SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
MBO ict hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
@Fuszy ik denk dat je meer met excel kan dan de meeste mensen hier
En alles dat je ermee doet is fifa poultjes in elkaar zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MBO ict he
Heb al 4 verschillende cursussen gevolgd mbt excel. ECDL examen op mbo, 2x op het hbo en een cursus van mijn stage
Op mijn stage heb ik er veel mee gedaan. Echt heel veel en ook tijdens deze vakantiebaan moet ik echt veel mensen helpen met excel of computerproblemen. Terwijl ik daar eigenlijk niet voor zit. Ze bellen IT niet eens meer, omdat ik ze beter kan helpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En alles dat je ermee doet is fifa poultjes in elkaar zetten![]()
Salarisverhoging aanvragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op mijn stage heb ik er veel mee gedaan. Echt heel veel en ook tijdens deze vakantiebaan moet ik echt veel mensen helpen met excel of computerproblemen. Terwijl ik daar eigenlijk niet voor zit. Ze bellen IT niet eens meer, omdat ik ze beter kan helpen
ja ja, per ongeluk, dat zeggen ze ook de hele tijd bij GTAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kevin die message
Ik drukte per ongeluk op invite.
Ja ik ging omlaag per ongelukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ja, per ongeluk, dat zeggen ze ook de hele tijd bij GTA
Wat wilde je dan doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik ging omlaag per ongeluk,
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
Lezen jullie weleens boeken? Ik heb het al heel lang niet meer gedaan, maar ik zit alweer ff in zo'n dip dat ik wat anders wil doen. Iemand tips?
die titelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tof
Sowieso Dimitri Verhulstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tof
Die wilde ik vorige keer ook al lenen toen was ie er alleen niet. En vandaag weer nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso Dimitri VerhulstHelaasheid der Dingen ook tof
Kan je het bereik van die cellen niet pakken en daar dan aangeven wat je op de assen wil hebben? Volgens mij kan je wel een selectie maken om bepaalde getallen bij elkaar te nemen in een groep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb bij excel een hele grote lijst getallen (leeftijd van mensen) en moet die mooi in een grafiek krijgen, het liefst in groepen van 20-25 , 26-30, 31-35 etc . Nu kan ik dat wel handmatig doen maar wist niet of er een methode mee is dat excel dat voor je in groepen zet en het daarna mooi in een grafiek/diagram krijg?
picsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
Net terug van Skansen. Het weer was manne chill. Hele dag in de zon gechilled. Over een paar uur weer het nachtleven induiken![]()
![]()
Heb een CR7 kapsel nu
Ik kan je wel helpen hoor. Ik was een administratief medewerker paar jaar geleden. Welke Excel gebruik je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb bij excel een hele grote lijst getallen (leeftijd van mensen) en moet die mooi in een grafiek krijgen, het liefst in groepen van 20-25 , 26-30, 31-35 etc . Nu kan ik dat wel handmatig doen maar wist niet of er een methode mee is dat excel dat voor je in groepen zet en het daarna mooi in een grafiek/diagram krijg?
wimbledon steeds niet kunnen winnen, en dan met de OS welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Ja, won net in een bizar goede wedstrijd van Djokovic. Nu tegen Federer
Lekker 4 pakjes boter in een bekertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ben & Jerry's ijs is écht genieten zeg.
Erg lekker, maar wel overrated en vooral overpriced. Welke smaak heb je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ben & Jerry's ijs is écht genieten zeg.
Cookie Doughquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg lekker, maar wel overrated en vooral overpriced. Welke smaak heb je?
Jij hebt het vast nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker 4 pakjes boter in een bekertje
Jawel, te vaak zelfs. Bij mijn ex hadden ze 6 van die halve liter bakken gewonnen met een of andere loterij. Aangezien ze daar met 3 man een melkallergie hadden, moest ik die elke keer opeten. Was wel lekker hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt het vast nog nooit gegeten
Wij hadden er ooit ook eens 6 gewonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, te vaak zelfs. Bij mijn ex hadden ze 6 van die halve liter bakken gewonnen met een of andere loterij. Aangezien ze daar met 3 man een melkallergie hadden, moest ik die elke keer opeten. Was wel lekker hoor.
Cookie dough is overigens één van mijn favorieten
Oke, hier snap ik dus al niks vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je het bereik van die cellen niet pakken en daar dan aangeven wat je op de assen wil hebben? Volgens mij kan je wel een selectie maken om bepaalde getallen bij elkaar te nemen in een groep.
Nou ja, ze hadden het over excel en ik zei ach joh zo moeilijk kan dat niet zijn ik doe dat wel ff. En daar ging ik dus de fout inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Waarom beloof je je moeder dit te doen als je zulke dingen al niet weet?
Je hebt rijen en kolommen in je excel bestand. Dus A t/m ... en 1/tm ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, hier snap ik dus al niks vanBen best slecht in dit soort dingen
. Hoe moet ik dat dan aanpakken?
Daar gaat het inderdaad hele tijd fout. En als hij ze niet per groep pakt word het nogal een zooi want het zijn vrij veel nummers. Nou ja, ik google het wel even. In ieder geval bedanktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt rijen en kolommen in je excel bestand. Dus A t/m ... en 1/tm ...
Waar je gegevens instaan, dat moet je dus selecteren als 'bereik'. Dat is vrij logisch lijkt me. Dan moet je volgens mij alleen nog maar aangeven wat je op je assen wil hebben. Die leeftijdscategorieën en misschien het aantal in die categorieën?
Alleen ik denk dat hij die leeftijden per nummer pakt, maar je moet ook kunnen aangeven dat hij bijvoorbeeld 20-25 pakt. Volgens mij moet je dat gewoon bij die instellingen van je grafiek kunnen aanpassen. Ik kan het niet proberen, omdat ik geen gegevens heb. Ook vrij weinig zin om dat zelf na te bootsen.
Prima voorgevel.quote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waaronder die van mij.. Dus eigenlijk 15 en een half
Verkapte ik heb geneukt postquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waaronder die van mij.. Dus eigenlijk 15 en een half
Vandaag ontmoet en daarna gevlucht? Of ben je nog steeds in dat land? Geen idee waar je zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het liegen. Dit meisje heb ik vandaag ontmoet maar wist niet dat ze 16 was
vanaf 16 mag het daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het liegen. Dit meisje heb ik vandaag ontmoet maar wist niet dat ze 16 was
hommoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
homoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vandaag ontmoet en daarna gevlucht? Of ben je nog steeds in dat land? Geen idee waar je zit
quote:
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.quote:
1x quoten is genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middag
Dat ga ik niet zeggen tegen negers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst, jij ziet er lekker uit. #nohomo
oh word.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
Het stond 3-1 na 10 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trage, ik heb wel eens 4-3 voor gestaan na 15 minuten.. was 0-3 na 6 minuten :-o
Maar als Mathijs er onzeker over zou zijn, zou het toch nog beide kunnen zijn. Dus dan is je conclusie dat hij dan wel homo moet zijn onjuist!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
m'n vriendin gaat zo slapen.. kijkt nu nog even tv....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
Omniiiiiii nog clubs dan of wanneer wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
Ik denk ook niet dat Rijst ze wil neuken, hij wil ze alleen als friend op facebook voor de statusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
k kom eraanquote:
baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
alsof jij dat niet wistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Jullie hadden gelijk over die gaypride. Het schijnt hier gaypride te zijn. Morgen laatste dag.
Ik doe wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
Doen we nog even GTA of niet! (of clubs)
Vandaar al die leuke jongens!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Jullie hadden gelijk over die gaypride. Het schijnt hier gaypride te zijn. Morgen laatste dag.
echt he, dat kan geen toeval zijn.quote:
Ik ben andere dingen aan het doen op het internet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt he, dat kan geen toeval zijn.
En Toefjes/Quel, clubs?
Zet hem net aan om te gaan futten, maar clubs is ook goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt he, dat kan geen toeval zijn.
En Toefjes/Quel, clubs?
Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
Haters, laat maar zitten als het zo moet
kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Zet hem net aan om te gaan futten, maar clubs is ook goed
Oke oke, ik kom hem wel paar keer afschieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missen
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kwij 2e helft nu
en lol Toefjes, over 10 m in wel klaar dus.
k nu klaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
Ik zat beneden TV te kijken en ik zie het nu pas, ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Dus ik ga maar eens even die lijst bekijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef Thorb het volgende:
Zijn er een keer transfers, is darksonic weer nergens te bekennen. Of hij is erop aan 't fappuh
Kan hem goed gebruiken !!.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede stats voor een non-rare 71 rated CDM. Beter dan Frimpong
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan hem goed gebruiken !!.
Wil zn ingame wel weten
Wilde hem al in een team gebruiken, maar nu hij linkt met Frimpong en Bartley al helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.
Doe nou gewoon een worstenbroodje jonge!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
Zwaar levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
das 1 angstgegner minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
x1N2ition neemt de plek van Quel in, en zal uitkomen tegen Gurbuh in de eerste ronde.
Moeten we nu vereerd zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil over een paar weken wel met mijn clubnegers tegen de Dutchies spelen, akkoord?
Dat mag je zijn als jullie winnen, maar het is alweer een tijd terug sinds een pot tussen onze clubsquote:
Dit zijn toch maar 2 leagues? Ik heb nog geen 1 transfer die vandaag is uitgekomen gekregen. Wel een paar anderen maar ze zijn nog steeds weinig in packs te vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het hybrid toernooi
leuk manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Standaard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
ik had een keer een paceteam met gemiddeld 96 pace ziek was dat ahahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
Rustig aan kerel, niet alles opvatten als een aanvalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.
Alsof jouw teams altijd spelers hebben uit de SPL en spelers van Arabische afkomst.
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef DannyDeko het volgende:
Pff dan ben je 2 weken in t buitenland geweest waar het altijd wel 37 graden was en nooit was het bloedheet. Ben je 1 dag terug in NL en gelijk zweet je je kapot bij 20 graden..
j a de luchtvoightidheid si hier 192%^hoger dan in de meeste landen drm noemen ze dit ook wel vochtiglandj xDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.
Dit valt me wel van je tegenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Ik had hem vanmiddag voor 250c in 4-1-2-1-2, hij is niet zoveel waard. Is er al een UP Cuadrado op de markt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef Maver24 het volgende:
ff geuptransferde boulahrouz gekocht voor 400 coins,
Zie er op PS3 geen. Zie jij op Xbox een Pudil (silver Czech Lb, Watford versie)?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag voor 250c in 4-1-2-1-2, hij is niet zoveel waard. Is er al een UP Cuadrado op de markt?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zie er op PS3 geen. Zie jij op Xbox een Pudil (silver Czech Lb, Watford versie)?
Puur voor de grap joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit valt me wel van je tegenOk, mijn teams hebben ook veel pace maar ik heb volgens mij geen 1 team met meer dan 1 speler met 90 pace.
Wie is dat dan?quote:
Kijk je de 'Play to win' serie van Nepenthez wel eens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Puur voor de grap joh.
Toen ik hem maakte zei ik ook al een paar keer dingen als 'dit is wel erg sneu' en 'het is eigenlijk wel een schande' maar ik wil het echt gewoon een keer uitproberen![]()
.
Is dat een nieuwe transfer of is dit Chuzzz? Dit is Kadar van Newcastle voor de mensen die het niet wetenquote:
Hahaha, ja, daarom kreeg ik juist zin om ook zo een sweaty team te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk je de 'Play to win' serie van Nepenthez wel eens?
Tamas Kadar, speelt nu bij Newcastle United.quote:
Kan je op filteren bij Futhead..Summer Transfersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Maver24 het volgende:
Wel tof, een BPL Transfer team maken
moet een LW hebben,
is El Ghannasy de enige optie ?
Ziek record die manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahaha, ja, daarom kreeg ik juist zin om ook zo een sweaty team te maken![]()
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Maver24 het volgende:
Wel tof, een BPL Transfer team maken
moet een LW hebben,
is El Ghannasy de enige optie ?
4321quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.
Holman is naar RW gegaan volgens mij, net als Ryo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek record die man
59-0-0 gewoon
ik heb de oude versie, geniaal goed !!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iets meer mogelijkheden mee nu, lijkt me wel een toffe speler. 92 strenght, 83 shotpower
Hij heeft zieke stats. Serieus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iets meer mogelijkheden mee nu, lijkt me wel een toffe speler. 92 strenght, 83 shotpower
been there done thatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek record die man
59-0-0 gewoon
Hij is van RW naar LW gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Holman is naar RW gegaan volgens mij, net als Ryo.
@Tim: Bij udb filteren op Summer 2012 Transfers/Updates
Ik wilde ook zo'n team maken, maar ik ben veel te blij met de BBVA'ers, da's echt een lekker teamquote:
Gewoon spelen joh, je hebt 1 bazig teamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
Doen er van die idioot goede mensen mee aan die nieuwe cup? Of moet ik me aan mijn stelregel houden : geen fifa na 12 uur?
5-0 verloren. Dat is nog eens lang geledenHad net 7 overwinningen op rij
Dat is gewoon deze:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Maver24 het volgende:
iemand al stats van die milan traore, zien er goed uit zeg
Nou, ik ga nu richting bed, maar ik vond dit bizar. Zijn Nilmar kopte gewoon alles binnen. Ik geef de handicap wel de schuldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon spelen joh, je hebt 1 bazig team.
aah ja natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon deze:
http://futhead.com/12/player/10109
7K is toch wel een flinke drol.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Maver24 het volgende:
die up Adrien Silva van Sporting heeft ook dikke stats en kost geen drol !!
Heeft ook de stats van zijn IF gehad ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Maver24 het volgende:
die up Adrien Silva van Sporting heeft ook dikke stats en kost geen drol !!
7k ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
7K is toch wel een flinke drol.
Ja, goedkoopste BIN is 6.5kquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
7k ?
ik heb er net toch echt 2k voor betaald ,
wel xbox dan he
IF Keita is toch best wel rare en prijzig voor die stats?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich leuk zo'n Malinees team, wel origineel. Maar de voorhoede valt wat tegen denk ik als je kijkt wat de rest van het team je kost. (Afrika cup IFS)
3k hoor?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, goedkoopste BIN is 6.5k
Maïgaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich leuk zo'n Malinees team, wel origineel. Maar de voorhoede valt wat tegen denk ik als je kijkt wat de rest van het team je kost. (Afrika cup IFS)
Toch wel leuke stats hoor. Helaas maar 3 starquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet een hele bijzondere UP maar hij heeft toch 4*?
Ik denk dat er niet veel mensen zijn die die CB van Lecce hebben maar ik heb hemquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik net zocht 6.5?quote:
Oh issie 0 weight?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen zijn die die CB van Lecce hebben maar ik heb hem
shit ik zocht naar CDMquote:
Ja en heel moeilijk te vinden daardoor. Ik heb hem tijden terug een keer gekocht voor 650. Ik heb ook de Santos versie van Rodrigo Possebon (enige Italiaan in de Liga do Brasil) en ik zag hem vandaag voor 20k weggaan.quote:
Make your pick:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:42 schreef Maver24 het volgende:
welke getransferde spelers met een up vinden jullie nou het meest indrukwekkend , silvere dan he
Zitten bronzes bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Make your pick:
[ afbeelding ]
Al was Van Aanholt in de winter al geupgrade.
Wel 2 hele bronzes!quote:
Hey doei!quote:
Bij word ie altijd 'net' geredquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef OmniRocket het volgende:
deze maakte ik net met clubs
http://www.easports.com/media/play/video/130194237
manne chille baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:25 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ken ik deze gebruiken
Zonde. Enevoldsen is ook manne chill.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vaak gehoord, maar mn VDM-complex weerhield me ervan om met een FC Grunn speler te spelen.
Auf Wiederschnitzel!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zonde. Enevoldsen is ook manne chill.
Zo de Duitse grens over, tot snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scatman Johnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef GuRBuH het volgende:
Ski bi di bi di do bap do
Do bam do
Bada bwi ba ba bada bo
Baba ba da bo
Bwi ba ba ba do [x2]
Heb je weer in je bed gepistquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Scatman John
Thorb en Dudeweiser, veel plezier![]()
Nee, vroeg afgesproken om te gaan sporten, over een uurtje de deur uitquote:
Zozo, doe maar sportief.... (ik ga morgen weer voetballen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, vroeg afgesproken om te gaan sporten, over een uurtje de deur uitJij bent vroeg op met al die biertjes. Oude mannenkwaal dat vroeg opstaan...
Tja, gisteren lui geweest, sportschool is maar tot 1 uur geopend vandaag en morgen dicht, dus zal wel moeten, wil geen dichtgegroeide gamer wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:35 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zozo, doe maar sportief.... (ik ga morgen weer voetballen)
Hahaha.... Ja echt![]()
Kleine liep hier kletsend rond, dus daar wordt ik wakker van haha...
En hij gaat straks nachtje slapen bij opa en oma, dus ff uitzwaaien zo...
Daarom ga ik weer voetballen....want ik groei dichtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, gisteren lui geweest, sportschool is maar tot 1 uur geopend vandaag en morgen dicht, dus zal wel moeten, wil geen dichtgegroeide gamer worden
pff verloren door van die stomme goalsquote:
Lekker heur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef OmniRocket het volgende:
deze maakte ik net met clubs
http://www.easports.com/media/play/video/130194237
Gadverdammequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
Gekotst maar heb me weer opgefrist. Op naar de gaypride.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
Gekotst maar heb me weer opgefrist. Op naar de gaypride.
Speel dan in dit tenuequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:49 schreef OmniRocket het volgende:
weer in de finale copa agusto....
shit regen
GOOOOLAAAZZZOOOOOOOquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel dan in dit tenue
[ afbeelding ]
Alaba had ik ook een keer in een 1500 packquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef GuRBuH het volgende:
Alaba, een non-rare silver, nr silver contract en Nyarko in een 1500c pack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook zojuist. Ik mocht tegen een bronzen team. En nog ging het slecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 400c bronze packs zijn zo slecht vandaag, ik had serieus niks wat meer waard was dan 300c (ik heb ze nu op 1 account geopend) Ik ben nu net voor het eerst door de eerste ronde van dat nieuwe toernooi gekomen.
Staat allemaal in beeld als je die replay gaat opslaan..gewoon even mee aanklooien zelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had een vraagje, Ik heb sommigen van jullie wel eens herhalingen zien posten, maar hoe zorg je ervoor dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld langzamer gaat, of dat je op je speler in kan zoomen of iets dergelijks?
nergens (stream dus)quote:
Na 1 wedstrijd ja. Dat houd je nooit 10 wedstrijden volquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
Hoi!
Al ziek vroeg uit bed om de bende in huis te slopenvolgende week de hele zooi verven en behangen en opnieuw inrichten in huis!
IF Thiago NEves op CFloopt 2 op 1
SIF GUidetti 3 op 1
Is 9 wedstrijden een goede sample?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd ja. Dat houd je nooit 10 wedstrijden vol
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is 9 wedstrijden een goede sample?
Het was misschien ook wel 4-3-3 maar ik kon gewoon niks, ik schakelde zelf nog over op 4-3-3 en ik scoorde daaruit meteen de 2-1 maar ik had geen kans (nog wel een kopbal op de lat en in de 1e helft 2 counters) Het was ook nog een Duitserquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Tim86 het volgende:
3-5-2 is juist mega effectief tegen 4-3-2-1 vind ik. Omdat die wingers ver naar binnen staan lopen ze zicht steeds vast als ze naar binnen willen. Heb zelf als ik 4-3-2-1 speel ook het meeste moeite met 4-1-2-1-2 en 3-5-2.
nice, thx.quote:
Noem even de prijsjes op ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Bronze consumables zijn echt een mega goudmijn nu zeg..alles is zo duur
idd, nog maar ff wachten tot maandag ofzo voor ik alles erop ga zetten dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
Squadfitness +10 verkoop nog niet voor 1200-1300BIN op PS3..
Hier voor 1700-2000 op xbox. Bronze player fitness gaat al voor 250-300, healls all voor 500-600, non shiny heals voor 300-400quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
Niet normaal en de spelers zijn ook nog eens 30 tot 35% goedkoper op de xbox. Koud kunstje dan om een beesten team te maken, een hele andere markt.quote:
Normaal zijn die prijzen voor consumables niet zo..is pas sinds gisteren..omdat er troep in packs zit deze week I guessquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet normaal en de spelers zijn ook nog eens 30 tot 35% goedkoper op de xbox. Koud kunstje dan om een beesten team te maken, een hele andere markt.
Hij eiste heel veel salaris terwijl hij pas net komt kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
Pogba naar Juventus, waarom wilde hij niet verlengen bij Man Utd?
Staan er zelfs op voor 700 nu kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we onze wedstrijden doen voor het toernooi?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Staan er zelfs op voor 700 nu kopen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Staan er zelfs op voor 700 nu kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |