Psst, kaartjes kopen voor de huldiging in Oss?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef knnth het volgende:
Ik ga sowieso naar Schiphol als Rick komt.
Brons is toch echt een kut medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
Zal je zien dat hij voor het brons ook verliest.
Hij stond steeds achter. En bij gelijk geloot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Arcee het volgende:
TT-faal.
Waarom mag dezelfde steeds beginnen?
Zegt niet zo veel, India met 1.2 miljard inwoners staat op welgeteld 1 bronzen medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gek he als je zo'n groot land bent als japan
Je stelt Zuid-Korea echt boven Nederland?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens, maar ik denk dat Oh meer kans maakt tegen deze man, dus in dit geval was ik toch voor Furakawa
Meeste X-en bijvoorbeeld zou een mooie zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
Die shoot-out vind ik niks, kijk dan naar de meeste punten of het vaakst de hoogste score of zo.
Jaja smoesjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was toch de TT van #12 joh. Ik opende gewoon zsm het topic, omdat het spannend was.
Inderdaad joh op je 21ste voor brons gaan is echt zielig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef larry91 het volgende:
[..]
Brons is toch echt een kut medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |