quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Jij bent dan ook te vaak gemeen
Met dito lijkengeur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet als ik een massage krijg of over mn rug gefriemeld wordt.. dan ben ik zombie-like
Niet tegen GvsE zeggen, oh wacht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je wil m gewoon breken.. Ik heb je door.
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met dito lijkengeur?
Dat ik zo bowwwaaaapp op je rug doe.
En geen reactie op de lijkenlucht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bowwwaaaapp? Moet ik me hier zorgen over maken?
Ik las laatst dat ze in een kist sliepquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Beavis en butthead aan het kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur!! Ouwe strijdmakker. Hoe is het?
Jij bent ook niet zo grootquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg echt een steeds grotere bloedhekel aan kleine meisjes
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo groot
Maar vanwaar de haat?
Dat heeft toch niks met lengte te makenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En geen reactie op de lijkenlucht?
Volgens mij schreef je dat ook zelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in een kist sliep
Ik gok dat ik een stuk mis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het van die jaloerse onzekere kutwijven zijn
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag isquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met lengte te maken
Oh wacht. Ik weet het al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer leeftijd met kleine. Hoe jonger hoe erger dat jaloerse gedrag is
Ow nouja, de dames die ik tot dusver heb getrakteerd vonden de nekmassage erg prettigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijklucht valt wel mee, pas wanneer het echt gaat ontbinden gaat het stinken
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.quote:
Nope, weet ook niet meer wie het wel wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je dat ook zelf?
Ze deden niet alsof?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nouja, de dames die ik tot dusver heb getrakteerd vonden de nekmassage erg prettig
Fakenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.
Ik stuur ze allebei een succes morgen app.
Krijg ik van haar terug thnx blabla slaap se.
Vervolgens maak ik een geniale faceplant tegen de muur en dat wilde ik even delen met die vriend. Krijg ik opeens van haar een app: meteen naar *** vluchten?
Nou dan vraag ik je
Lijkt me niet want dan maak je een stijve nek juist ergerquote:
Zij waren net lekker bezig en jij stoort zequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend gaat morgen onder het mes.
Ik stuur ze allebei een succes morgen app.
Krijg ik van haar terug thnx blabla slaap se.
Vervolgens maak ik een geniale faceplant tegen de muur en dat wilde ik even delen met die vriend. Krijg ik opeens van haar een app: meteen naar *** vluchten?
Nou dan vraag ik je
Ik ook niet. Zal wel zijn gebeurd toen ik niet aan het opletten was..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope, weet ook niet meer wie het wel was
Mjah ik heb maar gezegd dat ik voortaan toestemming aan haar zal vragen of ik hem mag appenquote:
Wij vrouwen kunnen alles fakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan maak je een stijve nek juist erger
Dan had geen van beiden terug geappt hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij waren net lekker bezig en jij stoort ze
Ik zie het al voor me, doggystyle op je smartphone pielequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij waren net lekker bezig en jij stoort ze
Je reageerde wel dat het niet zo was, maar ik heb nog geen bewijs gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel zijn gebeurd toen ik niet aan het opletten was..
Oja gerust, ik mis alleen het nut daarvanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen alles faken
Laptop op haar rug en FOK!ken maar!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, doggystyle op je smartphone piele
De man het idee geven dat ie wat voorsteltquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja gerust, ik mis alleen het nut daarvan.
Biertje ernaastquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laptop op haar rug en FOK!ken maar!!
Dat klopt. Weinig mensen hebben mijn bed gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je reageerde wel dat het niet zo was, maar ik heb nog geen bewijs gezien
Met neuken/beffen zou ik me dat nog kunnen voorstellen maar massages?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man het idee geven dat ie wat voorstelt
Zo'n bierhelm op jonguh!!quote:
Datquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man het idee geven dat ie wat voorstelt
Jaja allemaal praatjes hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Geheel tegen mijn en Huppelmuts dr regels in. Mannen moeten zich niet zo voelen. Die moeten gewoon huilend op een stoel in de keuken zitten en bier halen wanneer gewenst.
Of als hups niet durft wegens angst voor kikkersquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Geheel tegen mijn en Huppelmuts dr regels in. Mannen moeten zich niet zo voelen. Die moeten gewoon huilend op een stoel in de keuken zitten en bier halen wanneer gewenst.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |