Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen.Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
Tja... consistent kan ook ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel..
Nou ja, ik ga er vanuit dat zijn vrienden ook wel rondjes geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is serieus het enige wat je raar vindt? Kijk, ik ken mensen die alles netjes samen verrekenen. Inclusief excel sheet voor als een van beide meer gaat verdienen. Zo kunnen ze bij houden wie hoeveel moet bijdragen. Als je daar gelukkig van wordt, waarom niet? Ik zou d'r gek van worden.
TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen.Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
Je hebt niet alles doorgelezen hm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er vanuit dat zijn vrienden ook wel rondjes geven.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
TS heeft haar vriendje ook getrakteerd op bios en andere dingen, maar merkte dat dit trakteren niet wederzijds ging...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders lees je het topic ff door..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
Nee, wel de hele OP. Zal even kijken.quote:
Ik heb ook twee verschillende voor 's ochtens en 's avonds. Maar iedereen die bij mij slaapt is vrij ze te gebruiken, net als al het andere in mijn huis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben wel een paar verschillende ook ja, maar omdat de ene dan tegen tandsteen is ofzo, en een ander voor wat anders.
Topic slecht gelezen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben als ik zeg dat ik het raar vind.
[...]
Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:
Maar ik zou me ogen uit me kop schamen als ik met een meisje uitga en ik vraag haar om de helft van de bioscoop te betalen. Als we gaan uiteten, dan wil ik degene zijn die betaald anders voel ik me echt een loser in het openbaar.
Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhoudenquote:Ik moet ook wel zeggen dat vandaag de dag de vrouw steeds vaker zelfstandig wil zijn, bijna tegen het feministische aan.
Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden, ik vind het geweldig om mijn vriendin te verassen..
neger watquote:Ik moest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Nou oke, misschien wat drastisch omschreven van mij.. als zij aangeeft dat zij mij een keer wilt trakteren in een restaurant dan ga ik dat natuurlijk niet in de weg staan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.
[..]
Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhoudenEn ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Als jouw vriend je verrast met een weekend weg, zou jij het dan normaal vinden dat hij dan achteraf nog komt zeuren om de helft van de kosten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhoudenEn ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
Door z'n eerste opmerking over dat ie zich zou schamen als ze een etentje zou betalen nam ik aan dat het wel zo bedoeld werdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Als jouw vriend je verrast met een weekend weg, zou jij het dan normaal vinden dat hij dan achteraf nog komt zeuren om de helft van de kosten?
Ja, zo werkt het bij ons ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb ook twee verschillende voor 's ochtens en 's avonds. Maar iedereen die bij mij slaapt is vrij ze te gebruiken, net als al het andere in mijn huis.
Aasgier!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef LalalaHippie het volgende:
Poe hee, ik ben helemaal voor financiële gelijkwaardigheid en onafhankelijkheid maar dit vind ik echt raar. De financiële verhoudingen tussen mij en mijn vriend zijn nog nooit gelijk geweest en in de praktijk betekende dat dat degene die wat meer te makken had de leuke dingen betaalde. En ik heb nog nooit betaald voor een logeerpartijtje bij een vriendje...
Tja, ik ben nog ouderwets opgevoed. en zal tijdens de date fase altijd als eerste een poging doen om de rekening te betalen. tenzij anders wordt aangegeven. Ik zal nooit en te nimmer uitgaan dat de vrouw betaalt of dat we 50-50 doen. Niet dat ik het erg vind als ze dit zelf voorstellen, dat ook weer niet. maar het voorstel zal nooit en te nimmer van mijn kant komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door z'n eerste opmerking over dat ie zich zou schamen als ze een etentje zou betalen nam ik aan dat het wel zo bedoeld werd
Maar nee, als het een verrassing is niet (want dan heb ik geen inspraak gehad in de gemaakte kosten). Maar als we samen een vakantie boeken wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |