Dit sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Ik ga sowieso naar Schiphol als Rick komt.
Oh dus bij volleybal en tennis en badminton heeft ook niet de terechte gewonnen als hij wint maar minder games/punten heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenveel punten gescoord bij net zoveel pijlen, dus dat is BS.
Eén voorbeeld van een onderontwikkeld land. Japan en Zuid-Korea lopen qua ontwikkeling gelijk met 't Westen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.
Dan ga ik mee, heb al lang niet bij de Burger King gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Ik ga sowieso naar Schiphol als Rick komt.
Alsof je er ook maar éne fuck om moet geven. Doe gewoon je ding hier op FOk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was toch de TT van #12 joh. Ik opende gewoon zsm het topic, omdat het spannend was.
dat dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meeste X-en bijvoorbeeld zou een mooie zijn.
Of gewoon een set van 3.
Absoluut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Je stelt Zuid-Korea echt boven Nederland?
Thnx man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef JC14 het volgende:
[..]
Alsof je er ook maar éne fuck om moet geven. Doe gewoon je ding hier op FOk.
Ja maar in china enzo moet je als je 5 bent al uit huis om te sporten, julie landen zijn gek joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.
Eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Een pijl schieten is ook lekker fairDoe dan minimaal 1 set gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |