abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115039875
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:32:28 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115039952
Doet ie goed.. normaal zijn vriendinnen veel duurder in onderhoud
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_115039961
Dus jij verwacht dat je vriend geld aan jou gaat uitgeven?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115039983
Moderne man, alles zullen we eerlijk delen en jij krijgt niets van mij, praat erover of leer er mee leven. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115039985
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
pi_115040007
Gadverdamme zeg. :').
pi_115040017
Natuurlijk erg zwart/wit verhaal trouwens...

Heeft je vriend een vast inkomen en is dat veel hoger dan dat van jou?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:35:04 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115040025
is zaad en liefde niet meer genoeg tegenwoordig?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115040027
Rekening delen is prima, maar eigen tandpasta meenemen is wel heel erg.
pi_115040031
Emancipatie. Gotsta love it.
pi_115040042
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:36:06 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115040062
quote:
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Bro's before ho's TS.

En verder: het is zijn geld, dus het lijkt me dat hij daarmee mag doen wat ie wil. Maar als jij vervolgens niet voor zijn boodschappen meer wil betalen moet hij natuurlijk ook niet zeuren.
pi_115040081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Ja idd. Ik vraag me af hoe het bij de eerste date ging....
pi_115040082
Heb je het al eens kenbaar gemaakt tegen hem? Het kan maar zo zijn dat-ie het niet doorheeft. Bespreken dus, als je dat nog niet hebt gedaan.

En nee, ik vind het niet normaal. Ik walg nu eigenlijk een beetje van 'm.
pi_115040101
Eigen tandpasta mee :') :') :')

Godsamme, ik was niet eens gegaan :)
pi_115040111
Ik dacht dat ik gierig was... :')
pi_115040112
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
pi_115040115
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_115040123
Tja, moeilijk. Hij heeft er het volste recht toe om zo met zijn verdiende geld om te gaan, maar het is zeker een gesprek waardig. En de kosten splitten is niet zo raar voor stelletjes hoor. Mijn vriendin betaalt ook wel is wat.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115040135
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
Ja maar eigen tandpasta meenemen? Serieus? :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115040136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Ik zou dan ook een plek kiezen een heel eind verderop :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_115040137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Eén iemand betaalt en dan betaal je na die tijd nog die 8 euro terug. Ofzo.
pi_115040140
quote:
Dat is wat anders dan iemand haar eigen tandpasta mee laten nemen :') En als je voor je vrienden wel iets kunt betalen, dan kan je je eigen vriendin toch ook wel trakteren op iets te drinken?
pi_115040156
quote:
Ik vind het eigenlijk best kunnen.
Serieus? Hmpf.

Wat vind je eigenlijk precies best kunnen?
pi_115040158
Als je een beetje bewust met je geld omgaat is het niet vreemd om de kosten te splitsen naar persoon. Maar dat kan ook achteraf, dus hoeft niet onpraktisch te zijn.
pi_115040162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Natuurlijk erg zwart/wit verhaal trouwens...

Heeft je vriend een vast inkomen en is dat veel hoger dan dat van jou?
Ja, hij verdient meer dan twee keer zoveel als ik.
Heeft ook hogere kosten trouwens.

Ik vind het helemaal niet erg om wat te betalen trouwens, ik vind dit gewoon overdreven.
pi_115040174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Als je een beetje bewust met je geld omgaat is het niet vreemd om de kosten te splitsen naar persoon. Maar dat kan ook achteraf, dus hoeft niet onpraktisch te zijn.
Ik zou het al raar vinden om aan mijn vriendin later 8 euro voor een bioscoop kaartje terug te vragen :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:39:51 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_115040179
quote:
Er is helemaal niets mis met de boel een beetje delen maar het verhaal van TS is wel extreem hoor.
Wat is er mis met TS de ene keer de bioskaartjes betalen en de vriend later wat drinken/eten?

Je moet niet gaan mietmeuten op een euro.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_115040185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet erg om wat te betalen trouwens, ik vind dit gewoon overdreven.
Is het mijnsziens ook, maar heb je het al eens met hem besproken of ben je meteen komen rondvragen op het forum?
pi_115040195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja idd. Ik vraag me af hoe het bij de eerste date ging....
Elkaar af en toe een cadeautje geven is toch leuk O+ ...hoeft niet eens iets duurs te zijn. Ik doe dat gewoon met vrienden ook, laat staan ik het met een geliefde niet zou doen. O+ Maar helaas heb je ook gewoon vrekken in het leven.....eigen tandpasta kopen. :|W
Optimist tot in de kist
pi_115040200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ik zou het al raar vinden om aan mijn vriendin later 8 euro voor een bioscoop kaartje terug te vragen :')
Tja. Niet iedereen komt om in het geld. Ik moet wel op mijn centen letten, want anders kan ik andere dingen niet kopen.
pi_115040202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Serieus? Hmpf.

Wat vind je eigenlijk precies best kunnen?
Mijn eigen onderhoud betalen vind ik geen ramp, zegmaar.
pi_115040217
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De ene keer betaalt de een, de volgende keer de ander, nog veel simpeler. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:40:55 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_115040223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Je hebt splitsen en je hebt een ontzettende krentenkakker zijn die alles tot op de cent gaat uitrekenen. Denk je dat dat laatste normaal is? Je zit in een relatie verdorie. Als dat dan belangrijk is :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_115040232
quote:

[..]

Heb jij hem al eens mee uit eten genomen? Dat je dan ook echt zei: 'ik betaal alles'. Misschien dat hij het idee krijgt anders dat je het voor het geld hebt ofzo. Hoe dan ook is hij wel een gierigaard.
pi_115040238
quote:

[..]

Zit hij het ook keurig uit te rekenen wat je verbruikt hebt als je bij hem bent....en dan een rekening sturen. ;(
Optimist tot in de kist
pi_115040240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Tja. Niet iedereen komt om in het geld. Ik moet wel op mijn centen letten, want anders kan ik andere dingen niet kopen.
Ik ga zo al gewoon om met me vrienden en collega's, ene keer betaal de ene, andere keer de ander...
pi_115040245
quote:

[..]

Ja, maar ik neem aan dat je daar consistent in bent. De vriend van TS is dat niet.
pi_115040248
Hahaha jij hebt wel het totaal andere uiterste dan wat ik had, geloof me dit word niet beter, alleen nog maar slechter.
pi_115040260
quote:

[..]

Ja maar dan betaalt je vriendin toch gewoon daarna het eten en drinken voor beiden. En als je dan op een euro meer of minder zit, dan ga je daar toch niet om zeuren joh.
pi_115040261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je hebt splitsen en je hebt een ontzettende krentenkakker zijn die alles tot op de cent gaat uitrekenen.
Meld!

Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Op het moment dat er bepaalde levensstijlen/uitgavepatronen meespelen, dan is het wel handig om het een beetje te splitsen.

Je gaat toch niet betalen voor de peuken van je partner als je zelf niet rookt?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:42:18 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115040266
Nogal apart idd..

Al helemaal dat 50-50 alles doen, beetje kinderlijk.
Betaal dan gewoon om de beurt ofzo.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115040269
Conclusie ik zou het uitmaken :')
pi_115040276
Ik ken wel iemand waarbij ik ging logeren waar iedereen eigen tandpasta had :')
Die vonden dat heel normaal en dat was niet eens uit gioerigheid. Ik vond het wel een beetje vreemd, maar ach.
pi_115040322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja maar dan betaalt je vriendin toch gewoon daarna het eten en drinken voor beiden. En als je dan op een euro meer of minder zit, dan ga je daar toch niet om zeuren joh.
Het is inmiddels mijn vrouw.

Niet dat wij het geld hebben om uit eten te gaan of naar de bioscoop... Maar nee dan nog zou ik het splitsen. :')
pi_115040334
Ik betaal altijd alles dus als er nog mooie dames zijn in dit topic liefde is te koop *)
pi_115040335
Een helicoptertje dat ie met zn ipad kan besturen. Nooit meer laten gaan deze.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115040336
Dit gaat wel heel ver
pi_115040355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Meld!

Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Op het moment dat er bepaalde levensstijlen/uitgavepatronen meespelen, dan is het wel handig om het een beetje te splitsen.

Als ik op dat moment geld bij heb en partner niet, dan betaal ik dat gewoon hoor. Niet dat ze rookt, gelukkig, maar als ze dat wel zou doen zou ik ook echt niet moeilijk doen over zoiets kleins.
pi_115040357
quote:
half om half is niet zo erg, ik geef alleen meer geld uit dan hij met die boodschappen erbij.
Maar hij vindt dat logisch, want de rest van de tijd betaalt hij de boodschappen. Als hij alleen is ja, en dat doe ik zelf ook...
Ik vind het ook geen probleem om een keer de bios te betalen ( hij ook niet als ik dat doe, of ja, deed inmiddels, want dat doe ik niet meer) maar de volgende keer betalen we dan weer allebei de helft. Hij zegt gewoon nooit: laat mij maar betalen.
Dat vind ik raar.
pi_115040358
Wat een baas _O_
pi_115040368
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken wel iemand waarbij ik ging logeren waar iedereen eigen tandpasta had :')
Die vonden dat heel normaal en dat was niet eens uit gioerigheid. Ik vond het wel een beetje vreemd, maar ach.
Wij hebben wel een paar verschillende ook ja, maar omdat de ene dan tegen tandsteen is ofzo, en een ander voor wat anders. :')
pi_115040376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Meld!

Je kunt ook overdrijven als je alles tot op de cent gaat uitrekenen. :')
Optimist tot in de kist
pi_115040391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Als ik op dat moment geld bij heb en partner niet, dan betaal ik dat gewoon hoor. Niet dat ze rookt, gelukkig, maar als ze dat wel zou doen zou ik ook echt niet moeilijk doen over zoiets kleins.
Ieder zijn ding.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:44:57 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115040401
Is je vriendje op andere manieren wel lief en genereus voor je?
The love you take is equal to the love you make.
pi_115040403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Pakspul het volgende:
Wat een baas _O_
Dat is nog maar de vraag....straks is hij een baas zonder seks. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:44:59 #57
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_115040404
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wij hebben wel een paar verschillende ook ja, maar omdat de ene dan tegen tandsteen is ofzo, en een ander voor wat anders. :')
Geloven in tandpastafabeltjes :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:44:59 #58
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115040405
quote:

[..]

Wij hebben ook verschillende hier ja maar er staat geen label met naam op ofzo dat je er vanaf moet blijven :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_115040406
O, enwe hebben het er al wel over gehad, hij ziet het probleem niet en vindt dat ik me aanstel.

We zijn 9,5 mnd samen trouwens.
pi_115040424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag....straks is hij een baas zonder seks. :')
Maar voor nu wel rete goedkope seks :P
pi_115040429
:')
pi_115040434
Oh, het is er zo eentje :')
pi_115040439
Ik vind het zo vreemd van de Nederlanders eh. Ieder voor zich en dan ook nog echt tot op de cent...
Zelfs bij je vriendin ( :') ). (Ja, niet iedereen doet het, ik generaliseer even voor het gemak.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 10:46:06 ]
pi_115040441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, enwe hebben het er al wel over gehad, hij ziet het probleem niet en vindt dat ik me aanstel.

Dump die kerel. Die laat je over een maand ook zelf je zwangerschapstest betalen en geeft je nooit alimentatie.
pi_115040456
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Wij hebben ook verschillende hier ja maar er staat geen label met naam op ofzo dat je er vanaf moet blijven :')
Nee hier ook niet. :P Je kan nemen welke je wil. :P
pi_115040461
Ik weet al op welke voorwaarden jullie gaan trouwen :')
pi_115040467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Maar voor nu wel rete goedkope seks :P
En nog even en hij treft een "plank" aan. :+
Optimist tot in de kist
pi_115040475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dump die kerel. Die laat je over een maand ook zelf je zwangerschapstest betalen en geeft je nooit alimentatie.
Zwangerschapstest moet je gewoon samen betalen. Beetje raar als je je pik er in stopt en niet voor de gevolgen wil opdraaien. :')
pi_115040485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef trovey het volgende:

[..]

Zit hij het ook keurig uit te rekenen wat je verbruikt hebt als je bij hem bent....en dan een rekening sturen. ;(
:D nee, maar ik ga hem ook maar iet zeggen dat da een optie is!
pi_115040489
quote:

9,5 maanden. _O-.

Hoe houd je het uit? (Serieuze vraag!)
pi_115040503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Zwangerschapstest moet je gewoon samen betalen. Beetje raar modern als je je pik er in stopt en niet voor de gevolgen wil opdraaien. :')
;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:47:18 #72
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_115040513
Je bent gewoon een scharreltje voor hem, je bent er 1 uit 12 voor hem. Zeker weten dat hij er nog een paar op nahoud en als hij uit is een chickie scoort.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_115040525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Zwangerschapstest moet je gewoon samen betalen. Beetje raar als je je pik er in stopt en niet voor de gevolgen wil opdraaien. :')
Hij steekt nu ook zijn pik erin zonder voor de gevolgen op te draaien hoor :Y)
pi_115040551
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Vergeet dan niet de afschrijvingskosten van het meubilair waar je gebruik van maakt.
pi_115040555
quote:

Nou je stelt je niet aan, ik vind dat een man best af en toe een kleinigheidje voor je mee kan brengen of je uit eten kan nemen zonder dat jij moet betalen.
Ik drink zelf geen bier maar als ik een vriend heb die een biertje lust haal ik gewoon bier in huis en als we ergens zijn en ik heb zin in iets vraag ik altijd of hij ook wat met waarna ik dat betaal.

Dat is gewoon en niet als een krent door het leven gaan
pi_115040618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef LittleLady het volgende:

[..]

...
En als je weinig geld hebt? Moet je dan niet zeiken en gewoon geld uitgeven aan dingen die je eigenlijk niet kan veroorloven? Ik vind dit wel heel kortzichtig.
pi_115040632
quote:

[..]

Nou je stelt je niet aan, ik vind dat een man best af en toe een kleinigheidje voor je mee kan brengen of je uit eten kan nemen zonder dat jij moet betalen.
Ik drink zelf geen bier maar als ik een vriend heb die een biertje lust haal ik gewoon bier in huis en als we ergens zijn en ik heb zin in iets vraag ik altijd of hij ook wat met waarna ik dat betaal.

Het gaat helemaal niet eens over dat "een man" afentoe wat moet kopen, hij moet gewoon niet zo ontzettend krenterig zijn. Als een vriend van me zo doet, dan lach ik hem ook vierkant uit. :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:50:21 #78
206580 Luxuria
pi_115040674
quote:

[..]

Dit.

Zeker voor je vriendin kan er toch wel wat vanaf!
pi_115040683
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het zo vreemd van de Nederlanders eh. Ieder voor zich en dan ook nog echt tot op de cent...
Zelfs bij je vriendin ( :') ). (Ja, niet iedereen doet het, ik generaliseer even voor het gemak.)
Maak dit overigens vaker mee met Duitsers (vandaar ook de vele bordjes in het duits op de waddeneilanden dat appart afrekenen niet op prijs wordt gesteld).

Maar in dit geval is vriendje wel heel erg triest
pi_115040686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

En als je weinig geld hebt? Moet je dan niet zeiken en gewoon geld uitgeven aan dingen die je eigenlijk niet kan veroorloven? Ik vind dit wel heel kortzichtig.
Nee dat hoef je helemaal niet. Maar de meneer in kwestie heeft geld genoeg om anderen wel bier enzo te geven, om een helicoptertje te bestellen, maar niet om TS een keer iets leuks te geven. DAT is vreemd.
pi_115040694
quote:

[..]

Dit is wel wat anders man. Ik lees duidelijk dat hij het niet krap heeft. Als je het niet zo breed hebt en let op de centjes is daar begrijp voor op te brengen.
pi_115040701
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ga gewoon even met hem in gesprek, merk je snel genoeg of je met een bewuste vrek te maken hebt of dat hij het gewoon niet doorheeft.. ;) Heeft hij het heel goed door....rennen! :+
Optimist tot in de kist
pi_115040707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet eens over dat "een man" afentoe wat moet kopen, hij moet gewoon niet zo ontzettend krenterig zijn. Als een vriend van me zo doet, dan lach ik hem ook vierkant uit. :')
En als TS dat nu ook had gedaan had ze nu waarschijnlijk geen enkel probleem.
pi_115040715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ow. Dus daarom heb ik geen vrienden. :')
pi_115040806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee dat hoef je helemaal niet. Maar de meneer in kwestie heeft geld genoeg om anderen wel bier enzo te geven, om een helicoptertje te bestellen, maar niet om TS een keer iets leuks te geven. DAT is vreemd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is wel wat anders man. Ik lees duidelijk dat hij het niet krap heeft. Als je het niet zo breed hebt en let op de centjes is daar begrijp voor op te brengen.
Mjah. Is geval van de vriend van TS is het misschien wel terecht... :P
pi_115040813
_O-
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_115040818
quote:

[..]

Dat lijkt hier niet het geval te zijn...anders koop je geen onzindingen als bestuurbare dure helicoptertjes. ;)
Optimist tot in de kist
pi_115040822
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Is je vriendje op andere manieren wel lief en genereus voor je?
Hij is heel knuffelig en zegt heel lieve dingen, we kunnen heel erg lachen, de seks is geweldig, dus ja, het enige is dat geld. Ik ben wel bang dat het een echt probleem is.

Hij is iet gierig in de zin dat hij niks uitgeeft ofzo overigens.
Hij gee veel geld uit aan dingen voor zichzelf en dat steekt eerlijk gezegd ook wel een klein beetje :@
pi_115040850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ow. Dus daarom heb ik geen vrienden. :')
De openbaring. :o :+
Optimist tot in de kist
pi_115040883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef trovey het volgende:

[..]

De openbaring. :o :+
Wist ik al lang.

Maar ergens vind ik het wel best. Als vrienden moeilijk gaan doen omdat ik niet mijn geld wil verspillen aan bier en uitgaan, dan haak ik meteen af.
pi_115040919
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

...

Hij gee veel geld uit aan dingen voor zichzelf en dat steekt eerlijk gezegd ook wel een klein beetje :@
Hij kan gewoon niet goed met zijn geld omgaan.
pi_115040927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wist ik al lang.

Maar ergens vind ik het wel best. Als vrienden moeilijk gaan doen omdat ik niet mijn geld wil verspillen aan bier en uitgaan, dan haak ik meteen af.
Dat gaat een lange eenzame zit worden tot het einde van je leven. ;( :+
Optimist tot in de kist
pi_115040934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Ga gewoon even met hem in gesprek, merk je snel genoeg of je met een bewuste vrek te maken hebt of dat hij het gewoon niet doorheeft.. ;) Heeft hij het heel goed door....rennen! :+
Hij snapt niet wat het probleem is. Ik kan het zelf betalen en dat vindt hij 'veiliger' ofzo.
pi_115040940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat gaat een lange eenzame zit worden tot het einde van je leven. ;( :+
Ga ik lekker eenzaam zijn samen met mijn vrouw. :')
pi_115040964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Hij gaat er juist te goed ( :') ) mee om. Als hij er niet mee om kon gaan hadden we nu een vriendin die een topic had geopend over een vriend met een gat in zijn hand.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:55:38 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115040974
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Hij is heel knuffelig en zegt heel lieve dingen, we kunnen heel erg lachen, de seks is geweldig, dus ja, het enige is dat geld. Ik ben wel bang dat het een echt probleem is.

Hij mag best veel geld aan zichzelf uitgeven. Maar dat hij echt niks aan jou uit wil geven, is wel vrij extreem. Ik zou het ook niet snappen en toch denken dat hij me toch niet echt ziet zitten.
pi_115040985
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Hij snapt niet wat het probleem is. Ik kan het zelf betalen en dat vindt hij 'veiliger' ofzo.
Veiliger?
pi_115040988
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij gaat er juist te goed ( :') ) mee om. Als hij er niet mee om kon gaan hadden we nu een vriendin die een topic had geopend over een vriend met een gat in zijn hand.
Want hij geeft zijn geld uit aan domme speeltjes in plaats van te investeren in zijn relatie?
pi_115041012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Waar maak je dat dan uit op? :')
Hij houdt elke maand geld over hoor.
pi_115041033
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Waar maak je dat dan uit op? :')
Hij houdt elke maand geld over hoor.
Dan is het dus een lul.
pi_115041077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:56 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Want hij geeft zijn geld uit aan domme speeltjes in plaats van te investeren in zijn relatie?
Hij weet blijkbaar duidelijk waar hij wel en geen geld voor wil uitgeven en durft nee te zeggen. Zijn helicopter geniet van een hogere prioriteit dan zijn vriendin...
pi_115041079
Als je bij hem bent, haal dan eens de boodschappen enkel voor jezelf?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:58:36 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115041084
Uit wat voor gezin komt je vriend? Is dit heel normaal voor ze?
pi_115041098
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Veiliger :') ...oké.. bakje op het nachtkastje en betalen maar want dat is voor jou ook veiliger...weet je waar je aan toe bent. :P Dat vriendje van je is een vrek die letterlijk en figuurlijk niet wil investeren in een relatie. :{ Kan hij niet beter gewoon een escort inhuren, nog makkelijker en veiliger...die gaat na afloop de deur weer uit en claimt verder niets dan het afgesproken bedrag.
Optimist tot in de kist
pi_115041115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij weet blijkbaar duidelijk waar hij wel en geen geld voor wil uitgeven en durft nee te zeggen. Zijn helicopter geniet van een hogere prioriteit dan zijn vriendin...
Ja das wel een beetje kansloos.
pi_115041120
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij mag best veel geld aan zichzelf uitgeven. Maar dat hij echt niks aan jou uit wil geven, is wel vrij extreem. Ik zou het ook niet snappen en toch denken dat hij me toch niet echt ziet zitten.
Ik vind uitgeven aan zichzelf normaal ook geen probleem, maar dat icm het feit dat hij niets aan mij uitgeeft, steekt...
En dat heb ik ook gezegd, dat ik daardoor twijfel of hij me wel echt wil, maar toen werd hij boos en noemde me een drama queen...
pi_115041121
Misschien dat ik het gemist heb hoor, maar betaal jij wel dingen voor hem?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_115041125
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Waarom niet eigenlijk, laat hem zijn eigen eten maar betalen. :{w
Optimist tot in de kist
pi_115041154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Veiliger?
Ja, dat weet ik ook niet, dat ik dan niet op zijn geld uit ben ofzo...
pi_115041163
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon testen door niets meer voor hem te willen betalen en zijn reactie af te wachten.

En misschien een schepje er bovenop door te verwachten dat hij iets voor jou betaalt...
pi_115041166
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk, laat hem zijn eigen eten maar betalen. :{w
Lijkt me logisch, ieder alles zelf betalen toch?
Haal enkel voor jezelf boodschappen, leg een kwartje neer na het douchen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:01:02 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115041172
Schop zo'n kerel toch meteen de straat op. Wat een krent en uitzuiger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115041190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Schop zo'n kerel toch meteen de straat op. Wat een krent en uitzuiger.
uit zijn eigen huis? whut. :')
pi_115041206
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Uit wat voor gezin komt je vriend? Is dit heel normaal voor ze?
Ik heb zijn moeder een keer ontmoet toen ze onverrwacht langskwam en verder niemand :@

Ik weet het niet.
pi_115041207
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook niet, dat ik dan niet op zijn geld uit ben ofzo...
...

Heeft hij slechte ervaringen gehad in het verleden met meiden die op zijn geld uit waren? Ik zou het dus echt als pijnlijk ervaren als mijn vriendin zoiets denkt over mij.
pi_115041216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou wel een mooie stunt zijn.
pi_115041224
Maar ik wil toch nog wel even zeggen dat zon helicopter die je met je iphone kan besturen wel erg cool is :D
pi_115041242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Veiliger :') ...oké.. bakje op het nachtkastje en betalen maar want dat is voor jou ook veiliger...weet je waar je aan toe bent. :P Dat vriendje van je is een vrek die letterlijk en figuurlijk niet wil investeren in een relatie. :{ Kan hij niet beter gewoon een escort inhuren, nog makkelijker en veiliger...die gaat na afloop de deur weer uit en claimt verder niets dan het afgesproken bedrag.
Dat klinkt wel heel grof... Zo voel ik me ook niet hoor... Zijn hoer. :{
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:02:32 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041243
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik heb zijn moeder een keer ontmoet toen ze onverrwacht langskwam en verder niemand :@

Ik weet het niet.
Je bent waarschijnlijk gewoon een scharrel waar hij geen geld aan uit wil geven - is mijn eerste gedachte bij het lezen van dit alles.
pi_115041253
Wat ongezellig, zou het er toch nog eens uitgebreid over hebben.

Ik heb trouwens een goede vriendin waarmee het precies hetzelfde gaat. Ik ben voor de ene keer de een betalen, andere keer de ander en op de euro komt het niet (of als het daar wel op komt, dan verreken je het, vind ik ook niet erg). Zij is van álles precies 50/50 doen, wat ik vermoeiend en vooral erg ongezellig vind. Herkenbare is inderdaad dat als ik een keer iets betaal, zij dat echt wel waardeert en me ervoor bedankt, maar de volgende keer is het gewoon weer 50/50, zij neemt geen initiatief om iets te betalen.

Moet zeggen dat ik er ergens wel om kan lachen, maar dat is ook omdat het gewoon om vriendschap gaat. In een relatie zou ik er geloof ik heel snel klaar mee zijn. Iemand hoeft echt niet meer te betalen voor mij dan andersom, maar zo heel krampachtig ermee omgaan, daar zou ik snel klaar mee zijn.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:03:01 #121
189978 controlaltdelete
pi_115041266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Naja dan vertrek jezelf toch? Laat um maar fijn zitten in zijn eigen huis met zijn eigen vaste lasten en uitgaven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:03:18 #122
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_115041277
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Zo behandelt je eigenlijk wel, maar je bent te dom om dit in te zien, daar kom je later nog wel achter als je het eindelijk uitmaakt omdat hij is vreemdgegaan.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_115041290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk gewoon een scharrel waar hij geen zin heeft om geld aan uit te geven - is mijn eerste gedachte bij het lezen van dit alles.
Second that.

Het is gewoon te extreem om het als iets normaals te (kunnen) zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:03:46 ]
pi_115041296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naja dan vertrek jezelf toch? Laat um maar fijn zitten in zijn eigen huis met zijn eigen vaste lasten en uitgaven,
Zoals ik het begrijp woont TS nog thuis, en gaat in het weekend naar hem toe, omdat hij op zichzelf woont.
pi_115041307
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef papernote het volgende:
Misschien dat ik het gemist heb hoor, maar betaal jij wel dingen voor hem?
Ja, eerst weleens de bios. Of een etentje ofzo, maar dat doe ik niet meer, maar wel boodschappen in t weekend als ik bij hem ben en af en toe een kleinigheidje, kaartje ofzo als ik aan hem denk.
Dat waardeert hij ook altijd heel erg.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:04:30 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115041326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik vind uitgeven aan zichzelf normaal ook geen probleem, maar dat icm het feit dat hij niets aan mij uitgeeft, steekt...
En dat heb ik ook gezegd, dat ik daardoor twijfel of hij me wel echt wil, maar toen werd hij boos en noemde me een drama queen...
Het lijkt me ook een lastig gesprek. Hij zou best het gevoel kunnen krijgen dat jij dat geld belangrijker vindt dan andere dingen.

Moeilijk.

Misschien moet je het laten rusten en bij hem neerleggen. Als hij je niks geeft met je verjaardag, dan is dat ernstig. Maar misschien verrast hij je.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:04:41 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041333
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, eerst weleens de bios. Of een etentje ofzo, maar dat doe ik niet meer, maar wel boodschappen in t weekend als ik bij hem ben en af en toe een kleinigheidje, kaartje ofzo als ik aan hem denk.
Betaalt hij ook de boodschappen als hij bij jou is?
pi_115041334
Dumpen, zo gierig is wel heel extreem.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_115041336
Heb jij weleens een kaartje van 'm gekregen?
pi_115041346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zoiets ja, gewoon kleine bedragen neerleggen als je iets gebruikt in zijn huis, eens kijken of het opvalt of dat het voor hem heel normaal is. :X :')
Optimist tot in de kist
pi_115041348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon testen door niets meer voor hem te willen betalen en zijn reactie af te wachten.

En misschien een schepje er bovenop door te verwachten dat hij iets voor jou betaalt...
Dat durf ik niet, we krijgen altijd ruzie als het om geld gaat -O-
pi_115041349
Grijsmuisje, wonen jullie dicht bij elkaar, of moet je met de trein naar hem toe?
pi_115041350
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dan kun je toch de volgende keer als hij wil dat er 50/50 wordt betaald zeggen: de vorige keer heb ik [dit-en-dat] betaald, dus als jij nu [zus-en-zo] betaalt, dan staan we weer quitte.
pi_115041381
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat klikt wel als een idee, maar dat vind ik ook eng hoor... :X
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:06:17 #135
189978 controlaltdelete
pi_115041382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp woont TS nog thuis, en gaat in het weekend naar hem toe, omdat hij op zichzelf woont.
Ach so ik heb het topic maar vluchtig doorgelezen. Anyway: dumpen die krent.
pi_115041386
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:05 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dat durf ik niet, we krijgen altijd ruzie als het om geld gaat -O-
_O-.

Sorry, maar dit is grappig omdat het zo belachelijk is. :'). Heb jij verder weinig aan, maar weet dat ik niet om jou lach.
pi_115041394
je vriend heeft wel iets weg van een Noord Afrikaan....

Ik vrees dat je voor hem een goedkoop neukertje ben, als je gaat "zeiken" dan heb je kans dat hij er vandoor gaat met je beste vriendin ofzo. (of vriend, ken ook...)
kap nah
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:06:30 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115041395
maar TS... jullie brengen jullie tijd samen wel vrijwel altijd bij hem door en weinig bij jou thuis? of niet?

Ik bedoel... bioscoop, uit eten etc delen kan gewoon de mindset in een relatie zijn, daar is wat mij betreft niks mis mee. Dat hij niet zo attent is in cadeautjes lijkt me ook niet noodzakelijk een probleem, al kan hij natuurlijk je verjaardag niet overslaan als die er na 9,5 mnd aankomt.

Enige probleem zijn dan de boodschappen en tandpasta (wat een baas!) maar ik kan me voorstellen dat hij vindt dat jij op die manier bijdraagt aan zijn huishouden omdat jullie altijd bij hem zijn. Als dat niet zo is klinkt het inderdaad naar een ongezonde financiele relatie.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_115041397
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dan moet je niet zeiken. :)
pi_115041413
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

...

Heeft hij slechte ervaringen gehad in het verleden met meiden die op zijn geld uit waren? Ik zou het dus echt als pijnlijk ervaren als mijn vriendin zoiets denkt over mij.
Niet dat ik weet en ik vind het ook wel pijnlijk...
pi_115041415
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ben je ook niet maar zo zou ik me wel op den duur voelen als het constant zo zou gaan, kan hij net zo goed een huishoudster en een escort nemen want daar heeft hij net zoveel verplichtingen aan als jou. :{
Optimist tot in de kist
pi_115041419
quote:

[..]

Hoezo eigenlijk? Je speelt het spelletje dan mee.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:07:57 #143
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041448
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef XL het volgende:
maar TS... jullie brengen jullie tijd samen wel vrijwel altijd bij hem door en weinig bij jou thuis? of niet?

Ik bedoel... bioscoop, uit eten etc delen kan gewoon de mindset in een relatie zijn, daar is wat mij betreft niks mis mee. Dat hij niet zo attent is in cadeautjes lijkt me ook niet noodzakelijk een probleem, al kan hij natuurlijk je verjaardag niet overslaan als die er na 9,5 mnd aankomt.

Enige probleem zijn dan de boodschappen en tandpasta (wat een baas!) maar ik kan me voorstellen dat hij vindt dat jij op die manier bijdraagt aan zijn huishouden omdat jullie altijd bij hem zijn. Als dat niet zo is klinkt het inderdaad naar een ongezonde financiele relatie.
Daarom vroeg ik me ook af of hij de boodschappen betaalt als ze bij haar zijn. Want als ze altijd bij hem zijn vind ik het nog wel logisch van de boodschappen.
pi_115041450
quote:

[..]

Even ruggengraat ontwikkelen, dan krijg je maar ruzie. ;)
Optimist tot in de kist
pi_115041460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk gewoon een scharrel waar hij geen geld aan uit wil geven - is mijn eerste gedachte bij het lezen van dit alles.
Zo voelt het niet.
pi_115041466
quote:

[..]

Niet dat ik weet en ik vind het ook wel pijnlijk...
Zie jij eigenlijk een toekomst in met hem? Ik bedoel, na alles wat ik heb gelezen weet ik bijna zo goed als zeker dat hij niet zal veranderen...
pi_115041476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik me ook af of hij de boodschappen betaalt als ze bij haar zijn. Want als ze altijd bij hem zijn vind ik het nog wel logisch van de boodschappen.
Ze zijn nooit bij haar denk ik.
pi_115041484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik woon samen met een vriendin.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:09:08 #149
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041495
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Zo voelt het niet.
Je hebt in 10 maanden nog geen familie van hem gezien, alleen z'n moeder die onverwacht langskomt + hij wil geen geld aan je uitgeven... Heb je wel al vrienden van hem gezien?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:09:13 #150
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_115041499
quote:

[..]

Zo voelt het niet.
En daarom kan hij zo lang hij wil misbruik van je maken. Maar dat zie je nu gewoon nog niet in. bijna een jaar samen en niet eens zijn familie ontmoet? :')
pi_115041511
Waarschijnlijk vind hij de relatie niet serieus genoeg en wil hij er niet veel geld aan uitgeven, want hij denkt dat het toch niet zolang zal duren. Dus vriendlief zie er geen nut in om geld aan zijn vriendin uit te geven.

Een beetje krom, maar het is zoiets als een mooi maar breekbaar kledingstuk in de winkel.
Hij zie een mooi kledingstuk die hij graag wil hebben, maar het ziet er zo breekbaar uit dat het misschien binnen drie maanden als uit elkaar kan vallen. Hij vind het dan onnodig om er geld aan uit te geven.
pi_115041514
quote:

[..]

Daar komt hij dus nooit? Moet je met de trein reizen oid om naar hem toe te gaan, want dan zou hij daar de helft ook wel van mogen betalen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:09:53 #153
189978 controlaltdelete
pi_115041516
Wat heb je voor een relatie als je met dit soort dingen bezig moet houden. Ik snap niet dat mensen dit soort gedrag pikken van hun partner. Zeg die gozer de waarheid dat ie een grote wrek is en als hij niet verandert hij het maar bekijkt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:10:48 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115041547
Dus ... als jij bij hem bent, moet jij de boodschappen alleen betalen omdat hij ze de rest van de tijd voor zichzelf ook betaalt?

Goeie logica! Maar het lijkt mij niet zo'n leuk vriendje, wellicht is vriendschap met benefietjes beter?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115041549
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
Heb jij weleens een kaartje van 'm gekregen?
Nee, ik zei al, ik heb letterlijk nooit iets van hem gekregen, behalve een aangebroken pot olijven omdat hij niet goed had gekeken en eigenlijk met amandelen wilde...
pi_115041551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat heb je voor een relatie als je met dit soort dingen bezig moet houden. Ik snap niet dat mensen dit soort gedrag pikken van hun partner. Zeg die gozer de waarheid dat ie een grote wrek is en als hij niet verandert hij het maar bekijkt.
liefde maakt doof stom en blind. ;)
pi_115041566
quote:

[..]

Je woont samen met een vriendin in een studentenhuis?
Of ben je bi???

Meid, ik vind je steeds meer naïever worden, zonde!!!
kap nah
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:11:14 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041567
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Nee, ik zei al, ik heb letterlijk nooit iets van hem gekregen, behalve een aangebroken pot olijven omdat hij niet goed had gekeken en eigenlijk met amandelen wilde...
_O-
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:11:16 #159
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_115041568
Alleen echte zeikerds zeiken over geld als er genoeg is.
Dumpen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_115041579
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als jij bij hem bent, moet jij de boodschappen alleen betalen omdat hij ze de rest van de tijd voor zichzelf ook betaalt?

Goeie logica! Maar het lijkt mij niet zo'n leuk vriendje, wellicht is vriendschap met benefietjes beter?
Ik zou zo iemand nog niet als normale vriend willen. :')
pi_115041582
Overigens vind ik het, als ik probeer objectief te kijken, het wel een beetje hypocriet dat die gozer zoveel over zich heen krijgt "van het internet". Het wordt normaal geacht dat een jongen meer betaalt dan het meisje en nu is dat eens een keer andersom, staat het hele internet op z'n achterste benen te roepen dat het een schande is. Maar dat er vele relaties zijn waarbij het meisje nauwelijks iets betaalt en de jongen alles, dat wordt "normaal" bevonden.
pi_115041596
quote:

[..]

Gvd wat een hilarisch topic. :D
pi_115041600
quote:

[..]

:{.

Hij moet wel een beest in bed zijn, ja. Anders begrijp ik echt niet - echt echt niet - wat je nog bij hem doet. Ik zou mij hier zo erg aan ergeren en het niet pikken.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:12:33 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115041612
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef papernote het volgende:
Overigens vind ik het, als ik probeer objectief te kijken, het wel een beetje hypocriet dat die gozer zoveel over zich heen krijgt "van het internet". Het wordt normaal geacht dat een jongen meer betaalt dan het meisje en nu is dat eens een keer andersom, staat het hele internet op z'n achterste benen te roepen dat het een schande is. Maar dat er vele relaties zijn waarbij het meisje nauwelijks iets betaalt en de jongen alles, dat wordt "normaal" bevonden.
Door wie?
pi_115041625
quote:
ik zet de link van dit topic ff op de Telegraaf website....
kap nah
pi_115041628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij moet wel een beest in bed zijn, ja. Anders begrijp ik echt niet - echt echt niet - wat je nog bij hem doet. Ik zou mij hier zo erg aan ergeren en het niet pikken.
Hij zegt lieve woordjes, en als TS hard genoeg probeert kan hij ooit veranderen. _O-
pi_115041637
:') weet niet wat ik erger vind: de OP of het merendeel die het eens is met de vriend van TS :')

Gierigheid ten top, typisch Nederlands

Het idee alleen al dat ik alles zou splitten met mijn partner. Of zoals die user die zegt geen peuken te halen mocht ze vriendin roken, splitten jullie ook de boodschappen of moet ze wel meebetalen aan dingen die zij niet eet? _O-

My god, je gaat een relatie aan waarin je lief en leed deelt maar de portomonnee gescheiden houdt :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:13:03 #168
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041638
quote:
Ben ik met je eens, hoewel dit wel een extreem geval lijkt te zijn - en dan vooral door de tandpasta :D De boodschappen e.d. laat ik maar even achterwege want als ze altijd bij hem zijn lijkt me dat logisch.
pi_115041654
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door wie?
Ik ken niet veel mensen die het ongepast zouden vinden, wat wel zo is als het meisje alles zou betalen, dan valt iedereen erover.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:13:32 #170
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115041656
quote:

[..]

maar jij bent altijd bij hem en hij zelden bij jou?
pi_115041663
quote:

[..]

Zo voelt het niet.
Jij bent waarschijnlijk stapel verliefd,daarom dat je het nog niet zo ervaart denk ik. Maar hij is iig niet verliefd als hij zo mierenneukerig is en je niet eens mee neemt naar familie enzo
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:13:50 #172
189978 controlaltdelete
pi_115041664
Hoe oud is ts en haar vriend?
pi_115041666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij komt alleen doordeweeks soms savomds bij ons.

En hoezo is dat logisch, als ik altijd betaal als we bi hem zijn, betaalt hij toch nog nooit eten ed voor ons?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:14:15 #174
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') weet niet wat ik erger vind: de OP of het merendeel die het eens is met de vriend van TS :')

Gierigheid ten top, typisch Nederlands

Het idee alleen al dat ik alles zou splitten met mijn partner. Of zoals die user die zegt geen peuken te halen mocht ze vriendin roken, splitten jullie ook de boodschappen of moet ze wel meebetalen aan dingen die zij niet eet? _O-

My god, je gaat een relatie aan waarin je lief en leed deelt maar de portomonnee gescheiden houdt :')
Waarom zou de portemonnee (ongeveer) gescheiden houden niet goed zijn? Je mag toch zeker doen met jouw geld wat je wil als je beide werkt? :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:14:22 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115041695
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Lokasenna het volgende:

Ik ken niet veel mensen die het ongepast zouden vinden, wat wel zo is als het meisje alles zou betalen, dan valt iedereen erover.
Ik vind iedereen zo veel!
pi_115041699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Daar komt hij dus nooit? Moet je met de trein reizen oid om naar hem toe te gaan, want dan zou hij daar de helft ook wel van mogen betalen.
Nee, gewoon de fiets ;)
pi_115041728
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

En hoezo is dat logisch, als ik altijd betaal als we bi hem zijn, betaalt hij toch nog nooit eten ed voor ons?
Laten betalen dus. :').

Serieus. Het klinkt zo dom, maar hij mag zelf ook merken wat zijn gedrag doet.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:15:13 #178
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115041730
quote:

[..]

Het zou logisch zijn als jij betaalt wanneer je bij hem bent, omdat je dan ook wat bijdraagt aan het huishouden. Maar dan zou hij dat als hij bij jou komt ook moeten doen.
pi_115041734
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind iedereen zo veel!
Ik denk niet dat er veel positieve reacties zouden komen, jij wel?
Dat zullen toch echt de uitzonderingen zijn.
pi_115041736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Je woont samen met een vriendin in een studentenhuis?
Of ben je bi???

Meid, ik vind je steeds meer naïever worden, zonde!!!
In een appartement

En dank je :P
pi_115041778
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door wie?
Ik vind dat normaler dan dit. Het ligt natuurlijk aan de situatie, maar hell, ik vind het normaal dat de man meer betaalt (als de situatie het dus toelaat).
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:17:02 #182
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115041792
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

half om half is niet zo erg, ik geef alleen meer geld uit dan hij met die boodschappen erbij.
Maar hij vindt dat logisch, want de rest van de tijd betaalt hij de boodschappen. Als hij alleen is ja, en dat doe ik zelf ook...
Ik vind het ook geen probleem om een keer de bios te betalen ( hij ook niet als ik dat doe, of ja, deed inmiddels, want dat doe ik niet meer) maar de volgende keer betalen we dan weer allebei de helft. Hij zegt gewoon nooit: laat mij maar betalen.
Dat vind ik raar.
Zoals eerder gevraagd, heb je het er met je vriend over gehad? Of krop je nu alles in en laat je het los op een forum, ipv zijn gezicht? Wij kunnen wel met tips & dergelijke komen, maar uiteindelijk moet je het gewoon facetoface tegen hem zeggen wat je dwars zit.
pi_115041794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind dat normaler dan dit. Het ligt natuurlijk aan de situatie, maar hell, ik vind het normaal dat de man meer betaalt (als de situatie het dus toelaat).
Bij ons betaal ik meestal meer, maar ja, dat doe ik zelf. Ik verdien ook iets meer.
pi_115041840
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij ons betaal ik meestal meer, maar ja, dat doe ik zelf. Ik verdien ook iets meer.
Het gaat er gewoon om wat je overhebt voor elkaar. Voor zover ik zie heeft de vriend gewoon letterlijk niets voor haar over. :{.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:18:50 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115041859
Als geld op deze manier een issue voor jullie blijft, wordt dat de doodsteek voor jullie relatie. Je zegt nu al dat als het over geld gaat, het vaak op ruzie uitloopt.

Of je accepteert zijn gedrag, of je gaat een gesprek aan om de kaarten eens goed op tafel te leggen. Waarin je allebei zegt hoe je ertegen aankijkt. En dan kijkt wat een oplossing is.

Maar blijven zitten met je ergernis en accepteren dat hij je een aansteller en een dramaqueen noemt: nee.
pi_115041870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om wat je overhebt voor elkaar. Voor zover ik zie heeft de vriend gewoon letterlijk niets voor haar over. :{.
Maar zij heeft ook niets voor hem over, want ze wil dat hij meer gaat betalen dan haar. Daarom heeft ze tenslotte dit topic geopend.
pi_115041875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het zou logisch zijn als jij betaalt wanneer je bij hem bent, omdat je dan ook wat bijdraagt aan het huishouden. Maar dan zou hij dat als hij bij jou komt ook moeten doen.
Ik zou het ok vinden als we zouden delen op zich, maar ik vind het wel raar dat ik alles moet betalen.
Ik snap ook niet waarom ik bij moet dragen aan het huishouden die drie weekenden in de maand dat ik er ben ( een is voor stappen en bezoek bij eigen vrienden )
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:19:19 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115041881
Oeps.
pi_115041934
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik zou het ok vinden als we zouden delen op zich, maar ik vind het wel raar dat ik alles moet betalen.
Ik snap ook niet waarom ik bij moet dragen aan het huishouden die drie weekenden in de maand dat ik er ben ( een is voor stappen en bezoek bij eigen vrienden )
Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?

Een abstract begrip als "woongenot" of "vruchtgebruik" kost ook geld.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:21:16 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115041942
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef papernote het volgende:

[..]

Maar zij heeft ook niets voor hem over, want ze wil dat hij meer gaat betalen dan haar. Daarom heeft ze tenslotte dit topic geopend.
Dude, ze moet van hem haar eigen tandpasta meenemen! En zij heeft hem al wel getrakteerd, maar dat doet hij dus nooit voor haar.
pi_115041946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Dit is wel een goede tip. Als vriend zo graag alles gescheiden wil houden ga het zelf dan ook doen.
Haal alleen boodschappen voor jezelf en laat hem zijn eigen dingen betalen. Zo te zien heeft hij graag de lusten, maar niet de lasten in een relatie. Hij ziet het financieel veiliger, want hij gelooft niet echt in deze relatie. Waarom er dan geld aan uitgeven?
pi_115041958
Ik snap het niet meer, TS zegt de kosten van de boodschappen te delen en het niet erg te vinden en nu zegt ze steeds dat ze ALLES betaalt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115041970
quote:

[..]

Waar heb jij het over man. :').

Ze betaalt de boodschappen, ze heeft in het verleden weleens voor een etentje en de bios betaald. Daarnaast krijgt ze niets (echt letterlijk niets) en geeft meneer wel geld uit aan speeltjes en vrienden en aan zichzelf. En daarna komt hij met vage redenen. En wil alles fifty-fifty. :').

Heb jij wel alles gelezen? EEN FUCKING TANDPASTA MAN, EEN FUCKING TANDPASTA.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:23:18 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:22:09 #194
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115041986
quote:

[..]

Dus jullie delen bioscoop, restaurant en uitgaan
Jij betaalt de boodschappen, omdat je veel vaker bij hem bent dan hij bij jou

tot aan hier is het enigzins te billijken. Ik zou zo'n stricte financiele huishouding niet kunnen voeren, maar waarschijnlijk bekijkt hij het precies zo en is hij er tevreden over. Kan ik me goed voorstellen.

Problematisch is dat hij je nooit cadeautjes koopt, veel dingen voor zichzelf koopt (en vermoedelijk niet weet dat jij daar jaloers op bent). Dit gaat wat mij betreft niet over geld, want dat is bij cadeaus veel minder belangrijk. Je moet hem dit waarschijnlijk gewoon leren.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:22:37 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115042014
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef papernote het volgende:

[..]

Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?

Dit vind ik echt achterlijk.
pi_115042021
Wat betreft het delen van de kosten van een avondje uit (drankjes, bios, etc) en boodschappen (zo nu en dan) vind ik het wel logisch, hebben wij zelf ook altijd gedaan. Cadeaus doen we hier ook niet echt (meer) aan, maar zaken als tandpasta enzo vind ik toch wel héél erg 'raar'. Zeker als z'n argument is dat hij de andere boodschappen haalt, die hij dan vervolgens alleen voor zichzelf gebruikt.

Nee, ik zou er een beetje moe van worden en zeggen dat hij z'n tandpasta mag houden.
Ja doei.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:22:44 #197
189978 controlaltdelete
pi_115042022
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Heb je dat wel eens aan hem gevraagd? Zoja wat was zijn antwoord?
Waarom spreek je niet meer van je af, dat je wel goed bent maar niet gek en zeker niet alles gaat betalen wat meneer wil. Wat zie je verder in zo'n vent vraag ik me af? Al had ie een torpedo in zijn broek van dit soort cheap-ass-gedrag zou ik snel van afknappen. Je haalt jezelf bovendien naar beneden als je bij zo'n knakker blijft.
pi_115042026
quote:

[..]

:').

Meer kan ik er niet van maken. Echt, wat lees ik hier allemaal.
pi_115042045
quote:

[..]

:D nee, helemaal niet.
Maar iets aan me uitgeven zou wel mogen ja. Ik zou zo blij zijn als hij gewoon een keer zou zeggen: ik betaal wel, of me een kaartje zou geven oid :@

Ik vind het eerlijk gezegd niet perse logisch dat de man meer betaalt...
pi_115042068
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Maar iets aan me uitgeven zou wel mogen ja. Ik zou zo blij zijn als hij gewoon een keer zou zeggen: ik betaal wel, of me een kaartje zou geven oid :@

Ik vind het eerlijk gezegd niet perse logisch dat de man meer betaalt...
Je spreekt jezelf wél een beetje tegen, want heb jij wel eens een bioskaartje voor hem getrakteerd dan? Hij moet dat voor jou 'wel eens een keertoe doen', maar doe jij dat dan ook voor hem?
Ja doei.
pi_115042078
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik vind dat de man dat eigenlijk minimaal hoort voor te stellen.
pi_115042097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar heb jij het over man. :').

Ze betaalt de boodschappen, ze heeft in het verleden weleens voor een etentje en de bios betaalt. Daarnaast krijgt ze niets (echt letterlijk niets) en geeft meneer wel geld uit aan speeltjes en vrienden en aan zichzelf. En daarna komt hij met vage redenen. En wil alles fifty-fifty. :').

Heb jij wel alles gelezen? EEN FUCKING TANDPASTA MAN, EEN FUCKING TANDPASTA.
Klinkt eerlijk gezegd als een relatie van 2 mensen die ik ken. Die vriend geeft niets om haar. haar geld kan hij wel goed gebruiken, zelf koopt hij iPads/iPhone/LEDtv en ander duur speelspul. Als zijn vriendin haar mond opentrekt vind hij dat ze zich niet zo moet aanstellen. Zij is trouwens al meerdere keren gewaarschuwd dat ze beter weg kan gaan maar doet dit niet.
pi_115042113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wél een beetje tegen, want heb jij wel eens een bioskaartje voor hem getrakteerd dan? Hij moet dat voor jou 'wel eens een keertoe doen', maar doe jij dat dan ook voor hem?
Ja, dat heeft ze gedaan. Ook een etentje.

Ze doet niet zo moeilijk over een paar euro.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:25:38 #204
350968 kedge
cicatrix manet
pi_115042122
Als ik weinig om mijn vriendin zou geven, dan zou ik precies hetzelfde doen als jouw vriend. Eigenlijk dan zelfs nog niet eens :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_115042131
quote:

[..]

Hij is ook bij mij doordeweeks in de avonden en ik zou er niet over denken om hem te vragen zijn eigen chips en drank mee te nemen.
Bovendien poets ik in de weekenden dat ik bij hem ben meestal zijn hele huis omdat hij daar niet zo goed in is.

Ik vind dat dat genoeg zou moeten zijn..
pi_115042160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Klinkt eerlijk gezegd als een relatie van 2 mensen die ik ken. Die vriend geeft niets om haar. haar geld kan hij wel goed gebruiken, zelf koopt hij iPads/iPhone/LEDtv en ander duur speelspul. Als zijn vriendin haar mond opentrekt vind hij dat ze zich niet zo moet aanstellen. Zij is trouwens al meerdere keren gewaarschuwd dat ze beter weg kan gaan maar doet dit niet.

Dat is echt fucked up.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:39 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115042163
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Hij is ook bij mij doordeweeks in de avonden en ik zou er niet over denken om hem te vragen zijn eigen chips en drank mee te nemen.
Bovendien poets ik in de weekenden dat ik bij hem ben meestal zijn hele huis omdat hij daar niet zo goed in is.
En wat betaalt hij je per uur? :')

Ik haak nou een beetje af, hoor.
pi_115042173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Meer kan ik er niet van maken. Echt, wat lees ik hier allemaal.
Sorrie voor de cultuurschok... Meer kan ik er niet van maken. :')

Overigens ben ik benieuwd naar wat jij gangbaar vindt? Betaal jij alles voor je chick?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:53 #209
189978 controlaltdelete
pi_115042175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik vind dat de man dat eigenlijk minimaal hoort voor te stellen.
Ik ook en dat heeft niks met golddiggen te maken. Als het goed klikt ga ik ook heus wel betalen en rondjes geven met stappen, op langer termijn lost het zich sowieso op wie wat betaalt, het zou iig geen issue moeten zijn.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:56 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115042176
quote:

Een keertje wel doen. Kijken hoe fijn die schoen hem past.
quote:

En dat dus niet meer doen.
pi_115042201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik snap het niet meer, TS zegt de kosten van de boodschappen te delen en het niet erg te vinden en nu zegt ze steeds dat ze ALLES betaalt?
Nee, ik betaal de boodschappen als we bij hem zijn volledig.

Nu moet ik weg. Dus niet roepen dat ik niet meer reageer.
pi_115042237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom zou de portemonnee (ongeveer) gescheiden houden niet goed zijn? Je mag toch zeker doen met jouw geld wat je wil als je beide werkt? :')
Maar hou het dan volledig gescheiden, jij niks voor hem betalen en hij niks voor jou. Allebei tegelijk in de rij van de AH met beide eigen mandje want tja je gaat toch niet betalen voor wat jij niet lust :')

Serieus, hollandse kneuterigheid ten top. Zelfs van vrienden zou ik zulke vrekkigheid niet accepteren

Dat je je eigen geld uit wil geven is je goed recht maar als je samen bent en dan de kosten wil delen.... :') De ene keer betaal jij en de andere keer de ander. Is het eenrichtingsverkeer dan gaan we babbelen en veranderen en anders over en uit
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:28:42 #213
189978 controlaltdelete
pi_115042252
Hij profiteert van haar onnozelheid denk ik.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:28:43 #214
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_115042254
Ik herken deze situatie zo erg ;(
pi_115042277
Dus of hij is een enorme krent en verdomd gierig/egoistisch OF hij ziet je niet echt als vriendin maar een leuk extraatje. Kies maar...

Maar kom op zeg, dit klinkt wel heel sneu. Tuurlijk hoeft de man niet alles te betalen, maar als hij ruim het dubbele verdient, er blijkbaar minder problemen mee heeft om geld aan zichzelf en/of vrienden uit te geven en odnertussen echt amper tot niks over heeft voor jou snap ik echt niet wat je nog bij hem doet.

Ik zou echt helemaal gek van worden van zo'n miereneukerige sloeber.
pi_115042302
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een keertje wel doen. Kijken hoe fijn die schoen hem past.

[..]

En dat dus niet meer doen.
Eensch.
Ja doei.
pi_115042384
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Nee, ik betaal de boodschappen als we bij hem zijn volledig.

Nu moet ik weg. Dus niet roepen dat ik niet meer reageer.
Dit klopt sowieso niet hoor. Wat zijn reden ook mag zijn, jij kan en mag niet de hele boodschappen betalen. Dit is anders als jullie samenwonen en hij de totale woonlasten draagt, dan kan jij wel de boodschappen en uitjes en auto en zelfs voor jullie beiden spaargeld betalen. Sommige mensen doen dit zo.
pi_115042395
TS waarom dump je die gast niet gewoon? Zat andere die wel cadeautjes kopen voor je, die gewoon niet gierig zijn danwel alles delen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_115042399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef bellabeauti het volgende:
Ik herken deze situatie zo erg ;(
mbt jezelf of bij een ander?
pi_115042406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Sorrie voor de cultuurschok... Meer kan ik er niet van maken. :')

Overigens ben ik benieuwd naar wat jij gangbaar vindt? Betaal jij alles voor je chick?
Ja, het is inderdaad een cultuurschok. Ik ben van Turkse komaf en weet inmiddels wel dat er wat fundamentele verschillen zijn, maar wat ik net lees is toch echt droevig.

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij trakteert mij ook vaak genoeg), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Ik vind het juist tof om te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:36:14 ]
pi_115042416
Echt what the fuck lees ik hier allemaal hahahahaha.

Een vent hoort toch een "gentle-man" te zijn..tenminste dat vind ik dan..
Volgensmij geeft hij inderdaad geen ene fuck om de relatie..maar is het een gierige hollander die alleenmaar op zijn geld let..wat een kansloos figuur zeg.
pi_115042436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Chinless het volgende:
TS waarom dump je die gast niet gewoon? Zat andere die wel cadeautjes kopen voor je, die gewoon niet gierig zijn danwel alles delen.
Wedden dat ze dit niet zal doen? Ze wist al heel lang dat het krom zit maar is na 9 maanden nog steeds bij hem. Haar ouders/huisgenote hebben vast al eens gezegd dat dit niet klopt .
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:36:57 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115042547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een cultuurschok. Ik ben van Turkse komaf en weet inmiddels wel dat er wat fundamentele verschillen zijn, maar wat ik net lees is toch echt droevig.

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij mag ook eens trakteren), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Ik ben enorm Hollands, maar ik vind dit ook heel extreem, hoor.

En als het nou was omdat hij krap bij kas zit, dan zou ik het nog snappen. Of omdat hij zijn geld liever op de bank houdt voor onverwachte zaken, ok. Maar dat er geen drankje of etentje van afkan...
pi_115042642
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De een de kaartjes en de ander een bak popcorn en/of drinken ofzo.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_115042644
quote:

[..]

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij trakteert mij ook vaak genoeg), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Oh, herkenbaar hoor! Zo gaat 't hier ook. het lag juist vaak aan mij dat ik tegen m'n vriend zei 'neeee, dat hoeft niet', omdat ik me vrij snel bezwaard voel als ik op financieel gebied afhankelijk lijk.

Maar inderdaad, dat op de cent na 50-50 en dergelijken. En we zijn nu getrouwd, ik studeer nog, hij werkt. Zo liggen de verhoudingen inmiddels ook en ondanks dat ik nog wel eens evenveel bij zou wíllen dragen zit het er gewoon even niet in. En dan is 't fijn als 't ook gewoon kan zoals 't nu gaat.
Ja doei.
pi_115042647
quote:

[..]

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij mag ook eens trakteren), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.
Oke, tot dusver ben ik het wel met je eens. Enne.... wie niet weet dat je turks ben of een taalnazi heeft onder een steen geleefd. Ik hoop dat je beseft dat deze ene meneer niet representatief is voor iedere NLer. Dat van cultuurschock was een geintje ;)

Ik wil ff weten hoe jij erover denkt als ik enkele wijzigingen in je verhaal aanbreng. Zij studeert, jij bent werkloos en geniet van een uitkering met een huurhuis en een auto en kwijtscheldingen. Zij heeft geen auto en woont op kamers. In verhouding houdt zij iets meer over dan jij en ze komt ook altijd elk weekend naar je toe.

Wat ga je dan delen als je dat al doet?

Shoot!
pi_115042670
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen. Wanneer de verhoudingen in evenwicht zijn (allebei aan het werk), dan zal het betalen ook in evenwicht zijn hoor. Verder doe ik niet moeilijk over geld, daar kan het ook aan liggen.

quote:
En als het nou was omdat hij krap bij kas zit, dan zou ik het nog snappen. Of omdat hij zijn geld liever op de bank houdt voor onverwachte zaken, ok. Maar dat er geen drankje of etentje van afkan...
Ja, dat is het dus. Gewoon, de kleine dingetjes. Haar glimlach en dankbaarheid na het betalen van een etentje is veel meer waard dan het geldbedrag.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:41:32 #228
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_115042713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

mbt jezelf of bij een ander?
Mbt mijzelf..minus de tandpasta-situatie. Ik wil niet voor golddigger ofzo uitgemaakt worden maar af en toe een etentje trakteren of kleinigheidje moet toch kunnen? :'( Meestal betaal ik onze etentjes en dagjes uit. Ik had super mijn best gedaan voor zijn verjaardagskado (concertkaartjes) en dan komt hij aan met een kaartje ... :{ Is hij niet attent genoeg of ook gewoon een vrek net als de vriend van TS? Af en toe betaalt hij nu wel de boodschappen maar dat komt meer omdat ik dan super chagrijnig word dat ik alweer de portemonnee moet trekken en volgens mij voelt die het toch een beetje aan :P
pi_115042827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef bellabeauti het volgende:

[..]

Mbt mijzelf..minus de tandpasta-situatie. Ik wil niet voor golddigger ofzo uitgemaakt worden maar af en toe een etentje trakteren of kleinigheidje moet toch kunnen? :'( Meestal betaal ik onze etentjes en dagjes uit. Ik had super mijn best gedaan voor zijn verjaardagskado (concertkaartjes) en dan komt hij aan met een kaartje ... :{ Is hij niet attent genoeg of ook gewoon een vrek net als de vriend van TS? Af en toe betaalt hij nu wel de boodschappen maar dat komt meer omdat ik dan super chagrijnig word dat ik alweer de portemonnee moet trekken en volgens mij voelt die het toch een beetje aan :P
Wacht ff, jij betaalt ook al de volledige boodschappen? En waarom doe je dit? Ik heb mijn god gewoon de verkeerde chick aan de haak geslagen of zo. Ik ga vanavond maar voorstellen dat mijn chick voortaan de boodschappen geheel betaald.... Ik weet haar reactie nu al. :')
pi_115042868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, herkenbaar hoor! Zo gaat 't hier ook. het lag juist vaak aan mij dat ik tegen m'n vriend zei 'neeee, dat hoeft niet', omdat ik me vrij snel bezwaard voel als ik op financieel gebied afhankelijk lijk.

Maar inderdaad, dat op de cent na 50-50 en dergelijken. En we zijn nu getrouwd, ik studeer nog, hij werkt. Zo liggen de verhoudingen inmiddels ook en ondanks dat ik nog wel eens evenveel bij zou wíllen dragen zit het er gewoon even niet in. En dan is 't fijn als 't ook gewoon kan zoals 't nu gaat.
Mooi om te lezen dat het niet zó vreemd is. :D.

Zolang er een mechanisme is waar beide kanten zich min of meer (zoveel als mogelijk) fijn bij voelen is het okay. Dat heb jij nu met je man, dat heb ik nu met mijn vriendin. De TS heeft het echter niet en dat is het probleem.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:48:59 #231
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_115043034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wacht ff, jij betaalt ook al de volledige boodschappen? En waarom doe je dit? Ik heb mijn god gewoon de verkeerde chick aan de haak geslagen of zo. Ik ga vanavond maar voorstellen dat mijn chick voortaan de boodschappen geheel betaald.... Ik weet haar reactie nu al. :')
Haha :D Blijft immers wel mijn huis en hij is er ook niet 7 dagen per week. Maar ja af en toe de boodschappen betalen is dat teveel gevraagd? Misschien komt het nog omdat de verhoudingen (nog) scheef liggen? Hij heeft namelijk (nog) geen vastbetaalde baan ( alleen beetje stagevergoeding). Maar ik studeer zelf ook nog en werk mij daarnaast uit de naad met 2 banen... Zou gewoon leuk zijn als die mij spontaan uit eten zou meenemen of ook eens zou betalen ipv dat ik hem moet vragen...
pi_115043054
Het is wellicht ook net wat je van huis uit hebt meegekregen over geld. Zelf weet ik dat m'n ouders het niet breed hadden en hebben. Niet dat we óóit ook maar IETS te kort hebben gehad hoor, vérre van, en dat verre van was wel eens het probleem, omdat er dingen gedaan werden die eigenlijk niet konden wat de stapel alleen nog maar hoger maakte. En dat heb ik allemaal vrij bewust meegekregen en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik op zich redelijk op geld ben gefocust in die zin dat ik altijd zeker wil weten dat ik zélf genoeg heb en mijzelf kan redden in geval van nood en zou nooit en te nimmer afhankelijk van een ander zou willen zijn.

Maar wat de vriend van TS doet is wel héél erg doorgeslagen :@
Ja doei.
pi_115043109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooi om te lezen dat het niet zó vreemd is. :D.

Zolang er een mechanisme is waar beide kanten zich min of meer (zoveel als mogelijk) fijn bij voelen is het okay. Dat heb jij nu met je man, dat heb ik nu met mijn vriendin. De TS heeft het echter niet en dat is het probleem.
Ik verbaas me er ook over dat er mensen zijn die alles zo precies wil splitten (of nog erger, uitrekenen wat iedereen precies moet betalen). Als ik met een groep mensen uit eten ga dan doen we dat wel, maar als ik iemand op een date vraag dan ga ik er vanuit dat ik betaal. Als we door daten dan wisselen we dat wel eens af, maar dat ga je toch niet op de euro precies doen? Soms betaal ik wat, soms de ander.
pi_115043307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wat de vriend van TS doet is wel héél erg doorgeslagen :@
Nee hoor. Hij profiteert gewoon van haar onnozelheid. Jij denkt dat je situatie enigszins vergelijkbaar is maar dat is niet het geval. Het is toch niet zo dat jij iPads en ander hot items aanschaft terwijl je vriendje het hele boodschappen betaalt?

Op je centjes letten is okay, kosten delen ook. Maar is dat nog wel zo als de een 3dubbel inkomen heeft vergeleken met de partner?
pi_115043345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oke, tot dusver ben ik het wel met je eens. Enne.... wie niet weet dat je turks ben of een taalnazi heeft onder een steen geleefd. Ik hoop dat je beseft dat deze ene meneer niet representatief is voor iedere NLer. Dat van cultuurschock was een geintje ;)

Ik wil ff weten hoe jij erover denkt als ik enkele wijzigingen in je verhaal aanbreng. Zij studeert, jij bent werkloos en geniet van een uitkering met een huurhuis en een auto en kwijtscheldingen. Zij heeft geen auto en woont op kamers. In verhouding houdt zij iets meer over dan jij en ze komt ook altijd elk weekend naar je toe.

Wat ga je dan delen als je dat al doet?

Shoot!
Hehehe, die wijzigingen. :D, :').

Om eerlijk te zijn kan ik er geen zinnig antwoord op geven, grotendeels omdat ik het me niet kan inbeelden. Maar ga er maar gewoon vanuit dat er voor een oplossing wordt gekozen die financieel voor ons beiden geschikt is. Ik zou haar in ieder geval niet onnodig willen belasten en zou het wel jammer vinden als ik afhankelijk van haar word; daarmee bedoel ik dat ik als man op z'n minst voor mijzelf moet kunnen zorgen. En ik wil haar toch wel behandelen als een prinses en dus de financiële middelen daarvoor hebben.

Geen concrete antwoorden. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:55:11 ]
pi_115043388
wat een moeilijk type zeg. Klinkt idd als het toppunt van gierigheid dat je zelf tandasta mee moet nemen en zijn boodschaen moet betalen. Ook de drankjes in de kroeg betaalt hij niet? ach als ik hem was zou ik me gewoon schamen bij het afrekenen. Je hebt van die vrouwen die mannen gebruiken voor geld maar dit is het omgekeerde. Zo'n vent zou ik echt niet willen
pi_115043398
Ja hallo TS , je bent toch bij hem voor HEM en niet voor z'n geld????????
5 Ferrari's op videoband!
pi_115043406
Maar goed, het gaat over TS. :P.

Grijsmuisje, ik wil wel dat je ons gaat vertellen wat je plan van aanpak is/wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:56:38 ]
pi_115043445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij profiteert gewoon van haar onnozelheid. Jij denkt dat je situatie enigszins vergelijkbaar is maar dat is niet het geval. Het is toch niet zo dat jij iPads en ander hot items aanschaft terwijl je vriendje het hele boodschappen betaalt?

Op je centjes letten is okay, kosten delen ook. Maar is dat nog wel zo als de een 3dubbel inkomen heeft vergeleken met de partner?
Dat ze een beetje onnozel is ben ik het mee eens. Zelfs ook nog z'n huis poetsen 'omdat hij het zelf niet doet', puh-lease ;(

En ik wilde het niet per se gelijkstellen of vergelijken aan mijn situatie, ik probeerde alleen uit te leggen dat een jeugd/of situatie met 'geld' iets bij je achter kán laten en wellicht heeft hij vroeger ook wel een verstoorde relatie met geld meegemaakt, al dan neit compleet anders in vergelijking met die van mij. En doorslaan, dat kan natuurlijk ook slaan op het gebruik maken van de onnozelheid van TS ;) .
Ja doei.
pi_115043460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef zarGon het volgende:
Maar goed, het gaat over TS. :P.

Grijsmuisje, ik wil wel dat je ons gaat vertellen wat je plan van aanpak is/wordt.
Wat denk je dat TS gaat doen? Na 9 maanden is ze nog altijd niet weg en ze is vast en zeker al hierop gewezen door mensen uit haar directe omgeving (ouders/vriendinnen/huisgenote).
pi_115043504
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
Persoonlijk vind ik het niet normaal.
heb je het hier wel met hem over gehad?

Dat van die tandpasta is trouwens wel ubertriest. Maar het zegt genoeg over zijn persoonlijkheid. als je daar niet mee om kunt gaan moet je iemand anders zoeken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115043612
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat denk je dat TS gaat doen? Na 9 maanden is ze nog altijd niet weg en ze is vast en zeker al hierop gewezen door mensen uit haar directe omgeving (ouders/vriendinnen/huisgenote).
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat TS wel wat slimmer is dan jij voorstelt. Kan het niet uitleggen, maar die conclusie trek ik na het lezen van haar posts. Ze is niet helemaal blind (haar ogen staan open zelfs) en wil zij het het liefst anders, maar durft ze nog niet helemaal.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat ze durft te zeggen wat ze denkt tegen haar vriend.
pi_115043775
quote:
Mijn god zeg... Wat een bullshit zeg.
pi_115043954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat TS wel wat slimmer is dan jij voorstelt. Kan het niet uitleggen, maar die conclusie trek ik na het lezen van haar posts. Ze is niet helemaal blind (haar ogen staan open zelfs) en wil zij het het liefst anders, maar durft ze nog niet helemaal.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat ze durft te zeggen wat ze denkt tegen haar vriend.
Ik baseer die oogkleppen dan ook niet geheel aan TS haar postjes maar op de ervaring van een kennis van mij. (leuk feitje voor jou: gozer is NL en onnozele vriendin is turks). Alles en iedereen heeft haar al verteld dat ze dom bezig is door alle boodschappen te betalen en zijn huis schoon te maken en zijn wasgoed te doen. Intussen koopt hij wel 1 en ander en als het uitgaat (is wel vaker gebeurd) houdt ie alles en zit zij weer op haar kamertje met een banksaldo in het rood.
pi_115044147
TS is een dame van lichte zeden ofzo geloof ik, dat ze geld wil zien van haar vriendje.

Ik las de TT en verwachtte een verhaal over dat je van alles betaalde voor jullie gezamenlijk en hij weinig bijdroeg.

Enige wat ik wel raar vind is dat van die tandpasta, ik weet niet hoe dat zit maar als hij niet wil dat je die van hem gebruikt omdat die dan sneller opgaat ofzo dan heb je denk ik te maken met de gierigste man van Nederland ( en dus wereldwijd :') ). Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. 8)7 Moet je ook eigen afwasmiddel aanschaffen en je eigen borden afwassen en je eigen stroomverbruik afrekenen?

Al met al weet ik niet wat ik ervan moet vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115044246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef zarGon het volgende:
Gadverdamme zeg. :').
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:16:50 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115044309
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar hou het dan volledig gescheiden, jij niks voor hem betalen en hij niks voor jou. Allebei tegelijk in de rij van de AH met beide eigen mandje want tja je gaat toch niet betalen voor wat jij niet lust :')

Serieus, hollandse kneuterigheid ten top. Zelfs van vrienden zou ik zulke vrekkigheid niet accepteren

Dat je je eigen geld uit wil geven is je goed recht maar als je samen bent en dan de kosten wil delen.... :') De ene keer betaal jij en de andere keer de ander. Is het eenrichtingsverkeer dan gaan we babbelen en veranderen en anders over en uit
Wij houden het gescheiden door geen gezamenlijke rekening/pot o.i.d. te hebben. Als we bij mij zijn betaal ik de boodschappen en als we bij hem zijn betaalt hij. Verder wordt alles gedeeld, tenzij hij iets wil doen dat ik niet kan betalen maar hij wel graag wil dat ik mee ga, dan betaalt hij. Maar goed dat laatste is vooral omdat ik nog studeer en hij een behoorlijk inkomen heeft.
pi_115044478
Laat hem betalen voor de sex.
pi_115044678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef heiden6 het volgende:

Enige wat ik wel raar vind is dat van die tandpasta, ik weet niet hoe dat zit maar als hij niet wil dat je die van hem gebruikt omdat die dan sneller opgaat ofzo dan heb je denk ik te maken met de gierigste man van Nederland ( en dus wereldwijd :') ). Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. 8)7 Moet je ook eigen afwasmiddel aanschaffen en je eigen borden afwassen en je eigen stroomverbruik afrekenen?

Dat is serieus het enige wat je raar vindt? Kijk, ik ken mensen die alles netjes samen verrekenen. Inclusief excel sheet voor als een van beide meer gaat verdienen. Zo kunnen ze bij houden wie hoeveel moet bijdragen. Als je daar gelukkig van wordt, waarom niet? Ik zou d'r gek van worden.

TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen. :{ Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
pi_115045064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik baseer die oogkleppen dan ook niet geheel aan TS haar postjes maar op de ervaring van een kennis van mij. (leuk feitje voor jou: gozer is NL en onnozele vriendin is turks). Alles en iedereen heeft haar al verteld dat ze dom bezig is door alle boodschappen te betalen en zijn huis schoon te maken en zijn wasgoed te doen. Intussen koopt hij wel 1 en ander en als het uitgaat (is wel vaker gebeurd) houdt ie alles en zit zij weer op haar kamertje met een banksaldo in het rood.
Hm... Wel off-topic, maar hoe lang is dit aan de gang eigenlijk? Ik begrijp het gewoon niet... Enige wat ik kan bedenken is dat ze geen zelfrespect heeft, een laag zelfbeeld heeft en vertrouwen in haarzelf mist. Maar ja, ook zij zal het ooit beseffen.
pi_115045145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:

[..]

TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen. :{ Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel.

:9.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:33:31 ]
pi_115045152
Ik vind dit een heel raar topic.
pi_115045284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel.

:9.
Tja... consistent kan ook ja.

Vandale vindt:
con·se·quent (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1(van handelingen) uit het voorafgaande logisch voortvloeiend
2(van personen) handelend overeenkomstig denkwijze, toezegging of genomen beslissing

Ik vind het dus niet zo'n logisch om voor z'n vriendin een uitzondering te maken in het negatieve (zie 1) en ik vind het dus ook niet een overeenkomstige denkwijze, want hij betaalt dus niet met iedereen 50/50 (zie 2). Daarom vond ik het niet consequent.

Maar consistent of consequent daargelaten.. het is gewoon lullig hoe hij het nu speelt.
pi_115045417
Wat een liefde voor TS opeens...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115045508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:

[..]

Dat is serieus het enige wat je raar vindt? Kijk, ik ken mensen die alles netjes samen verrekenen. Inclusief excel sheet voor als een van beide meer gaat verdienen. Zo kunnen ze bij houden wie hoeveel moet bijdragen. Als je daar gelukkig van wordt, waarom niet? Ik zou d'r gek van worden.

Nou ja, ik ga er vanuit dat zijn vrienden ook wel rondjes geven.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
pi_115045557
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
Je hebt niet alles doorgelezen hm?
pi_115045559
quote:

[..]

TS heeft haar vriendje ook getrakteerd op bios en andere dingen, maar merkte dat dit trakteren niet wederzijds ging...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:43:34 #258
206580 Luxuria
pi_115045642
quote:

[..]

Anders lees je het topic ff door..
pi_115045646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt niet alles doorgelezen hm?
Nee, wel de hele OP. Zal even kijken. :)
pi_115045991
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben als ik zeg dat ik het raar vind. Ik betaal bijna altijd alles, heel soms betaald mijn vriendin eens wat. Maar dat heeft dan misschien ook te maken omdat zij naar school gaat en ik een fulltime baan heb.

Maar ik zou me ogen uit me kop schamen als ik met een meisje uitga en ik vraag haar om de helft van de bioscoop te betalen. Als we gaan uiteten, dan wil ik degene zijn die betaald anders voel ik me echt een loser in het openbaar. En dan over het meebrengen van je eigen tandpasta nog maar te zwijgen, ongelofelijk.

Misschien dat ik wat ouderwets ben, dat is wel met meerdere dingen als het om relaties gaat.. maargoed.

Ik moet ook wel zeggen dat vandaag de dag de vrouw steeds vaker zelfstandig wil zijn, bijna tegen het feministische aan. Tsja, dan is het ook weer niet zo gek dat een hoop jongens zich daarnaar gaan aanpassen.

Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden, ik vind het geweldig om mijn vriendin te verassen.. ik weet dat ze het leuk vind en dat ze ervan kan smelten :P. Laatst heb ik haar in het buitenland een bos bloemen laten bezorgen, nou ik kon niet meer stuk :P
pi_115046078
quote:

[..]

Ik heb ook twee verschillende voor 's ochtens en 's avonds. Maar iedereen die bij mij slaapt is vrij ze te gebruiken, net als al het andere in mijn huis.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:38 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115046085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben als ik zeg dat ik het raar vind.

[...]
Topic slecht gelezen?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:47 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115046092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:

Maar ik zou me ogen uit me kop schamen als ik met een meisje uitga en ik vraag haar om de helft van de bioscoop te betalen. Als we gaan uiteten, dan wil ik degene zijn die betaald anders voel ik me echt een loser in het openbaar.
Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.

quote:
Ik moet ook wel zeggen dat vandaag de dag de vrouw steeds vaker zelfstandig wil zijn, bijna tegen het feministische aan.

Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden, ik vind het geweldig om mijn vriendin te verassen..
Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhouden :') En ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
pi_115046108
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Topic slecht gelezen?
klopt, 11 pagina's.. moet zo weg.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:54:28 #265
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_115046121
Poe hee, ik ben helemaal voor financiële gelijkwaardigheid en onafhankelijkheid maar dit vind ik echt raar. De financiële verhoudingen tussen mij en mijn vriend zijn nog nooit gelijk geweest en in de praktijk betekende dat dat degene die wat meer te makken had de leuke dingen betaalde. En ik heb nog nooit betaald voor een logeerpartijtje bij een vriendje...
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_115046173
quote:
Ik moest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
neger wat
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115046182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.

[..]

Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhouden :') En ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
Nou oke, misschien wat drastisch omschreven van mij.. als zij aangeeft dat zij mij een keer wilt trakteren in een restaurant dan ga ik dat natuurlijk niet in de weg staan!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:57:02 #268
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115046258
TS haar vriend snapt het allemaal niet zo.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_115046271
Als je net begint met daten zal ik zelf (als man zijnde) wel de dingen betalen. Maar als je langer bij elkaar bent is het normaal dat de kosten een beetje gedeeld worden. De ene keer betaalt hij, de andere keer zij, maar niet zo precies 50-50. Dit is gewoon zielig.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_115046418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:

Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Als jouw vriend je verrast met een weekend weg, zou jij het dan normaal vinden dat hij dan achteraf nog komt zeuren om de helft van de kosten?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:02:41 #271
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115046482
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Als jouw vriend je verrast met een weekend weg, zou jij het dan normaal vinden dat hij dan achteraf nog komt zeuren om de helft van de kosten?
Door z'n eerste opmerking over dat ie zich zou schamen als ze een etentje zou betalen nam ik aan dat het wel zo bedoeld werd ;)

Maar nee, als het een verrassing is niet (want dan heb ik geen inspraak gehad in de gemaakte kosten). Maar als we samen een vakantie boeken wel.
pi_115046530
Dat je dit geen grote afknapper vindt, TS. En nee, ben geen aasgier (gaf meer dan genoeg uit in relaties, wat ook andersom het geval was).
pi_115046615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb ook twee verschillende voor 's ochtens en 's avonds. Maar iedereen die bij mij slaapt is vrij ze te gebruiken, net als al het andere in mijn huis.
Ja, zo werkt het bij ons ook. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef LalalaHippie het volgende:
Poe hee, ik ben helemaal voor financiële gelijkwaardigheid en onafhankelijkheid maar dit vind ik echt raar. De financiële verhoudingen tussen mij en mijn vriend zijn nog nooit gelijk geweest en in de praktijk betekende dat dat degene die wat meer te makken had de leuke dingen betaalde. En ik heb nog nooit betaald voor een logeerpartijtje bij een vriendje...
Aasgier! :D
pi_115046720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Door z'n eerste opmerking over dat ie zich zou schamen als ze een etentje zou betalen nam ik aan dat het wel zo bedoeld werd ;)

Maar nee, als het een verrassing is niet (want dan heb ik geen inspraak gehad in de gemaakte kosten). Maar als we samen een vakantie boeken wel.
Tja, ik ben nog ouderwets opgevoed. en zal tijdens de date fase altijd als eerste een poging doen om de rekening te betalen. tenzij anders wordt aangegeven. Ik zal nooit en te nimmer uitgaan dat de vrouw betaalt of dat we 50-50 doen. Niet dat ik het erg vind als ze dit zelf voorstellen, dat ook weer niet. maar het voorstel zal nooit en te nimmer van mijn kant komen.
Wanneer je eenmaal samenwoont en een gezamenlijke rekening hebt voor gezamenlijke kosten, dan betaal je daaruit. en bij een gezamenlijke rekening stort je beide toch gewoon x% van je loon erin.
pi_115046755
Wat een krent.. Wtf is het toch met mensen die dit normaal vinden. Het zegt genoeg dat hij jou blijkbaar niets waard vindt, aangezien hij voor vrienden wel betaald.
pi_115046796
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Craptacular het volgende:
Wat een krent.. Wtf is het toch met mensen die dit normaal vinden. Het zegt genoeg dat hij jou blijkbaar niets waard vindt, aangezien hij voor vrienden wel betaald.
als je twee krenten combineert is er toch weinig aan de hand. het is iets anders als men andere verwachtingen van elkaar heeft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:11:52 #277
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115046844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

als je twee krenten combineert is er toch weinig aan de hand. het is iets anders als men andere verwachtingen van elkaar heeft.
De 2e vrouw van m'n opa was ook zo'n krent (terwijl ze d'r geld niet opgemaakt kreeg), die legde gewoon de rekening van wat ze nog tegoed had van hem op tafel terwijl het bezoek erbij zat :') Hij was helemaal niet zo, maar het boeide hem verder weinig en hij deed er maar gewoon aan mee :D
pi_115046912
mmm,, ik bied mijn vriendin ook altijd aan om haar dingen te betalen, maar dat weigert ze.
wel gaat ze vervolgens mijn dingen betalen :D
Swek
pi_115047097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Dus jij verwacht dat je vriend geld aan jou gaat uitgeven?
Hij heeft toch goede sex ? })
pi_115047453
quote:

[..]

O jezus ik ga stuk. :D _O- _O- _O-
pi_115047581
Ik vind dat de man best wat 'gentelman trekjes' mag hebben. Zo nu en dan een etentje betalen doet de dames goed. De man laat ook zien dat hij het er voor over heeft.
pi_115048061
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Jij hebt 9,5 maand met iemand en je hebt, op de moeder op een onverwacht moment, helemaal niemand van zijn familie ontmoet? Heeft hij jouw familie ontmoet? heeft hij een heel moeilijke relatie met zijn familie?
Want dat vind ik misschien nog wel vreemder dan het geld.
pi_115048140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij hebt 9,5 maand met iemand en je hebt, op de moeder op een onverwacht moment, helemaal niemand van zijn familie ontmoet? Heeft hij jouw familie ontmoet? heeft hij een heel moeilijke relatie met zijn familie?
Oh, daar had ik overheen gelezen. Hm. Ja, 'apart'. Weet je zeker dat hij je niet alleen voor de aandacht en de seks 'date'?
Ja doei.
pi_115048160
Ik zou me de ogen uit de kop schamen om mijn vriendin altijd de boodschappen te laten betalen of dat ze haar eigen tandpasta moet meenemen.
Als man zijnde vind ik dat je je vriendin gewoon af en toe moet trakteren op een etentje of bos bloemen.
En dat krampachtige van we betalen ieders 50/50 met alles vind ik zo triest. Dat gebeurt volgens mij ook echt alleen in NL.
pi_115048212
quote:

[..]

Bij sommige families kan dat wel, ruzies en dergelijken.
pi_115048231
quote:

[..]

Ik wilde daar ook wel wat over zeggen, maar weet niet wat de norm is. :P.

Goede vragen!
pi_115048298
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wilde daar ook wel wat over zeggen, maar weet niet wat de norm is. :P.

Goede vragen!
Norm, wat is norm. De één al na een week 'omdat het zo uitkwam', de ander na 2 maanden omdat het zo uitkwam of omdat iemand daar liever mee wacht tot het écht serieus blijkt. Ruzies kunnen ook altijd nog, maar dan had TS dat wel mogen weten, me dunkt. 9,5 is op z'n zachtst 'merkwaardig' te noemen als je het mij vraagt.
Ja doei.
pi_115048324
quote:

[..]

_O- _O-
are you kidding me?

Dit topic wordt steeds leuker
pi_115048448
quote:

[..]

Ik vind dat dat genoeg zou moeten zijn..
Watte? :') Hij te debiel om zich dat aan te leren? :{ Onmiddelijk stoppen daarmee voetveeg. o|O
Optimist tot in de kist
pi_115048496
pehehehe, TS wordt in alle gaten genaaid maar heeft niks door :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:53:34 #291
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115048521
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef Mirjam het volgende:
pehehehe, TS wordt in alle gaten genaaid maar heeft niks door :')
Koopje toch, het kost alleen wat boodschappen.
pi_115048557
quote:

[..]

:') Wat een sadness. Die zaken moeten anders niet betaald worden. Dat beetje water wat er extra gebruikt wordt per maand als zij bij hem een douche neemt in rekening brengen vind ik gewoon ontzettende triestheid. Eigenlijk vind ik het doorberekenen van enige kosten voor die drie weekenden gewoon not done. Hij wil toch graag dat zij er is? En hell, ik zou ook gewoon van te voren boordschappen doen zodat als ze er is we tijd hebben om leuke dingen te doen. En nee, ik vraag achteraf geen geld terug daarvoor.
Het Idee alleen al :') :') :') :') :') :')
pi_115048608
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem.
_O-

Geweldig.

Kom je ook mijn huis schoonmaken trouwens? Ik heb er vandaag geen zin in :{

Dan krijg je een cadeautje.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115048642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:') Wat een sadness. Die zaken moeten anders niet betaald worden.
Ow... dus als iemand eenmaal een huis heeft hoeft de partner daar nóóit meer aan bij te dragen, want "je betaalde dat sowieso al dus ja ..."?
quote:
Dat beetje water wat er extra gebruikt wordt per maand als zij bij hem een douche neemt in rekening brengen vind ik gewoon ontzettende triestheid. Eigenlijk vind ik het doorberekenen van enige kosten voor die drie weekenden gewoon not done. Hij wil toch graag dat zij er is?
Zij wil toch ook graag bij hem zijn?
quote:
En hell, ik zou ook gewoon van te voren boordschappen doen zodat als ze er is we tijd hebben om leuke dingen te doen. En nee, ik vraag achteraf geen geld terug daarvoor.
Het Idee alleen al :') :') :') :') :') :')
:*
pi_115048676
quote:

[..]

Ik heb medelijden met je, en vind je vriend maar een onbeschoft stuk vreten
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:00:15 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115048754
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:56 schreef papernote het volgende:

[..]

Ow... dus als iemand eenmaal een huis heeft hoeft de partner daar nóóit meer aan bij te dragen, want "je betaalde dat sowieso al dus ja ..."?

[..]

[..]

Je kan het gewoon niet menen. Laat je mensen die bij je logeren ook betalen voor tijdelijke kost en inwoning?
pi_115048789
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115048795
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:56 schreef papernote het volgende:

[..]

Als je samenwoont open je toch gewoon een gezamenlijke rekening waaruit je alle zaken betaalt die je gezamenlijk gebruikt? En daar draag je allebeide naar draagkracht aan bij. Dus een bepaald percentage van je loon. Dat moet je gezamenlijk bepalen, daarom noemen ze het een relatie

quote:
Ja, als het goed is wil je beide graag bij elkaar zijn. Tijd om je druk te maken over wat rottige centen is slecht besteedde tijd, die tijd vul ik liever met andere zaken ;)

quote:
pi_115048801
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kan het gewoon niet menen. Laat je mensen die bij je logeren ook betalen voor tijdelijke kost en inwoning?
Vind je het niet hypocriet dat als de geslachten omgedraaid zouden zijn, niemand er een probleem van maakt?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:02:25 #300
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115048829
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als mensen een week o.i.d. bij ons logeren is de afspraak: je mag gratis verblijven maar we gaan 1x op jullie kosten uiteten.
pi_115048840
quote:

[..]

Waarom blijf je dat doen eigenlijk? Ik vind het wel interessant om te weten waarom je als 'slachtoffer' zoiets in stand blijft houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')