SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
MBO ict hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
@Fuszy ik denk dat je meer met excel kan dan de meeste mensen hier
En alles dat je ermee doet is fifa poultjes in elkaar zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MBO ict he
Heb al 4 verschillende cursussen gevolgd mbt excel. ECDL examen op mbo, 2x op het hbo en een cursus van mijn stage
Op mijn stage heb ik er veel mee gedaan. Echt heel veel en ook tijdens deze vakantiebaan moet ik echt veel mensen helpen met excel of computerproblemen. Terwijl ik daar eigenlijk niet voor zit. Ze bellen IT niet eens meer, omdat ik ze beter kan helpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En alles dat je ermee doet is fifa poultjes in elkaar zetten![]()
Salarisverhoging aanvragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op mijn stage heb ik er veel mee gedaan. Echt heel veel en ook tijdens deze vakantiebaan moet ik echt veel mensen helpen met excel of computerproblemen. Terwijl ik daar eigenlijk niet voor zit. Ze bellen IT niet eens meer, omdat ik ze beter kan helpen
ja ja, per ongeluk, dat zeggen ze ook de hele tijd bij GTAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kevin die message
Ik drukte per ongeluk op invite.
Ja ik ging omlaag per ongelukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ja, per ongeluk, dat zeggen ze ook de hele tijd bij GTA
Wat wilde je dan doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik ging omlaag per ongeluk,
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
Lezen jullie weleens boeken? Ik heb het al heel lang niet meer gedaan, maar ik zit alweer ff in zo'n dip dat ik wat anders wil doen. Iemand tips?
die titelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tof
Sowieso Dimitri Verhulstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vond Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst wel tof
Die wilde ik vorige keer ook al lenen toen was ie er alleen niet. En vandaag weer nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso Dimitri VerhulstHelaasheid der Dingen ook tof
Kan je het bereik van die cellen niet pakken en daar dan aangeven wat je op de assen wil hebben? Volgens mij kan je wel een selectie maken om bepaalde getallen bij elkaar te nemen in een groep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb bij excel een hele grote lijst getallen (leeftijd van mensen) en moet die mooi in een grafiek krijgen, het liefst in groepen van 20-25 , 26-30, 31-35 etc . Nu kan ik dat wel handmatig doen maar wist niet of er een methode mee is dat excel dat voor je in groepen zet en het daarna mooi in een grafiek/diagram krijg?
picsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
Net terug van Skansen. Het weer was manne chill. Hele dag in de zon gechilled. Over een paar uur weer het nachtleven induiken![]()
![]()
Heb een CR7 kapsel nu
Ik kan je wel helpen hoor. Ik was een administratief medewerker paar jaar geleden. Welke Excel gebruik je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb bij excel een hele grote lijst getallen (leeftijd van mensen) en moet die mooi in een grafiek krijgen, het liefst in groepen van 20-25 , 26-30, 31-35 etc . Nu kan ik dat wel handmatig doen maar wist niet of er een methode mee is dat excel dat voor je in groepen zet en het daarna mooi in een grafiek/diagram krijg?
wimbledon steeds niet kunnen winnen, en dan met de OS welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Ja, won net in een bizar goede wedstrijd van Djokovic. Nu tegen Federer
Lekker 4 pakjes boter in een bekertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ben & Jerry's ijs is écht genieten zeg.
Erg lekker, maar wel overrated en vooral overpriced. Welke smaak heb je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ben & Jerry's ijs is écht genieten zeg.
Cookie Doughquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg lekker, maar wel overrated en vooral overpriced. Welke smaak heb je?
Jij hebt het vast nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker 4 pakjes boter in een bekertje
Jawel, te vaak zelfs. Bij mijn ex hadden ze 6 van die halve liter bakken gewonnen met een of andere loterij. Aangezien ze daar met 3 man een melkallergie hadden, moest ik die elke keer opeten. Was wel lekker hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt het vast nog nooit gegeten
Wij hadden er ooit ook eens 6 gewonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, te vaak zelfs. Bij mijn ex hadden ze 6 van die halve liter bakken gewonnen met een of andere loterij. Aangezien ze daar met 3 man een melkallergie hadden, moest ik die elke keer opeten. Was wel lekker hoor.
Cookie dough is overigens één van mijn favorieten
Oke, hier snap ik dus al niks vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je het bereik van die cellen niet pakken en daar dan aangeven wat je op de assen wil hebben? Volgens mij kan je wel een selectie maken om bepaalde getallen bij elkaar te nemen in een groep.
Nou ja, ze hadden het over excel en ik zei ach joh zo moeilijk kan dat niet zijn ik doe dat wel ff. En daar ging ik dus de fout inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Waarom beloof je je moeder dit te doen als je zulke dingen al niet weet?
Je hebt rijen en kolommen in je excel bestand. Dus A t/m ... en 1/tm ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, hier snap ik dus al niks vanBen best slecht in dit soort dingen
. Hoe moet ik dat dan aanpakken?
Daar gaat het inderdaad hele tijd fout. En als hij ze niet per groep pakt word het nogal een zooi want het zijn vrij veel nummers. Nou ja, ik google het wel even. In ieder geval bedanktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt rijen en kolommen in je excel bestand. Dus A t/m ... en 1/tm ...
Waar je gegevens instaan, dat moet je dus selecteren als 'bereik'. Dat is vrij logisch lijkt me. Dan moet je volgens mij alleen nog maar aangeven wat je op je assen wil hebben. Die leeftijdscategorieën en misschien het aantal in die categorieën?
Alleen ik denk dat hij die leeftijden per nummer pakt, maar je moet ook kunnen aangeven dat hij bijvoorbeeld 20-25 pakt. Volgens mij moet je dat gewoon bij die instellingen van je grafiek kunnen aanpassen. Ik kan het niet proberen, omdat ik geen gegevens heb. Ook vrij weinig zin om dat zelf na te bootsen.
Prima voorgevel.quote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waaronder die van mij.. Dus eigenlijk 15 en een half
Verkapte ik heb geneukt postquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waaronder die van mij.. Dus eigenlijk 15 en een half
Vandaag ontmoet en daarna gevlucht? Of ben je nog steeds in dat land? Geen idee waar je zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het liegen. Dit meisje heb ik vandaag ontmoet maar wist niet dat ze 16 was
vanaf 16 mag het daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het liegen. Dit meisje heb ik vandaag ontmoet maar wist niet dat ze 16 was
hommoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
homoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vandaag ontmoet en daarna gevlucht? Of ben je nog steeds in dat land? Geen idee waar je zit
quote:
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.quote:
1x quoten is genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middag
Dat ga ik niet zeggen tegen negers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst, jij ziet er lekker uit. #nohomo
oh word.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
Het stond 3-1 na 10 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trage, ik heb wel eens 4-3 voor gestaan na 15 minuten.. was 0-3 na 6 minuten :-o
Maar als Mathijs er onzeker over zou zijn, zou het toch nog beide kunnen zijn. Dus dan is je conclusie dat hij dan wel homo moet zijn onjuist!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
m'n vriendin gaat zo slapen.. kijkt nu nog even tv....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
Omniiiiiii nog clubs dan of wanneer wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
Ik denk ook niet dat Rijst ze wil neuken, hij wil ze alleen als friend op facebook voor de statusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
k kom eraanquote:
baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
alsof jij dat niet wistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Jullie hadden gelijk over die gaypride. Het schijnt hier gaypride te zijn. Morgen laatste dag.
Ik doe wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
Doen we nog even GTA of niet! (of clubs)
Vandaar al die leuke jongens!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Jullie hadden gelijk over die gaypride. Het schijnt hier gaypride te zijn. Morgen laatste dag.
echt he, dat kan geen toeval zijn.quote:
Ik ben andere dingen aan het doen op het internet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt he, dat kan geen toeval zijn.
En Toefjes/Quel, clubs?
Zet hem net aan om te gaan futten, maar clubs is ook goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt he, dat kan geen toeval zijn.
En Toefjes/Quel, clubs?
Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
Haters, laat maar zitten als het zo moet
kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Zet hem net aan om te gaan futten, maar clubs is ook goed
Oke oke, ik kom hem wel paar keer afschieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je gaat het afscheidsfeestje voor onze Thorb toch niet missen
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kwij 2e helft nu
en lol Toefjes, over 10 m in wel klaar dus.
k nu klaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
als ik er straks niet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Okie, ik kijk nog even atletiek dan. Roep maar als ik er straks niet ben
Ik zat beneden TV te kijken en ik zie het nu pas, ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Dus ik ga maar eens even die lijst bekijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef Thorb het volgende:
Zijn er een keer transfers, is darksonic weer nergens te bekennen. Of hij is erop aan 't fappuh
Kan hem goed gebruiken !!.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede stats voor een non-rare 71 rated CDM. Beter dan Frimpong
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan hem goed gebruiken !!.
Wil zn ingame wel weten
Wilde hem al in een team gebruiken, maar nu hij linkt met Frimpong en Bartley al helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook nog bijna 2 meter lang. De stats van die bronze CDM die een UP heeft gekregen zijn helaas niet zo bijzonder.
Doe nou gewoon een worstenbroodje jonge!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
Zwaar levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga maken man
Twijfels ...
das 1 angstgegner minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
x1N2ition neemt de plek van Quel in, en zal uitkomen tegen Gurbuh in de eerste ronde.
Moeten we nu vereerd zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil over een paar weken wel met mijn clubnegers tegen de Dutchies spelen, akkoord?
Dat mag je zijn als jullie winnen, maar het is alweer een tijd terug sinds een pot tussen onze clubsquote:
Dit zijn toch maar 2 leagues? Ik heb nog geen 1 transfer die vandaag is uitgekomen gekregen. Wel een paar anderen maar ze zijn nog steeds weinig in packs te vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het hybrid toernooi
leuk manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Standaard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hahaha ik heb met een vriend een ongelooflijk sweaty team gemaakt!
Net 1-5 ermee gewonnen
[ afbeelding ]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
ik had een keer een paceteam met gemiddeld 96 pace ziek was dat ahahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard.
Ik had toen met Poker een keer een paceteam gemaakt, gemiddelde pace van 91 ofzonooit gekocht overigens
Rustig aan kerel, niet alles opvatten als een aanvalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boeit mij echt niks of het standaard is. Puur voor de gein.
Alsof jouw teams altijd spelers hebben uit de SPL en spelers van Arabische afkomst.
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef DannyDeko het volgende:
Pff dan ben je 2 weken in t buitenland geweest waar het altijd wel 37 graden was en nooit was het bloedheet. Ben je 1 dag terug in NL en gelijk zweet je je kapot bij 20 graden..
j a de luchtvoightidheid si hier 192%^hoger dan in de meeste landen drm noemen ze dit ook wel vochtiglandj xDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard ja..irritante luchtvochtigheid hier altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |