Maar hij zag er zo lief en onschuldig uitquote:
Ik had hem doodgeslagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er liep een spinnetje over mn boob![]()
Lief spinnetje wel!
Ik heb hem op het balkon gezet
Ik ga er geen vrij voor nemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalken
Wij ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook zo isquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij zag er zo lief en onschuldig uit
Jij blijft heel ver bij mijn boob uit de buurtquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook zo is
gewoon uitroeien die zooiquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij is heel ver bij jou vandaan dus je hebt niks te vrezen!!
Doe jij de kikkers? Dan doe ik de spinnen!!quote:
maar kikkers zijn wel liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij de kikkers? Dan doe ik de spinnen!!
als in.. die eten spinnetjes op enzoquote:
Leugens!!!quote:
Spinnen eten muggen!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als in.. die eten spinnetjes op enzo
Kikkers ook. Daarom zijn kikkers nuttiger dan spinnenquote:
Je gunt me ook niks ook hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kikkers ook. Daarom zijn kikkers nuttiger dan spinnen
Ik bedoel.. dat ze uit jouw buurt blijven gun ik je. Maar spinnen moeten gewoon allemaal dood.quote:
ik heb ook geen hyves, twitter,blog, icq niet meer, FB zwaar op passief... heel toevallig vandaag aangeswengeld omdat ik die lui uit engeland aan het zoeken ben... kortom ik ben niet sociaal media bewust of juist best wel ... ;7quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Dat er nog mensen zijn die dat niet hebben
Doe eens liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel.. dat ze uit jouw buurt blijven gun ik je. Maar spinnen moeten gewoon allemaal dood.
Ik vind whatsapp wel super handig, zeker omdat ik hier geen bereik hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb ook geen hyves, twitter,blog, icq niet meer, FB zwaar op passief... heel toevallig vandaag aangeswengeld omdat ik die lui uit engeland aan het zoeken ben... kortom ik ben niet sociaal media bewust of juist best wel ... ;7
Doe ik. Ik gunde haar dat kikkers niet in dr buurt kwamenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind whatsapp wel super handig, zeker omdat ik hier geen bereik heb
Ja is echt kut hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de felicitaties via telefoon liepen idd erg stroef
internet ook, daar niet vanquote:
a...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mensen, ik sleur even de laptop mee naar boven, en mn draaispullen en mn jointje
en dan ga ik even douchen, en dan kom ik weer jullie entertainen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |