Vervelend dat ze je steeds naar huis sturenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In totaal al 5 artsen. Van vrouw tot man, van jong tot oud, van homo tot hetero.
Doen ze tegenwoordig toch altijd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend dat ze je steeds naar huis sturen. Toen ik bijna stierf van de keelontsteking vroeg de dame aan de telefoon ook doodleuk of ik een paar dagen wilde wachten, nee ik kom nu!
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In paniek kun je me altijd bellen.
Doen ze standaard ja, ik wilde echter niet wachten omdat ik geen hap of slok door mijn keel kreeg. Ik kreeg toen capsules mee, man wat deed dat zeerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig toch altijd?
Tegen mn pa zeiden ze "neem maar 2 asperines en bel maandag maar terug" dat was op een vrijdag.
Die maandag kon ik hem mooi naar het ziekenhuis brengen waar die nooit meer uit is gekomen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig toch altijd?
Tegen mn pa zeiden ze "neem maar 2 asperines en bel maandag maar terug" dat was op een vrijdag.
Die maandag kon ik hem mooi naar het ziekenhuis brengen waar die nooit meer uit is gekomen
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weet
Player.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.
a op die trein...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als ik er niet ben weet ik de weg, ben er al meermalen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt zo makkelijk!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar dat heeft alleen zin als je er al bent en dus de weg weet
Ik ben daar al een keer geweest voor 1 van de wandelingen meen ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt zo makkelijk!!
Het is onmogelijk om in dat gehucht te verdwalen. Trust me!
Ik verdwaal meestal omdat ik een afslag te vroeg neemquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben daar al een keer geweest voor 1 van de wandelingen meen ik
Mwoah met navigatie verwacht ik zelfs daar geen problemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdwaal meestal omdat ik een afslag te vroeg neem
hoezo medaille?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah met navigatie verwacht ik zelfs daar geen problemen. Was wel een mooie wandeling trouwens, 25km over de dijken en door de dorpjes heen. Ik heb de medaille nog liggen
Die kreeg je bij aankomst (nouja, je had er dan al voor betaaldquote:
WNS? Zegt me niksquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niet waarom ik zo gek was om te zeggen dat ik wel mee doe aan de WNS.
De route is hartstikke lang hoor!!
http://wednesdaynightskate.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kreeg je bij aankomst (nouja, je had er dan al voor betaald).
[..]
WNS? Zegt me niks
Kom jij mij thee met honing brengen?quote:
Ik ben aan het werk schat, anders had ik dat met liefde gedaan hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mij thee met honing brengen?
Ik heb ook niks aan jou ook hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk schat, anders had ik dat met liefde gedaan he
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry.
Je kunt hier heen komen en dan breng ik je thee
evil jij very ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |