abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115043504
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
Persoonlijk vind ik het niet normaal.
heb je het hier wel met hem over gehad?

Dat van die tandpasta is trouwens wel ubertriest. Maar het zegt genoeg over zijn persoonlijkheid. als je daar niet mee om kunt gaan moet je iemand anders zoeken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115043612
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat denk je dat TS gaat doen? Na 9 maanden is ze nog altijd niet weg en ze is vast en zeker al hierop gewezen door mensen uit haar directe omgeving (ouders/vriendinnen/huisgenote).
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat TS wel wat slimmer is dan jij voorstelt. Kan het niet uitleggen, maar die conclusie trek ik na het lezen van haar posts. Ze is niet helemaal blind (haar ogen staan open zelfs) en wil zij het het liefst anders, maar durft ze nog niet helemaal.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat ze durft te zeggen wat ze denkt tegen haar vriend.
pi_115043775
quote:
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Mijn god zeg... Wat een bullshit zeg.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115043954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat TS wel wat slimmer is dan jij voorstelt. Kan het niet uitleggen, maar die conclusie trek ik na het lezen van haar posts. Ze is niet helemaal blind (haar ogen staan open zelfs) en wil zij het het liefst anders, maar durft ze nog niet helemaal.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat ze durft te zeggen wat ze denkt tegen haar vriend.
Ik baseer die oogkleppen dan ook niet geheel aan TS haar postjes maar op de ervaring van een kennis van mij. (leuk feitje voor jou: gozer is NL en onnozele vriendin is turks). Alles en iedereen heeft haar al verteld dat ze dom bezig is door alle boodschappen te betalen en zijn huis schoon te maken en zijn wasgoed te doen. Intussen koopt hij wel 1 en ander en als het uitgaat (is wel vaker gebeurd) houdt ie alles en zit zij weer op haar kamertje met een banksaldo in het rood.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115044147
TS is een dame van lichte zeden ofzo geloof ik, dat ze geld wil zien van haar vriendje.

Ik las de TT en verwachtte een verhaal over dat je van alles betaalde voor jullie gezamenlijk en hij weinig bijdroeg.

Enige wat ik wel raar vind is dat van die tandpasta, ik weet niet hoe dat zit maar als hij niet wil dat je die van hem gebruikt omdat die dan sneller opgaat ofzo dan heb je denk ik te maken met de gierigste man van Nederland ( en dus wereldwijd :') ). Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. 8)7 Moet je ook eigen afwasmiddel aanschaffen en je eigen borden afwassen en je eigen stroomverbruik afrekenen?

Al met al weet ik niet wat ik ervan moet vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115044246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef zarGon het volgende:
Gadverdamme zeg. :').
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:16:50 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115044309
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar hou het dan volledig gescheiden, jij niks voor hem betalen en hij niks voor jou. Allebei tegelijk in de rij van de AH met beide eigen mandje want tja je gaat toch niet betalen voor wat jij niet lust :')

Serieus, hollandse kneuterigheid ten top. Zelfs van vrienden zou ik zulke vrekkigheid niet accepteren

Dat je je eigen geld uit wil geven is je goed recht maar als je samen bent en dan de kosten wil delen.... :') De ene keer betaal jij en de andere keer de ander. Is het eenrichtingsverkeer dan gaan we babbelen en veranderen en anders over en uit
Wij houden het gescheiden door geen gezamenlijke rekening/pot o.i.d. te hebben. Als we bij mij zijn betaal ik de boodschappen en als we bij hem zijn betaalt hij. Verder wordt alles gedeeld, tenzij hij iets wil doen dat ik niet kan betalen maar hij wel graag wil dat ik mee ga, dan betaalt hij. Maar goed dat laatste is vooral omdat ik nog studeer en hij een behoorlijk inkomen heeft.
pi_115044478
Laat hem betalen voor de sex.
pi_115044678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef heiden6 het volgende:

Enige wat ik wel raar vind is dat van die tandpasta, ik weet niet hoe dat zit maar als hij niet wil dat je die van hem gebruikt omdat die dan sneller opgaat ofzo dan heb je denk ik te maken met de gierigste man van Nederland ( en dus wereldwijd :') ). Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. 8)7 Moet je ook eigen afwasmiddel aanschaffen en je eigen borden afwassen en je eigen stroomverbruik afrekenen?

Dat is serieus het enige wat je raar vindt? Kijk, ik ken mensen die alles netjes samen verrekenen. Inclusief excel sheet voor als een van beide meer gaat verdienen. Zo kunnen ze bij houden wie hoeveel moet bijdragen. Als je daar gelukkig van wordt, waarom niet? Ik zou d'r gek van worden.

TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen. :{ Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
pi_115045064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik baseer die oogkleppen dan ook niet geheel aan TS haar postjes maar op de ervaring van een kennis van mij. (leuk feitje voor jou: gozer is NL en onnozele vriendin is turks). Alles en iedereen heeft haar al verteld dat ze dom bezig is door alle boodschappen te betalen en zijn huis schoon te maken en zijn wasgoed te doen. Intussen koopt hij wel 1 en ander en als het uitgaat (is wel vaker gebeurd) houdt ie alles en zit zij weer op haar kamertje met een banksaldo in het rood.
Hm... Wel off-topic, maar hoe lang is dit aan de gang eigenlijk? Ik begrijp het gewoon niet... Enige wat ik kan bedenken is dat ze geen zelfrespect heeft, een laag zelfbeeld heeft en vertrouwen in haarzelf mist. Maar ja, ook zij zal het ooit beseffen.
pi_115045145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:

[..]

TS haar vriend is echter niet consequent. Hij wil voor haar niets betalen. Geen rondje in de kroeg, geen bios, geen kerstkado, geen kaartje, niets nada noppes. Maar wel voor z'n vrienden rondjes betalen. :{ Dan vind ik dat meer zeggen over wat hij van TS vindt en minder over hoe hij graag z'n geldzaken regelt. Sneue vent.
Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel.

:9.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:33:31 ]
pi_115045152
Ik vind dit een heel raar topic.
pi_115045284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik twijfelde tussen consistent en consequent. Ik heb voor consistent gekozen omdat hij wél consequent is tegen zijn vriendin, maar niet consistent is over het geheel.

:9.
Tja... consistent kan ook ja.

Vandale vindt:
con·se·quent (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1(van handelingen) uit het voorafgaande logisch voortvloeiend
2(van personen) handelend overeenkomstig denkwijze, toezegging of genomen beslissing

Ik vind het dus niet zo'n logisch om voor z'n vriendin een uitzondering te maken in het negatieve (zie 1) en ik vind het dus ook niet een overeenkomstige denkwijze, want hij betaalt dus niet met iedereen 50/50 (zie 2). Daarom vond ik het niet consequent.

Maar consistent of consequent daargelaten.. het is gewoon lullig hoe hij het nu speelt.
pi_115045417
Wat een liefde voor TS opeens...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115045508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:23 schreef kahlie het volgende:

[..]

Dat is serieus het enige wat je raar vindt? Kijk, ik ken mensen die alles netjes samen verrekenen. Inclusief excel sheet voor als een van beide meer gaat verdienen. Zo kunnen ze bij houden wie hoeveel moet bijdragen. Als je daar gelukkig van wordt, waarom niet? Ik zou d'r gek van worden.

Nou ja, ik ga er vanuit dat zijn vrienden ook wel rondjes geven.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
pi_115045557
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich met zulke dingen bezighoudt, wel of niet een kleinigheidje gehad met de kerst. Kerst is bullshit en vrouwen die verwachten dat een kerel alles betaalt zijn kansloze aasgieren.
Je hebt niet alles doorgelezen hm?
pi_115045559
quote:

[..]

TS heeft haar vriendje ook getrakteerd op bios en andere dingen, maar merkte dat dit trakteren niet wederzijds ging...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:43:34 #258
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115045642
quote:

[..]

Anders lees je het topic ff door..
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115045646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt niet alles doorgelezen hm?
Nee, wel de hele OP. Zal even kijken. :)
pi_115045991
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben als ik zeg dat ik het raar vind. Ik betaal bijna altijd alles, heel soms betaald mijn vriendin eens wat. Maar dat heeft dan misschien ook te maken omdat zij naar school gaat en ik een fulltime baan heb.

Maar ik zou me ogen uit me kop schamen als ik met een meisje uitga en ik vraag haar om de helft van de bioscoop te betalen. Als we gaan uiteten, dan wil ik degene zijn die betaald anders voel ik me echt een loser in het openbaar. En dan over het meebrengen van je eigen tandpasta nog maar te zwijgen, ongelofelijk.

Misschien dat ik wat ouderwets ben, dat is wel met meerdere dingen als het om relaties gaat.. maargoed.

Ik moet ook wel zeggen dat vandaag de dag de vrouw steeds vaker zelfstandig wil zijn, bijna tegen het feministische aan. Tsja, dan is het ook weer niet zo gek dat een hoop jongens zich daarnaar gaan aanpassen.

Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden, ik vind het geweldig om mijn vriendin te verassen.. ik weet dat ze het leuk vind en dat ze ervan kan smelten :P. Laatst heb ik haar in het buitenland een bos bloemen laten bezorgen, nou ik kon niet meer stuk :P
pi_115046078
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wij hebben wel een paar verschillende ook ja, maar omdat de ene dan tegen tandsteen is ofzo, en een ander voor wat anders. :')
Ik heb ook twee verschillende voor 's ochtens en 's avonds. Maar iedereen die bij mij slaapt is vrij ze te gebruiken, net als al het andere in mijn huis.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:38 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115046085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben als ik zeg dat ik het raar vind.

[...]
Topic slecht gelezen?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:47 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115046092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Kostyan het volgende:

Maar ik zou me ogen uit me kop schamen als ik met een meisje uitga en ik vraag haar om de helft van de bioscoop te betalen. Als we gaan uiteten, dan wil ik degene zijn die betaald anders voel ik me echt een loser in het openbaar.
Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.

quote:
Ik moet ook wel zeggen dat vandaag de dag de vrouw steeds vaker zelfstandig wil zijn, bijna tegen het feministische aan.

Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden, ik vind het geweldig om mijn vriendin te verassen..
Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhouden :') En ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
pi_115046108
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Topic slecht gelezen?
klopt, 11 pagina's.. moet zo weg.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:54:28 #265
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_115046121
Poe hee, ik ben helemaal voor financiële gelijkwaardigheid en onafhankelijkheid maar dit vind ik echt raar. De financiële verhoudingen tussen mij en mijn vriend zijn nog nooit gelijk geweest en in de praktijk betekende dat dat degene die wat meer te makken had de leuke dingen betaalde. En ik heb nog nooit betaald voor een logeerpartijtje bij een vriendje...
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_115046173
quote:
Ik moest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
neger wat

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:55:29 ]
pi_115046182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo'n vriend zou ik overigens ook niet willen.

[..]

Stel je voor, dat vrouwen zichzelf willen onderhouden :') En ook een feministische vrouw kun je verrassen hoor...
Nou oke, misschien wat drastisch omschreven van mij.. als zij aangeeft dat zij mij een keer wilt trakteren in een restaurant dan ga ik dat natuurlijk niet in de weg staan!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:57:02 #268
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115046258
TS haar vriend snapt het allemaal niet zo.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_115046271
Als je net begint met daten zal ik zelf (als man zijnde) wel de dingen betalen. Maar als je langer bij elkaar bent is het normaal dat de kosten een beetje gedeeld worden. De ene keer betaalt hij, de andere keer zij, maar niet zo precies 50-50. Dit is gewoon zielig.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_115046418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:

Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Als jouw vriend je verrast met een weekend weg, zou jij het dan normaal vinden dat hij dan achteraf nog komt zeuren om de helft van de kosten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')