Bamiquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!
Tevens geef ik jou de schuld!! Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Heyquote:
Tuurlijk is het mijn schuldquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu in de auto stappen is niet aan te raden!
Tevens geef ik jou de schuld!! Als jij gisteren gewoon hierheen was gekomen dan had ik geen chinees gehaald en dus geen bami met ei erdoor gegeten !!
Het was echt wel lekker!!quote:
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasausquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt wel lekker!!
Tot ik een uur na het eten dacht dat ik doodging van de pijn
Kom maar halen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasaus
Wanneer gaan we wokken in Beuningenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap mens. Nu heb ik ook zin in bami met pindasaus
morgen weer werken enzulksquote:
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?quote:
Geen idee, als ik weer wat meer uren werk heb en minder uren verhuizing denk ikquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?
Zolang je geen ei eet iigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uitnodiging geldt zeker niet voor mij?
Oke danquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Dat is inderdaad nog mijn nr wat de whatsapp gebruikt, verder heb ik een ander nr, stuur ik je straks even
Ik hoef dinsdag pas weerquote:
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef dinsdag pas weer![]()
Morgen ga ik skaten! Geen idee waar weet ik wel maar ga ik jullie niet vertellen![]()
Dat scheelt wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalken
kill.. KILL!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er liep een spinnetje over mn boob![]()
Lief spinnetje wel!
Ik heb hem op het balkon gezet
Maar hij zag er zo lief en onschuldig uitquote:
Ik had hem doodgeslagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er liep een spinnetje over mn boob![]()
Lief spinnetje wel!
Ik heb hem op het balkon gezet
Ik ga er geen vrij voor nemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
No worries, ik heb toch geen tijd om je te stalken
Wij ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook zo isquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij zag er zo lief en onschuldig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |