Je kunt dus het beste een McKroket eten, de reden weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak wel
toch is dat slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar na kotsen verdwijnt de pijn vaak wel
Ik heb te weinig meets gehad om dat te kunnen zeggen (2 stuks)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw die aanwezig lijstjes nooit
Ach met het grote afzeggen en het slecht bijhouden van die lijstjes kan je er vaak niet echt op bouwenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb te weinig meets gehad om dat te kunnen zeggen (2 stuks)
Weet je toen nog bij Myrquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach met het grote afzeggen en het slecht bijhouden van die lijstjes kan je er vaak niet echt op bouwen
De meet was al begonnen en er kwamen nog aanmeldingenquote:
Ja, dat was een leuke verrassing!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik was er wel... maar ik weet niet of ik nu kom.... ik ga eerst naar pa en ma
ja en was ook pas mogelijk tot ik van myr het adres kreeg...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke verrassing!
Gelukkig Royco's stek niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en was ook pas mogelijk tot ik van myr het adres kreeg...Rotterdam is groot hoor
Nee... adres heb ik gister gehad... navigatie in mijn tel. dus komt goed... zo niet dan heb ik volgens mij nog een nummer ergensquote:
quote:Als u regelmatig brandend maagzuur heeft en dit wordt niet behandeld, kan een slokdarmontsteking ontstaan. Deze kan op den duur overgaan in een blijvende verandering van het weefsel in de slokdarm. Dit wordt een Barrett-slokdarm genoemd. Mensen met een Barrett-slokdarm hebben een verhoogde kans op slokdarmkanker. Meer informatie over een Barrett-slokdarm.
In paniek kun je me altijd bellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... adres heb ik gister gehad... navigatie in mijn tel. dus komt goed... zo niet dan heb ik volgens mij nog een nummer ergens
Omeprazol wil ook nog weleens helpen, vele malen sterker dan Rennie. Verkrijgbaar bij de drogist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een half uur onder de douche gezeten. Uiteraard ook in foetushouding min of meer. Dat hielp wel iets. Maar toen ik onder de douche weg was kwam het net zo hard weer terug
Zijn dat gele capsules?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Omeprazol wil ook nog weleens helpen, vele malen sterker dan Rennie. Verkrijgbaar bij de drogist.
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn dat gele capsules?
Volgens mij heb ik die van de dokter gehad. Moest er 4 per dag nemen en dan zou ik nergens last van hebben. Met 12 op lag ik nog dood te gaan van de pijn.
Mjah die noemde ik altijd mijn niet werkende sambaballenpillenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.
Ja graag maar zoals ik al zei ik heb een arts die niks wil doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die gele capsules met 'korreltjes' erin.
Als de pijn te erg is en blijft kun je onderzoeken laten verrichten, waaronder een echo en een gastroscopie. Begin dit jaar laten doen, just in case, wel heel erg vervelend; de gastroscopie dan.
Ik heb ook gewoon tegen m'n huisarts gezegd dat ik die en die onderzoeken wil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja graag maar zoals ik al zei ik heb een arts die niks wil doen.
Ja je moet de stress uit je leven halen.
Lekker makkelijk en tot die tijd gewoon doodgaan als ik iets verkeerds heb gegeten. Ben allang blij dat ik eindelijk heb ontdekt dat ei de boosdoener is.
In het begin at ik gewoon een dag of 5 niet meer als ik weer eens een nacht dubbel had gelegen van de pijn
De enige overeenkomst elke keer is dat er ei door mn eten zit op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tegen m'n huisarts gezegd dat ik die en die onderzoeken wil.
Wel vaag dat ei de boosdoener is. Je zou eerder denken aan zure dranken/voeding, zoals melk, koffie en chocola.
In totaal al 5 artsen. Van vrouw tot man, van jong tot oud, van homo tot hetero.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
@Huppel
Is dat een wat oudere arts toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |