamen nog aanmeldingenquote:
Ja, dat was een leuke verrassing!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik was er wel... maar ik weet niet of ik nu kom.... ik ga eerst naar pa en ma
ja en was ook pas mogelijk tot ik van myr het adres kreeg...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke verrassing!
Gelukkig Royco's stek niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en was ook pas mogelijk tot ik van myr het adres kreeg...Rotterdam is groot hoor
Nee... adres heb ik gister gehad... navigatie in mijn tel. dus komt goed... zo niet dan heb ik volgens mij nog een nummer ergensquote:
quote:Als u regelmatig brandend maagzuur heeft en dit wordt niet behandeld, kan een slokdarmontsteking ontstaan. Deze kan op den duur overgaan in een blijvende verandering van het weefsel in de slokdarm. Dit wordt een Barrett-slokdarm genoemd. Mensen met een Barrett-slokdarm hebben een verhoogde kans op slokdarmkanker. Meer informatie over een Barrett-slokdarm.
In paniek kun je me altijd bellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... adres heb ik gister gehad... navigatie in mijn tel. dus komt goed... zo niet dan heb ik volgens mij nog een nummer ergens
Omeprazol wil ook nog weleens helpen, vele malen sterker dan Rennie. Verkrijgbaar bij de drogist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn dat gele capsules?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Omeprazol wil ook nog weleens helpen, vele malen sterker dan Rennie. Verkrijgbaar bij de drogist.
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn dat gele capsules?
Volgens mij heb ik die van de dokter gehad. Moest er 4 per dag nemen en dan zou ik nergens last van hebben. Met 12 op lag ik nog dood te gaan van de pijn.
Mjah die noemde ik altijd mijn niet werkende sambaballenpillenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.
Ja graag maar zoals ik al zei ik heb een arts die niks wil doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.
Als de pijn te erg is en blijft kun je onderzoeken laten verrichten, waaronder een echo en een gastroscopie. Begin dit jaar laten doen, just in case, wel heel erg vervelend; de gastroscopie dan.
Ik heb ook gewoon tegen m'n huisarts gezegd dat ik die en die onderzoeken wil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja graag maar zoals ik al zei ik heb een arts die niks wil doen.
Ja je moet de stress uit je leven halen.
Lekker makkelijk en tot die tijd gewoon doodgaan als ik iets verkeerds heb gegeten. Ben allang blij dat ik eindelijk heb ontdekt dat ei de boosdoener is.
In het begin at ik gewoon een dag of 5 niet meer als ik weer eens een nacht dubbel had gelegen van de pijn
De enige overeenkomst elke keer is dat er ei door mn eten zit op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tegen m'n huisarts gezegd dat ik die en die onderzoeken wil.
Wel vaag dat ei de boosdoener is. Je zou eerder denken aan zure dranken/voeding, zoals melk, koffie en chocola.
In totaal al 5 artsen. Van vrouw tot man, van jong tot oud, van homo tot hetero.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
@Huppel
Is dat een wat oudere arts toevallig?
Vervelend dat ze je steeds naar huis sturenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In totaal al 5 artsen. Van vrouw tot man, van jong tot oud, van homo tot hetero.
Doen ze tegenwoordig toch altijd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend dat ze je steeds naar huis sturen. Toen ik bijna stierf van de keelontsteking vroeg de dame aan de telefoon ook doodleuk of ik een paar dagen wilde wachten, nee ik kom nu!
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In paniek kun je me altijd bellen.
Doen ze standaard ja, ik wilde echter niet wachten omdat ik geen hap of slok door mijn keel kreeg. Ik kreeg toen capsules mee, man wat deed dat zeerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig toch altijd?
Tegen mn pa zeiden ze "neem maar 2 asperines en bel maandag maar terug" dat was op een vrijdag.
Die maandag kon ik hem mooi naar het ziekenhuis brengen waar die nooit meer uit is gekomen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig toch altijd?
Tegen mn pa zeiden ze "neem maar 2 asperines en bel maandag maar terug" dat was op een vrijdag.
Die maandag kon ik hem mooi naar het ziekenhuis brengen waar die nooit meer uit is gekomen
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weet
Player.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.
a op die trein...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt zo makkelijk!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weet
Ik ben daar al een keer geweest voor 1 van de wandelingen meen ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt zo makkelijk!!
Het is onmogelijk om in dat gehucht te verdwalen. Trust me!
Ik verdwaal meestal omdat ik een afslag te vroeg neemquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben daar al een keer geweest voor 1 van de wandelingen meen ik
Mwoah met navigatie verwacht ik zelfs daar geen problemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdwaal meestal omdat ik een afslag te vroeg neem
hoezo medaille?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah met navigatie verwacht ik zelfs daar geen problemen. Was wel een mooie wandeling trouwens, 25km over de dijken en door de dorpjes heen. Ik heb de medaille nog liggen
Die kreeg je bij aankomst (nouja, je had er dan al voor betaaldquote:
WNS? Zegt me niksquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niet waarom ik zo gek was om te zeggen dat ik wel mee doe aan de WNS.
De route is hartstikke lang hoor!!
http://wednesdaynightskate.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kreeg je bij aankomst (nouja, je had er dan al voor betaald).
[..]
WNS? Zegt me niks
Kom jij mij thee met honing brengen?quote:
Ik ben aan het werk schat, anders had ik dat met liefde gedaan hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mij thee met honing brengen?
Ik heb ook niks aan jou ook hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk schat, anders had ik dat met liefde gedaan he
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry.
Je kunt hier heen komen en dan breng ik je thee
evil jij very ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Bamiquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!
Tevens geef ik jou de schuld!! Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Heyquote:
Tuurlijk is het mijn schuldquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!
Tevens geef ik jou de schuld!! Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Het was echt wel lekker!!quote:
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasausquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt wel lekker!!
Tot ik een uur na het eten dacht dat ik doodging van de pijn
Kom maar halen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasaus
Wanneer gaan we wokken in Beuningenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasaus
morgen weer werken enzulksquote:
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?quote:
Geen idee, als ik weer wat meer uren werk heb en minder uren verhuizing denk ikquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?
Zolang je geen ei eet iigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?
Oke danquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Dat is inderdaad nog mijn nr wat de whatsapp gebruikt, verder heb ik een ander nr, stuur ik je straks even
Ik hoef dinsdag pas weerquote:
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef dinsdag pas weer![]()
Morgen ga ik skaten! Geen idee waar weet ik wel maar ga ik jullie niet vertellen![]()
Dat scheelt wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalken
kill.. KILL!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er liep een spinnetje over mn boob![]()
Lief spinnetje wel!
Ik heb hem op het balkon gezet
Maar hij zag er zo lief en onschuldig uitquote:
Ik had hem doodgeslagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er liep een spinnetje over mn boob![]()
Lief spinnetje wel!
Ik heb hem op het balkon gezet
Ik ga er geen vrij voor nemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalken
Wij ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook zo isquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij zag er zo lief en onschuldig uit
Jij blijft heel ver bij mijn boob uit de buurtquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook zo is
gewoon uitroeien die zooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij is heel ver bij jou vandaan dus je hebt niks te vrezen!!
Doe jij de kikkers? Dan doe ik de spinnen!!quote:
maar kikkers zijn wel liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij de kikkers? Dan doe ik de spinnen!!
als in.. die eten spinnetjes op enzoquote:
Leugens!!!quote:
Spinnen eten muggen!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als in.. die eten spinnetjes op enzo
Kikkers ook. Daarom zijn kikkers nuttiger dan spinnenquote:
Je gunt me ook niks ook hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kikkers ook. Daarom zijn kikkers nuttiger dan spinnen
Ik bedoel.. dat ze uit jouw buurt blijven gun ik je. Maar spinnen moeten gewoon allemaal dood.quote:
ik heb ook geen hyves, twitter,blog, icq niet meer, FB zwaar op passief... heel toevallig vandaag aangeswengeld omdat ik die lui uit engeland aan het zoeken ben... kortom ik ben niet sociaal media bewust of juist best wel ... ;7quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Dat er nog mensen zijn die dat niet hebben
Doe eens liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel.. dat ze uit jouw buurt blijven gun ik je. Maar spinnen moeten gewoon allemaal dood.
Ik vind whatsapp wel super handig, zeker omdat ik hier geen bereik hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb ook geen hyves, twitter,blog, icq niet meer, FB zwaar op passief... heel toevallig vandaag aangeswengeld omdat ik die lui uit engeland aan het zoeken ben... kortom ik ben niet sociaal media bewust of juist best wel ... ;7
Doe ik. Ik gunde haar dat kikkers niet in dr buurt kwamenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind whatsapp wel super handig, zeker omdat ik hier geen bereik heb
Ja is echt kut hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de felicitaties via telefoon liepen idd erg stroef
internet ook, daar niet vanquote:
a...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mensen, ik sleur even de laptop mee naar boven, en mn draaispullen en mn jointje
en dan ga ik even douchen, en dan kom ik weer jullie entertainen
quote:
Alles wat klein en irritant is moet je doodtrappenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar die arme spinnetjes dan, die doen helemaal niks
Jij bent ook niet groot en af en toe flink irritantquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wat klein en irritant is moet je doodtrappen
Bring it on bitch!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet groot en af en toe flink irritant
Duh daarom ook zaken doen die ik hier niet mag postenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is niks op tv, zelfs de porn op tv is om te huilen nu
Oh, dankjewelquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wat klein en irritant is moet je doodtrappen
Graag gedaanquote:
porno op tv is toch altijd om te huilen? Zeker dat private spice kanaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
That's the best you can do?quote:
jij vind jezelf irritant dus?quote:
Erger nog. Meiden van Hollandquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
porno op tv is toch altijd om te huilen? Zeker dat private spice kanaal
Ik weet hoe Huppel (iig hoe ik op het forum ben) over me denkt..quote:
Ken ik niet, heb al ruim 2jr geen Nederlandse tv meer gezienquote:
Hele foute nl pornquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken ik niet, heb al ruim 2jr geen Nederlandse tv meer gezien
Gewoon Stacey kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
aha, is dat niet dubbelop?quote:
Stacey Rookhuizenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoe Huppel (iig hoe ik op het forum ben) over me denkt..
quote:
Je miste me?quote:
Je liet me achter met oa joof en roy!!quote:
Ik liet niks aan het toeval overquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je liet me achter met oa joof en roy!!
Wat denk je zelf
Hmmquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik liet niks aan het toeval over
En toch vind je me liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je liet me achter met oa joof en roy!!
Wat denk je zelf
quote:
Hoop jequote:
Was ik toen nuchter?quote:
dat ben jij nooit, toch?quote:
Vaak zat!!quote:
Vlak ervoor op mijn hoofd gevallen dan?quote:
Doe maar weer zo stoerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlak ervoor op mijn hoofd gevallen dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Dat probeer ik ook al jaren voor elkaar te krijgenquote:
Doen ze dat niet op je werk?quote:
te.. ver..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom maar een massage halen hoor dames!!
Bah neequote:
Ja hoorquote:
Jij bent dan ook te vaak gemeenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat probeer ik ook al jaren voor elkaar te krijgen
Je wil m gewoon breken.. Ik heb je door.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Jij bent dan ook te vaak gemeen
Met dito lijkengeur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet als ik een massage krijg of over mn rug gefriemeld wordt.. dan ben ik zombie-like
Niet tegen GvsE zeggen, oh wacht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je wil m gewoon breken.. Ik heb je door.
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met dito lijkengeur?
Dat ik zo bowwwaaaapp op je rug doe.
En geen reactie op de lijkenlucht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?
Ik las laatst dat ze in een kist sliepquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Beavis en butthead aan het kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur!! Ouwe strijdmakker. Hoe is het?
Jij bent ook niet zo grootquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg echt een steeds grotere bloedhekel aan kleine meisjes
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo groot
Maar vanwaar de haat?
Dat heeft toch niks met lengte te makenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Volgens mij schreef je dat ook zelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in een kist sliep
Ik gok dat ik een stuk mis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag isquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met lengte te maken
Oh wacht. Ik weet het al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag is
Ow nouja, de dames die ik tot dusver heb getrakteerd vonden de nekmassage erg prettigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinken
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.quote:
Nope, weet ook niet meer wie het wel wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je dat ook zelf?
Ze deden niet alsof?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nouja, de dames die ik tot dusver heb getrakteerd vonden de nekmassage erg prettig
Fakenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.
Ik stuur ze allebei een succes morgen app.
Krijg ik van haar terug thnx blabla slaap se.
Vervolgens maak ik een geniale faceplant tegen de muur en dat wilde ik even delen met die vriend. Krijg ik opeens van haar een app: meteen naar *** vluchten?
Nou dan vraag ik je
Lijkt me niet want dan maak je een stijve nek juist ergerquote:
Zij waren net lekker bezig en jij stoort zequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.
Ik stuur ze allebei een succes morgen app.
Krijg ik van haar terug thnx blabla slaap se.
Vervolgens maak ik een geniale faceplant tegen de muur en dat wilde ik even delen met die vriend. Krijg ik opeens van haar een app: meteen naar *** vluchten?
Nou dan vraag ik je
Ik ook niet. Zal wel zijn gebeurd toen ik niet aan het opletten was..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope, weet ook niet meer wie het wel was
Mjah ik heb maar gezegd dat ik voortaan toestemming aan haar zal vragen of ik hem mag appenquote:
Wij vrouwen kunnen alles fakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan maak je een stijve nek juist erger
Dan had geen van beiden terug geappt hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij waren net lekker bezig en jij stoort ze
Ik zie het al voor me, doggystyle op je smartphone pielequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij waren net lekker bezig en jij stoort ze
Je reageerde wel dat het niet zo was, maar ik heb nog geen bewijs gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel zijn gebeurd toen ik niet aan het opletten was..
Oja gerust, ik mis alleen het nut daarvanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen alles faken
Laptop op haar rug en FOK!ken maar!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, doggystyle op je smartphone piele
De man het idee geven dat ie wat voorsteltquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja gerust, ik mis alleen het nut daarvan.
Biertje ernaastquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laptop op haar rug en FOK!ken maar!!
Dat klopt. Weinig mensen hebben mijn bed gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je reageerde wel dat het niet zo was, maar ik heb nog geen bewijs gezien
Met neuken/beffen zou ik me dat nog kunnen voorstellen maar massages?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man het idee geven dat ie wat voorstelt
Zo'n bierhelm op jonguh!!quote:
Datquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man het idee geven dat ie wat voorstelt
Jaja allemaal praatjes hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Geheel tegen mijn en Huppelmuts dr regels in. Mannen moeten zich niet zo voelen. Die moeten gewoon huilend op een stoel in de keuken zitten en bier halen wanneer gewenst.
Of als hups niet durft wegens angst voor kikkersquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Geheel tegen mijn en Huppelmuts dr regels in. Mannen moeten zich niet zo voelen. Die moeten gewoon huilend op een stoel in de keuken zitten en bier halen wanneer gewenst.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Goeie om nog ff door te gaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het gemeen om als de man bijna komt en dat ook zegt om dan te zeggen: momentje ff slok bier nemen!!
Werd namelijk niet zo gewaardeerd de paar keer dat ik dat deed
Nja, jij maakte het nog af. Ik stapte af en ging naar beneden een jointje roken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het gemeen om als de man bijna komt en dat ook zegt om dan te zeggen: momentje ff slok bier nemen!!
Werd namelijk niet zo gewaardeerd de paar keer dat ik dat deed
Mjah dat was mijn idee maar hij was het er niet zo mee eens geloof ikquote:
Het was nog steeds gewenstquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of als hups niet durft wegens angst voor kikkers
Waar zie jij staan dat ik het afmaakte?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, jij maakte het nog af. Ik stapte af en ging naar beneden een jointje roken.
Ik denk dat ik hardop zou moeten lachenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat was mijn idee maar hij was het er niet zo mee eens geloof ik
tuurlijk niet poepjequote:
Je handen deden het huilen voor jequote:
ah, je was het misschien nog van planquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ik het afmaakte?
Ik wel. Hij draaide zich beledigd omquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, je was het misschien nog van plan
Mogen ze nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
Huppel en GvsE, waarom komen jullie niet op de spelletjesmeet eigenlijk?
Wij staan gewoon nog niet in de lijstquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
verbaast!quote:
Ik zou wel raar kijken bij een ONS haha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Hij draaide zich beledigd om![]()
Dus heb ik mn biertje opgedronken en het zelf maar afgemaakt
Was vast terecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij staan gewoon nog niet in de lijst![]()
Oh en Roy heeft ons (iig mij) een kroegverbod gegeven
Dan is mijn menstruatie niet geplandquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
Proest!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is mijn menstruatie niet gepland
Die gaat toch lopen zodra je Roy ziet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is mijn menstruatie niet gepland
Hehe, ik had de mijne al een paar keer gewaarschuwd dat ie niet zo ego moest zijn. En toen heb ik m een keer afgestraft door af te stappen en beneden een jointje te gaan roken toen ik klaar was en hij nog niet. Heeft me best een mooie bonje opgeleverd. En zijn huisgenoot lag dubbelquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Hij draaide zich beledigd om![]()
Dus heb ik mn biertje opgedronken en het zelf maar afgemaakt
ja, maar ik vind 2x lek in 2 weken niet zo uber eigenlijk..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gaat toch lopen zodra je Roy ziet?
Fake het dan.... ben je zo goed inquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik vind 2x lek in 2 weken niet zo uber eigenlijk..
Mn eerste vriendje was nogal verslaafd aan zn playstation, dat was ik zat dus hem opgegeild, vastgebonden aan het bed en toen ben ik gaan gamen een uurtje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hehe, ik had de mijne al een paar keer gewaarschuwd dat ie niet zo ego moest zijn. En toen heb ik m een keer afgestraft door af te stappen en beneden een jointje te gaan roken toen ik klaar was en hij nog niet. Heeft me best een mooie bonje opgeleverd. En zijn huisgenoot lag dubbel
En die bonjes zijn het waardquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn eerste vriendje was nogal verslaafd aan zn playstation, dat was ik zat dus hem opgegeild, vastgebonden aan het bed en toen ben ik gaan gamen een uurtje.
Was ook wel een leuke bonje
En wat zei je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg trouwens straks nog vragen over "mijn" statusupdate van Bas hups.
Sowieso!!quote:
goed bloeden fake je nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fake het dan.... ben je zo goed in
de 3 keer daarna deed ie wel zn best en nadat hij tijdens de laatste bonje aan mijn haar trok en ik een stuk uit zn arm beet, was ik er wel klaar mee..quote:
Hallo, ik ga haar niet verminkenquote:
Toffe relatiequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 3 keer daarna deed ie wel zn best en nadat hij tijdens de laatste bonje aan mijn haar trok en ik een stuk uit zn arm beet, was ik er wel klaar mee..
Ja. Het was niet echt waar ik op zat te wachten, maar die agressie kon soms wel lekker zijnquote:
En toen?quote:
Wehehe kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Het was niet echt waar ik op zat te wachten, maar die agressie kon soms wel lekker zijn
Dat dacht ik welquote:
Nee niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Voor de rest nog rare vragen gehad?
Mja, liever toch niet meer zoquote:
G'nightquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn internet doet crappy dus ik ga een poging tot slapen doen
Nouja toch maar even geklikt je weet het nooit maar weinig hoop via die site iig.quote:Het is alweer een flinke tijd geleden dat we je voor het laatst op Paiq.nl hebben gezien. Hopelijk is dit omdat je inmiddels iemand hebt ontmoet die de site voor jou totaal overbodig maakt.Maar mocht dit niet het geval zijn, willen we je bij deze proberen te verleiden weer eens langs te komen...
Zo krijg je, indien je binnen een week na het versturen van deze mail inlogt:
- diréct twee nieuwe matches, en
- 50 credits, goed voor meerdere OneLiners, PhotoCheats, extra SpeedDates, etc!
Paiq.nl groeit hard: sinds jouw laatste bezoek hebben 7128 vrouwen zich ingeschreven, om precies te zijn!
uhm? What?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef kree het volgende:
ok Merel of Mirthe of alle twee
Lol zeg wel hoi heb geen zin om weer hele shitload te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |