Dit valt me wel van je tegenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Ik had hem vanmiddag voor 250c in 4-1-2-1-2, hij is niet zoveel waard. Is er al een UP Cuadrado op de markt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef Maver24 het volgende:
ff geuptransferde boulahrouz gekocht voor 400 coins,
Zie er op PS3 geen. Zie jij op Xbox een Pudil (silver Czech Lb, Watford versie)?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag voor 250c in 4-1-2-1-2, hij is niet zoveel waard. Is er al een UP Cuadrado op de markt?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zie er op PS3 geen. Zie jij op Xbox een Pudil (silver Czech Lb, Watford versie)?
Puur voor de grap joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit valt me wel van je tegenOk, mijn teams hebben ook veel pace maar ik heb volgens mij geen 1 team met meer dan 1 speler met 90 pace.
Wie is dat dan?quote:
Kijk je de 'Play to win' serie van Nepenthez wel eens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Puur voor de grap joh.
Toen ik hem maakte zei ik ook al een paar keer dingen als 'dit is wel erg sneu' en 'het is eigenlijk wel een schande' maar ik wil het echt gewoon een keer uitproberen![]()
.
Is dat een nieuwe transfer of is dit Chuzzz? Dit is Kadar van Newcastle voor de mensen die het niet wetenquote:
Hahaha, ja, daarom kreeg ik juist zin om ook zo een sweaty team te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk je de 'Play to win' serie van Nepenthez wel eens?
Tamas Kadar, speelt nu bij Newcastle United.quote:
Kan je op filteren bij Futhead..Summer Transfersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Maver24 het volgende:
Wel tof, een BPL Transfer team maken
moet een LW hebben,
is El Ghannasy de enige optie ?
Ziek record die manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahaha, ja, daarom kreeg ik juist zin om ook zo een sweaty team te maken![]()
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Maver24 het volgende:
Wel tof, een BPL Transfer team maken
moet een LW hebben,
is El Ghannasy de enige optie ?
4321quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.
Holman is naar RW gegaan volgens mij, net als Ryo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Holman ook nog. Wat voor formatie speel je dan, 4-3-3? Dan kun je wel een leuk team maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |