En die bonjes zijn het waardquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn eerste vriendje was nogal verslaafd aan zn playstation, dat was ik zat dus hem opgegeild, vastgebonden aan het bed en toen ben ik gaan gamen een uurtje.
Was ook wel een leuke bonje
En wat zei je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg trouwens straks nog vragen over "mijn" statusupdate van Bas hups.
Sowieso!!quote:
goed bloeden fake je nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fake het dan.... ben je zo goed in
de 3 keer daarna deed ie wel zn best en nadat hij tijdens de laatste bonje aan mijn haar trok en ik een stuk uit zn arm beet, was ik er wel klaar mee..quote:
Hallo, ik ga haar niet verminkenquote:
Toffe relatiequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 3 keer daarna deed ie wel zn best en nadat hij tijdens de laatste bonje aan mijn haar trok en ik een stuk uit zn arm beet, was ik er wel klaar mee..
Ja. Het was niet echt waar ik op zat te wachten, maar die agressie kon soms wel lekker zijnquote:
En toen?quote:
Wehehe kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Het was niet echt waar ik op zat te wachten, maar die agressie kon soms wel lekker zijn
Dat dacht ik welquote:
Nee niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Voor de rest nog rare vragen gehad?
Mja, liever toch niet meer zoquote:
G'nightquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn internet doet crappy dus ik ga een poging tot slapen doen
Nouja toch maar even geklikt je weet het nooit maar weinig hoop via die site iig.quote:Het is alweer een flinke tijd geleden dat we je voor het laatst op Paiq.nl hebben gezien. Hopelijk is dit omdat je inmiddels iemand hebt ontmoet die de site voor jou totaal overbodig maakt.Maar mocht dit niet het geval zijn, willen we je bij deze proberen te verleiden weer eens langs te komen...
Zo krijg je, indien je binnen een week na het versturen van deze mail inlogt:
- diréct twee nieuwe matches, en
- 50 credits, goed voor meerdere OneLiners, PhotoCheats, extra SpeedDates, etc!
Paiq.nl groeit hard: sinds jouw laatste bezoek hebben 7128 vrouwen zich ingeschreven, om precies te zijn!
uhm? What?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef kree het volgende:
ok Merel of Mirthe of alle twee
Lol zeg wel hoi heb geen zin om weer hele shitload te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |