Boszhardtdtdt of hoe je 't ook spelt kwam dicht in de buurt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, die zullen wel weer niet verder komen dan Mag ik dit zeggen? Ja dat mag ik zeggen. En dan massaal denken dat je een goede Mart impressie doet. Dijkshoorn herhaald die woorden tachtig keer en dan is het hilarisch.
Ik zou weleens een echt goede parodie willen zien. Dat is vrij goed te doen, want Mart is al een karikatuur.
Jiskefet > Koefnoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef reddevil1408 het volgende:
En nu wachten tot Koefnoen er een parodie op maakt....
Iemand die jaloers was dat die niet hard genoeg kon rennen, maar toch iets wilde winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Sheepcidus het volgende:
wie heeft dat snelwandelen ooit bedacht
Ik gok een aantal vluchtelingen die rennen te vermoeiend vonden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Sheepcidus het volgende:
wie heeft dat snelwandelen ooit bedacht
Redelijk ja, maar ook daar kwam die niet verder dan drie typische Mart dingetjes steeds herhalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Boszhardtdtdt of hoe je 't ook spelt kwam dicht in de buurt.
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
Hoe de fuck heeft Rutherford het verspringen kunnen winnen?
Zo logisch kun je het verklarenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16
Door verder te springen dan de rest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
Hoe de fuck heeft Rutherford het verspringen kunnen winnen?
Niveautje danquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, de rest kwam niet verder dan 8.16
Die haalde niet eens 8.16, dat was een Australinees.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niveautje dan
Claye had dat toch wel gekund?
Omdat je zeepresten die normale zeep achterlaat niet kunt zien op je dus maar wel op een spiegelquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap die reclame van dove niet, waarom moet je er spiegels mee wassen?
Over een paar jaar staan er weer een paar topzeilers op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja gelukkig waren er nog maar weinig mensen binnen...
Dijkshoorn is overschat, die herhaalt steeds hetzelfde met Mart Smeets op zijn domme robottoontje. Enige wat tof is, is dat hij 't met Smeets erbij doet.quote:
Niet grappig.quote:
Tegenwoordig kunnen ze helemaal niks meer. Het niveau is zo dramatisch slecht op een enkele uitzondering per jaar naquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niveautje dan
Claye had dat toch wel gekund?
Zonder doping valt 't niet mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze helemaal niks meer. Het niveau is zo dramatisch slecht op een enkele uitzondering per jaar naIk bedoel maar, als bijna niemand een kwalificatie eis van 8.10 weet te springen is er heel veel mis.
Dit is precies zoals ik net zei een hele matige, want Dijkshoorn denkt dat je Mart nadoet als je steeds maar Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen herhaalt. Sowieso is Dijkshoorn een aandachtsgeile vent zonder talent. Zou een broer kunnen zijn van Joep Schreuder.quote:
Volgens mij valt het nog wel mee met doping nodig hebben. De techniek is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder doping valt 't niet mee.
Want dat zijn ze verleerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee met doping nodig hebben. De techniek is gewoon niet goed genoeg.
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.quote:
Die wil helaas ook nog wel eens 3 nulletjes springen en daardoor exit zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.
Ja dat is het risico van verspringen. Terwijl je eerder zou verwachten dat ze eerst een veilige sprong nemen, zodat ze iig wat hebben. Maar die bewaren ze dan tot de laatste waardoor er alleen maar meer druk op staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wil helaas ook nog wel eens 3 nulletjes springen en daardoor exit zijn.
Ik vind 't geen raadsel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Teveel focus op snelheid en kracht kan er wel voor zorgen dat de techniek achter blijft. Maar zonder gekheid, het is mij een raadsel waarom er de laatste tien jaar steeds matiger wordt gesprongen in de breedte. Af en toe heb je nog een Saladino die boven de 8.50 uitkomt.
Jij hebt een verklaring?quote:
Belachelijk inderdaad. Wat een ongelofelijk stom onderdeel. Allemaal lopen ze onreglementair. Broeinest van omkoping wat ik je brom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS filmpje over snelwandelenDe commentator vindt het ook een loterij. En terecht.
Wat ik net zei, doping.quote:
Sowieso is het raar om een onderdeel wie is de snelste in een onlogische manier van bewegen te doen. Bij het zwemmen heb je dan tenminste nog dat bepaalde technieken ouder zijn dan de vrije slag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Wat een ongelofelijk stom onderdeel. Allemaal lopen ze onreglementair. Broeinest van omkoping wat ik je brom.
Het kan. Maar ik vind het iets te simpel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat ik net zei, doping.Ook al is 't alleen maar om een veel breder veld te hebben, daar wordt iedereen alleen maar beter van.
Ja, of je moet geloven dat we als mensheid aan 't aftakelen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan. Maar ik vind het iets te simpel.
Dat niet, de mens evolueert juist, waardoor men sterker en sneller wordt. Maar er kan wel minder focus liggen op een bepaalde discipline. Of een mindere lichting.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of je moet geloven dat we als mensheid aan 't aftakelen zijn.
Mee eens, en op de rug zwemmen is gewoon significant iets anders. Snelwandelen is gewoon een farce en alleen maar leuk voor de lachkick en de belachelijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso is het raar om een onderdeel wie is de snelste in een onlogische manier van bewegen te doen. Bij het zwemmen heb je dan tenminste nog dat bepaalde technieken ouder zijn dan de vrije slag.
Mindere lichting in één land, ok, maar dit is mindere lichting over de hele wereld...ik vind 't apart.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet, de mens evolueert juist, waardoor men sterker en sneller wordt. Maar er kan wel minder focus liggen op een bepaalde discipline. Of een mindere lichting.
Ja lachwekkend is het zeker. Maar met alle punten die we noemen, vooral het vals spelen wat je net al zei, maakt het belachelijk dat het een Olympische Sport is. En ik kan me nooit herinneren dat er ook maar enige discussie is geweest om het te schrappen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, en op de rug zwemmen is gewoon significant iets anders. Snelwandelen is gewoon een farce en alleen maar leuk voor de lachkick en de belachelijkheid.
Ik denk dan meer het andere. Verspringen krijgt ook steeds minder aandacht. Mogelijk dus ook minder interesse van atleten voor die discipline.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mindere lichting in één land, ok, maar dit is mindere lichting over de hele wereld...ik vind 't apart.
Die rode kaarten vind ik eigenlijk nog erger, dat maakt het gewoon rijp voor omkoping. Ze lopen allemaal met verkeerde techniek, laat ze dan allemaal maar met verkeerde techniek lopen maar gooi er niet random wat mensen uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja lachwekkend is het zeker. Maar met alle punten die we noemen, vooral het vals spelen wat je net al zei, maakt het belachelijk dat het een Olympische Sport is. En ik kan me nooit herinneren dat er ook maar enige discussie is geweest om het te schrappen.
Heel vreemd inderdaad. Het valt eigenlijk nog méé dat die Australische toen gediskwalificeerd werd vanwege de derde renfout.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja lachwekkend is het zeker. Maar met alle punten die we noemen, vooral het vals spelen wat je net al zei, maakt het belachelijk dat het een Olympische Sport is. En ik kan me nooit herinneren dat er ook maar enige discussie is geweest om het te schrappen.
Dat zou kunnen, het is natuurlijk niet echt een heel prestigieus onderdeel bij atletiek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dan meer het andere. Verspringen krijgt ook steeds minder aandacht. Mogelijk dus ook minder interesse van atleten voor die discipline.
Want het zou raar zijn dat er alleen bij het verspringen niet meer/minder gedoped wordt, terwijl men bij alle andere disciplines wel (redelijk) top blijft presteren.
Dat zeker. Vooral als er 'gesprint' gaat worden voor een medaille zie je gewoon tien fouten en niemand die een kaart krijgt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die rode kaarten vind ik eigenlijk nog erger, dat maakt het gewoon rijp voor omkoping. Ze lopen allemaal met verkeerde techniek, laat ze dan allemaal maar met verkeerde techniek lopen maar gooi er niet random wat mensen uit.
Dat is zoals gezegd dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die rode kaarten vind ik eigenlijk nog erger, dat maakt het gewoon rijp voor omkoping. Ze lopen allemaal met verkeerde techniek, laat ze dan allemaal maar met verkeerde techniek lopen maar gooi er niet random wat mensen uit.
Sprinten in die sport is uiteraard al helemaal een farcequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeker. Vooral als er 'gesprint' gaat worden voor een medaille zie je gewoon tien fouten en niemand die een kaart krijgt.
Ja. Al kan dat toen ook geweest zijn door een jury lid die heel hard wilde bewijzen dat hij niet partijdig was en daardoor juist alleen op haar lette.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Het valt eigenlijk nog méé dat die Australische toen gediskwalificeerd werd vanwege de derde renfout.
Nee niet meer. Dat is het wel geweest. Een beetje de omgekeerde weg met kogelstoten, dat heeft tegenwoordig een grote status en was vroeger een bijnummer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, het is natuurlijk niet echt een heel prestigieus onderdeel bij atletiek.
Ze zouden gewoon schoenen moeten aantrekken die touch sensoren hebben. Beide voeten los: één rood lampje, weer beide voeten: twee rode lampjes, derde keer: pieptoon vanuit schoen en drie rode lampjes, raus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprinten in die sport is uiteraard al helemaal een farce
Wie?quote:
Oh ja, dat begin filmpje.quote:
Bijna alleen maar weer. Hij wordt beroerder.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het nu, wat een teringactie van Mart..
Ik had mijn hoop op Saladinoquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze helemaal niks meer. Het niveau is zo dramatisch slecht op een enkele uitzondering per jaar naIk bedoel maar, als bijna niemand een kwalificatie eis van 8.10 weet te springen is er heel veel mis.
Het was zeker de manier hoe de adel zich op snelle wijze van het ene naar het andere vertrek beende, want een heer van stand gaat natuurlijk niet rennen, dat is niet chique. Om vervolgens te pochen tegen baron von Oberhausen dat zij sneller konden wandelen dan de ander.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om nog even terug te komen op het snelwandelen: Blijkbaar was het midden in de 18e eeuw een hoog aangeschreven sport. Hoe triestig.
De gasten krijgen na afloop ook een zelfhulp boek cadeau.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Specularium het volgende:
Gewoon een enorme oplawaaierquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon schoenen moeten aantrekken die touch sensoren hebben. Beide voeten los: één rood lampje, weer beide voeten: twee rode lampjes, derde keer: pieptoon vanuit schoen en drie rode lampjes, raus.
Het is wel intensief volgens mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om nog even terug te komen op het snelwandelen: Blijkbaar was het midden in de 18e eeuw een hoog aangeschreven sport. Hoe triestig.
In die tijd konden hoog aangeschrevenen dan ook niet rennen, vanwege hun te dikke pens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een lekkere sport voor de schenen. Lekker door de verzuring heenbijtenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is wel intensief volgens mij
'shin splints' bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is een lekkere sport voor de schenen. Lekker door de verzuring heenbijtenEn waarschijnlijk ook nog heel slecht voor je rug.
Yep.quote:
Volgens mij heb ik daar ervaring meequote:Op zondag 5 augustus 2012 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yep.
Maar om het OT the houden, zal Mart ooit aan snelwandelen gedaan hebben
Die is leuk ja, weer ouderwets goed met die beelden eronder altijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:01 schreef Eenskijken het volgende:
die eindtune is wel aanstekelijk. mooie sluiter voor het programma
sky on fire - the Handsome poetsquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:01 schreef Eenskijken het volgende:
die eindtune is wel aanstekelijk. mooie sluiter voor het programma
Tuurlijk. Ben niet vies van een potje ergernis-TV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook als we nee zeggen kijk je, dus wat maakt het uit..
Zegt niks. Er kijken zaterdag's 2 miljoen Nederlanders naar Linda de Snol.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STUDIO SPORTZOMER
1.339.000
hebben het gezien. Nou, wat denk je. Zal Tong het kijken?
Boeh, 2 jaar last van gehad...quote:
Waar gaat dit over? Over dat inwrijven bji Manon Flier? Dat vond ik ook niet echt nodig neequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Specularium het volgende:
Tsja. Afschaffen die onzin iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:14 schreef Marcoss het volgende:
Bij dat snelwandelen kunnen ze sowieso iedereen wel diskwalificeren
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
Grote sportvrouw. Wereldniveau zwemmen. Aan drie Spelen meegedaan. Afgestudeerd arts, nu werkzaam in de topsport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:08 schreef dribbel79 het volgende:
De HH van studio sportzomer olympische spelen, londen centraal gedoe...wie is dat beest in de middel?? Jezus wat een stier...
Bij de Tour was ie nog wel ok, maar dit hoeft ie niet meer te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
het beste is er wel af bij Mart ja. En het op-een-na-beste ook.
Ik vond het al een belachelijke sport, maar nu al helemaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:14 schreef Marcoss het volgende:
Bij dat snelwandelen kunnen ze sowieso iedereen wel diskwalificeren
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
Droevig persoon ja. Had echt niet gehoevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe ie Manon Flier toespreekt
Jij mag lekker niet meedoen...nah...nah...nah..nah...nah.![]()
Heb hem altijd wel ok gevonden. Maar dat kan ik niet meer volhouden. Hij maakt zoveel fouten en is zo denigrerend tegen de sporters en kijkers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:34 schreef pullup het volgende:
Volgens mij is Mart nu elke dag erger aan het worden![]()
Volgend jaar krijgt hij ze allemaal aan het janken.
Lees de TT en je weet waaromquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:34 schreef pullup het volgende:
Volgens mij is Mart nu elke dag erger aan het worden![]()
Volgend jaar krijgt hij ze allemaal aan het janken.
Ja precies. Hij wordt echt te oud voor dit werkquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem altijd wel ok gevonden. Maar dat kan ik niet meer volhouden. Hij maakt zoveel fouten en is zo denigrerend tegen de sporters en kijkers.
Hij begon er mee en eindigde er mee. Totaal respectloos voor een geweldige sportvrouw.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij moest haar wel echt hebben deze aflevering... treurig was het gewoon
Ik kijk nu naar de BBC en daar zijn wederom goede interviews gaande met medaille winnaars van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Hij wordt echt te oud voor dit werk
'We kennen baantjestrekken, maar kent u ook op en neer en op en neer ?'quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef Wopper1 het volgende:
Mart deed weer lekker denigrerend over het trampolinespringen..
Ik kijk nu live naar baanwielrennen op de Belg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de BBC en daar zijn wederom goede interviews gaande met medaille winnaars van de afgelopen dagen.
Gewoon zonder poespas tussendoor, de mensen mogen uitpraten en er komt duidelijk goede informatie uit de atleten die in hun waarde gelaten worden.
Als ze Mart er (hopelijk) uit mikken kunnen ze wat mij betreft ook meteen overwegen om als NOS een dergelijk programma in te voeren volgende keer.
Dat is ook leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu live naar baanwielrennen op de Belg.
Dat viel mij dus ook op, dat rondje in het begin zei die alleen heel criptisch dat het een partner van een topsport was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:20 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie Manon Flier is. Maar de kijkers die het niet weten horen 20 minuten na haar introductie pas welke sport ze beoefend.
Nee, partner van een deelnemer. En wij moesten raden wie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op, dat rondje in het begin zei die alleen heel criptisch dat het een partner van een topsport was.
ja schrijffoutje dat bedoel ik inderdaad. Het is echt een beetje het Smeets feestje geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, partner van een deelnemer. En wij moesten raden wie.
Het lijkt wel alsof hij daar de hele avond alleen maar zit om Mevrouw van Zetten uit Tiel bij te spijkerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'We kennen baantjestrekken, maar kent u ook op en neer en op en neer ?'
Neem aan dat ie wel wat te horen zal krijgen over zijn optreden van gisteren. Volgende keer beetje normaal doen ouwe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
ja schrijffoutje dat bedoel ik inderdaad. Het is echt een beetje het Smeets feestje geworden.
Eigenlijk is ie de Mohammed Ali van de sportverslaggeving. 't Is gewoon genant om aan te zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef Montov het volgende:
De NOS stuurt hem net een jaartje te laat met pensioen. 3 jaar geleden vond ik Smeets nog goed. Hij is snel afgetakeld.
Met hier en daar een bui.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
Pieter-Jan Postma lijkt me de volgende die door Mart in een depressie kan worden gepraat.
Hoe voelt dat nu, om zo dichtbij een medaille te zijn en het dan toch niet te halen. Nu heb je helemaal niks.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, om zo dichtbij een medaille te zijn en het dan toch niet te halen. Nu heb je helemaal niks.
middernachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:52 schreef schetterklep het volgende:
Hoe laat? Zie overal half 11. Ik mis Mart al met z'n gekkigheid
Begint pas 00:00?quote:
Sterktequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan Mart de pot op, ik moet om half 7 op...
En dan na vier jaar trainen niets te winnen? Dan hoor je er toch niet bij op de OS hè. Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Evertjan het volgende:
hoe voelt dat nou om voor dat gekke nederland uit te komen met die gekke klompen en van die gekke windmolens?
Mart gaat met je mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan Mart de pot op, ik moet om half 7 op...
quote:
De Mart wacht op nie.... oh, eh, op de 100 meter dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef cptmarco het volgende:
is de NOS ziek? Mart moet wachten totdat het atletiek afgelopen is??
Geen dankquote:
De Mart zegt 9.64, dus het is 9.64quote:
N-O Londen of N-W?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
Dat is die man die jij een Marokkaan noemde die kan paardrijden Mart... daar in dat gekke dorp.
Waar het ook is, we weten niet waar dat is.quote:
Mart heeft al een aantal portemonnee en fiets-grappen ingestudeerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
Nou die Marokkaan gaat flink in de zeik worden genomen door Mart.
Die met die Marokkaanse koning, die iedereen al een paar keer heeft gezien. Mart is de enige die hem nog nooit heeft gezien omdat hij alleen programma's van zichzelf terugkijkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Oh de homo-marrokkaanse dressuuruiter komt langs
Nou ja bijna hetzelfde, bij Mart worden ook wat mensen afgemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef PirE het volgende:
Ik zit twijfelen, de grote Mart show of The Hunger Games uitkijken
en weer wat verwijzinkjes naar zijn verlangen naar Ria toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart heeft al een aantal portemonnee en fiets-grappen ingestudeerd.
Nee, die is wel mondig genoeg om tegengas te gevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
Nou die Marokkaan gaat flink in de zeik worden genomen door Mart.
En ik kan altijd morgen op het werk de herhaling van Mart kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bijna hetzelfde, bij Mart worden ook wat mensen afgemaakt.
Daar heeft ie ook dat paard aan te dankenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, die is wel mondig genoeg om tegengas te geven
Ah ja, dan gaat Mart er een streep onder zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, die is wel mondig genoeg om tegengas te geven
Die kent u niet!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
En ook nog wat over Florian van Rijsselvenne!
Omdat hij niet te beroerd is om zijn mond te gebruiken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook dat paard aan te danken
Vraag dat maar aan de koning van Marokkoquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat hij niet te beroerd is om zijn mond te gebruiken?
Hij zal nog wel even over die twitter beginnen denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk zitten Rowbin en Kromow allebei aan tafel!!
naar het schijnt heeft Mart Smeets het aanbod om dit jaar de vlam aan te steken geweigerd omdat hij de vlam te klein vondquote:
Gewoon via NOS.nl en dan de stream. Je loopt wel achter op het topic, dus leuk is het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er eigenlijk een livestream van Mart? Het is wel leuk op de achtergrond maar geen zin om er voor naar de tv te lopen.
nos.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er eigenlijk een livestream van Mart? Het is wel leuk op de achtergrond maar geen zin om er voor naar de tv te lopen.
Hehe of hij zei: de vlam, wat is dat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
naar het schijnt heeft Mart Smeets het aanbod om dit jaar de vlam aan te steken geweigerd omdat hij de vlam te klein vond
Kromo zal dan ook wel los gaan. En anders Verhaaren welquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal nog wel even over die twitter beginnen denk ik
Dit topic is de livestream.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach later terugkijken en lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ja. Helaas kan ik het niet afkijken denk ik. Wordt een beetje te laat.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon via NOS.nl en dan de stream. Je loopt wel achter op het topic, dus leuk is het niet.
Daarom met de laptop op de bank zitten.
Bedanktquote:
Ik denk ook dat ik het begin even meepik en voordat ik me te veel ga ergeren m'n bed opzoek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ja. Helaas kan ik het niet afkijken denk ik. Wordt een beetje te laat.
Mart trapt haar met liefde in dat zwarte gatquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
DeMart zal wel beginnen over wat Kromo gaat doen naar haar zwemcarrière en of ze al bang is voor het zwarte gat naar al dit succes
Dus na een minuut of twee ga je naar bed, want dan is het denk ik al te veel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het begin even meepik en voordat ik me te veel ga ergeren m'n bed opzoek.
Als ze lef heeft zegt ze: "Die heb ik al."quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
DeMart zal wel beginnen over wat Kromo gaat doen naar haar zwemcarrière en of ze al bang is voor het zwarte gat naar al dit succes
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze lef heeft zegt ze: "Die heb ik al."
Ik zei en ik overwonquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart heeft een foto van Dorian swieso
Ik zit er 3 keer om te zeikenquote:
Ik zei hetquote:
Dat is het officiele verhaal natuurlijk... het echte verhaal is dat ie de koning van Marokko (waarvan iedereen weet dat hij stiekem homo is) alle hoeken van de kamer heeft door gedresseerdquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het een raar verhaal vinden. Hoe kun je nou op het strand bij het jetskieen toevallig een koning tegen komen....?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Weer lekker storen aan Mart![]()
En kijken naar een van de weinige leuke sportvrouwen Ranomi
Compleet met passages en pirouettes!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het officiele verhaal natuurlijk... het echte verhaal is dat ie de koning van Marokko (waarvan iedereen weet dat hij stiekem homo is) alle hoeken van de kamer heeft door gedresseerd
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef Type-R het volgende:
Ranomi, die mensen achter je - ken je die? Het zijn je ouders.
Ja, maar Mart zijn een van die beiden.quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe werd je vanmorgen wakker?
Zat je string binnenstebuiten?
Is mooie tv.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Je haalt niet de bronzen medaille.... gaat ie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |