hommoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
homoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
Ik ben echt geen homo of bi maar die Zweedse jongens van mijn leeftijd zien er over het algemeen ook goed uit.
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vandaag ontmoet en daarna gevlucht? Of ben je nog steeds in dat land? Geen idee waar je zit
quote:
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.quote:
1x quoten is genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Skansen is een openlucht museum in Stolkhom. Je kan daar zo de oude huizen van vroeger binnen lopen. Was wel tof. Toen we aan het chillen waren daar in het park waren er 3 meisjes. 1 van ons ging tegen ze opraten en toen bleven ze bij ons. de hele middag
Dat ga ik niet zeggen tegen negers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en toen zei je na afloop shie shie tegen 'm?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas gay zijn als ik zei dat ze er lekker uit zagen. Je kan beste zeggen over iemand van hetelfde geslacht dat hij er goed uit zien. Niks homo's aan.
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst, jij ziet er lekker uit. #nohomo
oh word.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
Het stond 3-1 na 10 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trage, ik heb wel eens 4-3 voor gestaan na 15 minuten.. was 0-3 na 6 minuten :-o
Maar als Mathijs er onzeker over zou zijn, zou het toch nog beide kunnen zijn. Dus dan is je conclusie dat hij dan wel homo moet zijn onjuist!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die nohomo zeggen zijn onbewust gay. Dat komt omdat ze zich onzeker voelen over hun geaardheid. Dus ze plakken bij iedere zin nohomo erachter zodat mensen dat niet gaan denkenvan hem.
m'n vriendin gaat zo slapen.. kijkt nu nog even tv....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
Omniiiiiii nog clubs dan of wanneer wel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is wel zo dat als je die scandinaviers op vakantie ziet dat je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt. Het zijn gewoon mooie mensen. Ik zie ook wanneer een kat een mooie kat is. Wilt niet zeggen dat ik het beest wil neuken.
Ik denk ook niet dat Rijst ze wil neuken, hij wil ze alleen als friend op facebook voor de statusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
k kom eraanquote:
baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
alsof jij dat niet wistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Jullie hadden gelijk over die gaypride. Het schijnt hier gaypride te zijn. Morgen laatste dag.
Ik doe wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
Doen we nog even GTA of niet! (of clubs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |