pff verloren door van die stomme goalsquote:
Lekker heur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef OmniRocket het volgende:
deze maakte ik net met clubs
http://www.easports.com/media/play/video/130194237
Gadverdammequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
Gekotst maar heb me weer opgefrist. Op naar de gaypride.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
Gekotst maar heb me weer opgefrist. Op naar de gaypride.
Speel dan in dit tenuequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:49 schreef OmniRocket het volgende:
weer in de finale copa agusto....
shit regen
GOOOOLAAAZZZOOOOOOOquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel dan in dit tenue
[ afbeelding ]
Alaba had ik ook een keer in een 1500 packquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef GuRBuH het volgende:
Alaba, een non-rare silver, nr silver contract en Nyarko in een 1500c pack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook zojuist. Ik mocht tegen een bronzen team. En nog ging het slecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 400c bronze packs zijn zo slecht vandaag, ik had serieus niks wat meer waard was dan 300c (ik heb ze nu op 1 account geopend) Ik ben nu net voor het eerst door de eerste ronde van dat nieuwe toernooi gekomen.
Staat allemaal in beeld als je die replay gaat opslaan..gewoon even mee aanklooien zelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had een vraagje, Ik heb sommigen van jullie wel eens herhalingen zien posten, maar hoe zorg je ervoor dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld langzamer gaat, of dat je op je speler in kan zoomen of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |