quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Jij bent dan ook te vaak gemeen
Met dito lijkengeur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet als ik een massage krijg of over mn rug gefriemeld wordt.. dan ben ik zombie-like
Niet tegen GvsE zeggen, oh wacht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je wil m gewoon breken.. Ik heb je door.
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met dito lijkengeur?
Dat ik zo bowwwaaaapp op je rug doe.
En geen reactie op de lijkenlucht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?
Ik las laatst dat ze in een kist sliepquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Beavis en butthead aan het kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur!! Ouwe strijdmakker. Hoe is het?
Jij bent ook niet zo grootquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg echt een steeds grotere bloedhekel aan kleine meisjes
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo groot
Maar vanwaar de haat?
Dat heeft toch niks met lengte te makenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Volgens mij schreef je dat ook zelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in een kist sliep
Ik gok dat ik een stuk mis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag isquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met lengte te maken
Oh wacht. Ik weet het al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag is
Ow nouja, de dames die ik tot dusver heb getrakteerd vonden de nekmassage erg prettigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinken
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.quote:
Nope, weet ook niet meer wie het wel wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je dat ook zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |