Zwaar levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
das 1 angstgegner minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
x1N2ition neemt de plek van Quel in, en zal uitkomen tegen Gurbuh in de eerste ronde.
Moeten we nu vereerd zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil over een paar weken wel met mijn clubnegers tegen de Dutchies spelen, akkoord?
Dat mag je zijn als jullie winnen, maar het is alweer een tijd terug sinds een pot tussen onze clubsquote:
Dit zijn toch maar 2 leagues? Ik heb nog geen 1 transfer die vandaag is uitgekomen gekregen. Wel een paar anderen maar ze zijn nog steeds weinig in packs te vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het hybrid toernooi
leuk manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Standaard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
ik had een keer een paceteam met gemiddeld 96 pace ziek was dat ahahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
Rustig aan kerel, niet alles opvatten als een aanvalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.
Alsof jouw teams altijd spelers hebben uit de SPL en spelers van Arabische afkomst.
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef DannyDeko het volgende:
Pff dan ben je 2 weken in t buitenland geweest waar het altijd wel 37 graden was en nooit was het bloedheet. Ben je 1 dag terug in NL en gelijk zweet je je kapot bij 20 graden..
j a de luchtvoightidheid si hier 192%^hoger dan in de meeste landen drm noemen ze dit ook wel vochtiglandj xDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |