Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
Haters, laat maar zitten als het zo moet
kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Zet hem net aan om te gaan futten, maar clubs is ook goed
Oke oke, ik kom hem wel paar keer afschieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missen
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kwij 2e helft nu
en lol Toefjes, over 10 m in wel klaar dus.
k nu klaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
Ik zat beneden TV te kijken en ik zie het nu pas, ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Dus ik ga maar eens even die lijst bekijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef Thorb het volgende:
Zijn er een keer transfers, is darksonic weer nergens te bekennen. Of hij is erop aan 't fappuh
Kan hem goed gebruiken !!.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede stats voor een non-rare 71 rated CDM. Beter dan Frimpong
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan hem goed gebruiken !!.
Wil zn ingame wel weten
Wilde hem al in een team gebruiken, maar nu hij linkt met Frimpong en Bartley al helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.
Doe nou gewoon een worstenbroodje jonge!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |