15:00 Kwartfinalequote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
26, 27, 26, 27 Im Dong Hyun 1
29, 27, 27, 29 Rick van der Ven 7
Totaal: 106-112
De halve finalequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ben hier totaal niet in thuis, blijkbaar slaat de TT nergens meer op; maar als hij dit wint, wat heeft hij dan gewonnen dan?
De werelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ben hier totaal niet in thuis, blijkbaar slaat de TT nergens meer op; maar als hij dit wint, wat heeft hij dan gewonnen dan?
Minimaal zilver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Een finaleplaats.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
plek in de finalequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zilver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
een finaleplaatsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Minstens Zilver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:
'gewoon':')quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef muzas het volgende:
FAAL!
PEK en VEREN! Faler... Nooit meer sturen.
Eigenlijk wel, maar Rick faalde op de 5e set, helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef marcodej het volgende:
Ai. Zonde.
Nauwelijks kansen weggeven, die Japanner.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Brons is niet mooi als je voor goud gaat.
dat vreet ik toch niet. Is toch niet te vretenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
Iedereen die hier gejinxed heeft, mag van mij gebanned worden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
bijgeloofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
Evenveel punten gescoord bij net zoveel pijlen, dus dat is BS.quote:
quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen die daar in geloven zijn bijna net zo idioot als religieuzen.
Wie is nou de TS van dit topic?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
Was mijn TT niet eens joh, was de TT van het vorige topic.
Normaal ben ik het met je eens, maar ik denk dat Oh meer kans maakt tegen deze man, dus in dit geval was ik toch voor Furakawaquote:
Psst, kaartjes kopen voor de huldiging in Oss?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Ik ga sowieso naar Schiphol als Rick komt.
Brons is toch echt een kut medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
Zal je zien dat hij voor het brons ook verliest.
Hij stond steeds achter. En bij gelijk geloot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Arcee het volgende:
TT-faal.
Waarom mag dezelfde steeds beginnen?
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gek he als je zo'n groot land bent als japan
Je stelt Zuid-Korea echt boven Nederland?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens, maar ik denk dat Oh meer kans maakt tegen deze man, dus in dit geval was ik toch voor Furakawa
Meeste X-en bijvoorbeeld zou een mooie zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
Die shoot-out vind ik niks, kijk dan naar de meeste punten of het vaakst de hoogste score of zo.
Jaja smoesjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was toch de TT van #12 joh. Ik opende gewoon zsm het topic, omdat het spannend was.
Inderdaad joh op je 21ste voor brons gaan is echt zielig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef larry91 het volgende:
[..]
Brons is toch echt een kut medaille.
Dit sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Oh dus bij volleybal en tennis en badminton heeft ook niet de terechte gewonnen als hij wint maar minder games/punten heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenveel punten gescoord bij net zoveel pijlen, dus dat is BS.
Eén voorbeeld van een onderontwikkeld land. Japan en Zuid-Korea lopen qua ontwikkeling gelijk met 't Westen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.
Dan ga ik mee, heb al lang niet bij de Burger King gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Alsof je er ook maar éne fuck om moet geven. Doe gewoon je ding hier op FOk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was toch de TT van #12 joh. Ik opende gewoon zsm het topic, omdat het spannend was.
dat dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meeste X-en bijvoorbeeld zou een mooie zijn.
Of gewoon een set van 3.
Absoluut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Je stelt Zuid-Korea echt boven Nederland?
Thnx man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef JC14 het volgende:
[..]
Alsof je er ook maar éne fuck om moet geven. Doe gewoon je ding hier op FOk.
Ja maar in china enzo moet je als je 5 bent al uit huis om te sporten, julie landen zijn gek joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.
Eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Een pijl schieten is ook lekker fairDoe dan minimaal 1 set gewoon.
Japan wel, Zuid-Korea is nog niet op het niveau van Nederland. Beetje tussen Nederland en Italië in ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eén voorbeeld van een onderontwikkeld land. Japan en Zuid-Korea lopen qua ontwikkeling gelijk met 't Westen.
Nee, dat beweer ik niet. Volgens het systeem heeft de Jap terecht gewonnen. Echter heeft vdven bewezen dat hij evenveel punten kon scoren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Oh dus bij volleybal en tennis en badminton heeft ook niet de terechte gewonnen als hij wint maar minder games/punten heeft![]()
![]()
?
Heel zuur om zo te moeten verliezen ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef -0- het volgende:
Zo'n shootout is ook wel uberkut trouwens.
Daar gaat t niet om. Ik vind brons gewoon in het algemeen een waardeloze medaille. Maar zou het mooi vinden voor Rick al ie m wint hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Inderdaad joh op je 21ste voor brons gaan is echt zielig.
Best wel een rare regel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Wie het eerst bij de zes is, maar bij 5-5 gaan ze voor een shoot off...
Wat zit jij nou te haten op nl dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, gewoon uitstekend gespeeld door Japan
Ja dat was echt dom. En helemaal dat die kut Jap altijd mocht beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Een pijl schieten is ook lekker fairDoe dan minimaal 1 set gewoon.
Vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom mocht die Jap steeds beginnen?
Stond steeds achter en bij gelijk won hij de loting.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Keano het volgende:
Ik ga ff in de foetushouding in de douche liggen, denkend aan betere tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |