Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestokenquote:
Als je goed je best doet kots je er zo een paar kilootjes vanafquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestoken
Beterschapquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al sinds gisteren last van mn maagzuur. Kotsen helpt vaak dus net maar mn vinger in mn strot gestoken
Paar maanden terug heb ik een week of 3 dagelijks gekotst door dat maagzuur geintje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je goed je best doet kots je er zo een paar kilootjes vanaf
Of, en het is maar een idee, je gaat naar de dokter, want maagzuur tast je slokdarm aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug heb ik een week of 3 dagelijks gekotst door dat maagzuur geintje.
Opeens zakte mn broek van mn kont toen.
Ik zie dus idd voordeel
Succesquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, ik ga weer verder op zoek naar dat verdomde sleuteltje. Grr.
Goed idee wel!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of, en het is maar een idee, je gaat naar de dokter, want maagzuur tast je slokdarm aan
Wie ligt er aan je bed vastgebonden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, ik ga weer verder op zoek naar dat verdomde sleuteltje. Grr.
Dan gewoon een second opinion aanvragen, want maagzuur is niet goed niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed idee wel!!
Nog maar pas 5 keer gedaan![]()
Pas bij de 5de arts kreeg ik pillen, niet dat die hielpen maar ok.
Toen terug naar de dokter en toen kreeg ik als advies "ja, je moet zorgen dat de stress uit je leven verdwijnt"
Sorry maar echt vertrouwen in artsen heb ik niet meer
Niemandquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ligt er aan je bed vastgebonden?
Ik weet dat maagzuur niet goed niet is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan gewoon een second opinion aanvragen, want maagzuur is niet goed niet.
Oh ja dat doen ze.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
NiemandAnders had ik die wel laten zoeken
Die verdomde Ikea bedenkt zn eigen formaat inbussleutel ofzo
domperidon, zonder recept verkrijgbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat maagzuur niet goed niet is.
Maar als 5 artsen me al niet willen helpen/geloven waarom zou ik dan naar die zesde gaan?
Dat klinkt als champagnequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
domperidon, zonder recept verkrijgbaar.
quote:
Morgen even kijken of ik dat kan vinden dan!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]toen ik nog prednison slikte had ik regelmatig last van maagzuur en mijn nefroloog raadde domperidon aan voor zulke dagen. is maar een tip.
bij apotheek. hoef je niet te zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen even kijken of ik dat kan vinden dan!
Ik heb serieus even geen idee waar de apotheek ergens zitquote:
op zijn miauws: google maps is your friend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus even geen idee waar de apotheek ergens zit
Mjah morgen even doen dus. Nu ben ik al blij dat ik een beetje normaal kan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
op zijn miauws: google maps is your friend.
en anders de gouden gids, vraag het iemand, etc.
ja ik had het soms ook vrij erg. kon alleen thee met honing of water drinken en eten niet eigenlijk. fucking irritant, blij dat ik het nu bijna nooit meer heb.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah morgen even doen dus. Nu ben ik al blij dat ik een beetje normaal kan zitten
Normaal begint het 's avonds en dan lig ik 's nachts in foetushouding te huilen van de pijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ik had het soms ook vrij erg. kon alleen thee met honing of water drinken en eten niet eigenlijk. fucking irritant, blij dat ik het nu bijna nooit meer heb.
Ja morgen zeker even doen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:46 schreef dawg het volgende:
is niet fijn. morgen pilletjes halen dus hup.
CBS als in centraal bureau van Statistiek???quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat weten jullie trouwens van het cbs?
Heb een tijd geleden een brief van ze gekregen of ik mee wilde werken aan iets. Ik had er geen zin in, en gooide de brief weg. Kwam nog een brief en nog een brief.
Nu zijn ze kennelijk 2 keer aan de deur geweest terwijl ik aan het werk was, want er lagen briefjes in de bus met dat ze langs zijn gekomen en of ik ze wil bellen.
Wat zijn dit voor hardnekkige mensen?
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
CBS als in centraal bureau van Statistiek???
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/home/default.htmquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat weten jullie trouwens van het cbs?
Heb een tijd geleden een brief van ze gekregen of ik mee wilde werken aan iets. Ik had er geen zin in, en gooide de brief weg. Kwam nog een brief en nog een brief.
Nu zijn ze kennelijk 2 keer aan de deur geweest terwijl ik aan het werk was, want er lagen briefjes in de bus met dat ze langs zijn gekomen en of ik ze wil bellen.
Wat zijn dit voor hardnekkige mensen?
Engeltjequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
CBS als in centraal bureau van Statistiek???
* -Engel- fakesmiled mee.... life is so goooooooooooooooooooooooooodquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ha! Een bitje gevonden die past.. Is mn accuschroefmachine leeg. Allebei de accu's ook nog. Life is fun. *fakesmile*
Waar? De meet?quote:
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.quote:
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/home/default.htm
Huppelsquote:
Omdat ze dat kunnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.
[..]
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?
staat de uitleg dan niet in de brief?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere vrouw getowerbridgehandjeklapt.
[..]
Ik weet wat het cbs is, maar waarom zijn ze zo vasthoudend?
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppels![]()
vervelend om te horen dat je zoveel pijn hebt... tegen een maagpijn helpt helaas een kruikje niet, maar dat pilletje van dawg kan je wel proberen... heb ik ook wel eens gebruikt
hmm... voor een lage rugpijn weet ik nog wel een yogahouding, maar die doet niks bij maagzuur...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terug
rechtop zitten is beter dan liggen trouwens. en niet kotsen, stimuleert aanmaak, en is slecht voor je keel. warme thee met honing verzacht en is licht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terug
Oh ik vertrouw die aanwezig lijstjes nooitquote:
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak welquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
rechtop zitten is beter dan liggen trouwens. en niet kotsen, stimuleert aanmaak, en is slecht voor je keel. warme thee met honing verzacht en is licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |