Japan wel, Zuid-Korea is nog niet op het niveau van Nederland. Beetje tussen Nederland en Italië in ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eén voorbeeld van een onderontwikkeld land. Japan en Zuid-Korea lopen qua ontwikkeling gelijk met 't Westen.
Nee, dat beweer ik niet. Volgens het systeem heeft de Jap terecht gewonnen. Echter heeft vdven bewezen dat hij evenveel punten kon scoren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Oh dus bij volleybal en tennis en badminton heeft ook niet de terechte gewonnen als hij wint maar minder games/punten heeft![]()
![]()
?
Heel zuur om zo te moeten verliezen ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef -0- het volgende:
Zo'n shootout is ook wel uberkut trouwens.
Daar gaat t niet om. Ik vind brons gewoon in het algemeen een waardeloze medaille. Maar zou het mooi vinden voor Rick al ie m wint hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Inderdaad joh op je 21ste voor brons gaan is echt zielig.
Best wel een rare regel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Wie het eerst bij de zes is, maar bij 5-5 gaan ze voor een shoot off...
Wat zit jij nou te haten op nl dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, gewoon uitstekend gespeeld door Japan
Ja dat was echt dom. En helemaal dat die kut Jap altijd mocht beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef zeebeschuit het volgende:
Een pijl schieten is ook lekker fairDoe dan minimaal 1 set gewoon.
Vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom mocht die Jap steeds beginnen?
Stond steeds achter en bij gelijk won hij de loting.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Keano het volgende:
Ik ga ff in de foetushouding in de douche liggen, denkend aan betere tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |