Daar komt hij dus nooit? Moet je met de trein reizen oid om naar hem toe te gaan, want dan zou hij daar de helft ook wel van mogen betalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik woon samen met een vriendin.
Nee, ik zei al, ik heb letterlijk nooit iets van hem gekregen, behalve een aangebroken pot olijven omdat hij niet goed had gekeken en eigenlijk met amandelen wilde...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
Heb jij weleens een kaartje van 'm gekregen?
liefde maakt doof stom en blind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat heb je voor een relatie als je met dit soort dingen bezig moet houden. Ik snap niet dat mensen dit soort gedrag pikken van hun partner. Zeg die gozer de waarheid dat ie een grote wrek is en als hij niet verandert hij het maar bekijkt.
Je woont samen met een vriendin in een studentenhuis?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, ik zei al, ik heb letterlijk nooit iets van hem gekregen, behalve een aangebroken pot olijven omdat hij niet goed had gekeken en eigenlijk met amandelen wilde...
Ik zou zo iemand nog niet als normale vriend willen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
Dus ... als jij bij hem bent, moet jij de boodschappen alleen betalen omdat hij ze de rest van de tijd voor zichzelf ook betaalt?
Goeie logica! Maar het lijkt mij niet zo'n leuk vriendje, wellicht is vriendschap met benefietjes beter?
Gvd wat een hilarisch topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, ik zei al, ik heb letterlijk nooit iets van hem gekregen, behalve een aangebroken pot olijven omdat hij niet goed had gekeken en eigenlijk met amandelen wilde...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef papernote het volgende:
Overigens vind ik het, als ik probeer objectief te kijken, het wel een beetje hypocriet dat die gozer zoveel over zich heen krijgt "van het internet". Het wordt normaal geacht dat een jongen meer betaalt dan het meisje en nu is dat eens een keer andersom, staat het hele internet op z'n achterste benen te roepen dat het een schande is. Maar dat er vele relaties zijn waarbij het meisje nauwelijks iets betaalt en de jongen alles, dat wordt "normaal" bevonden.
ik zet de link van dit topic ff op de Telegraaf website....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef papernote het volgende:
Overigens vind ik het, als ik probeer objectief te kijken, het wel een beetje hypocriet dat die gozer zoveel over zich heen krijgt "van het internet". Het wordt normaal geacht dat een jongen meer betaalt dan het meisje en nu is dat eens een keer andersom, staat het hele internet op z'n achterste benen te roepen dat het een schande is. Maar dat er vele relaties zijn waarbij het meisje nauwelijks iets betaalt en de jongen alles, dat wordt "normaal" bevonden.
Hij zegt lieve woordjes, en als TS hard genoeg probeert kan hij ooit veranderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hij moet wel een beest in bed zijn, ja. Anders begrijp ik echt niet - echt echt niet - wat je nog bij hem doet. Ik zou mij hier zo erg aan ergeren en het niet pikken.
Ben ik met je eens, hoewel dit wel een extreem geval lijkt te zijn - en dan vooral door de tandpastaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef papernote het volgende:
Ik ken niet veel mensen die het ongepast zouden vinden, wat wel zo is als het meisje alles zou betalen, dan valt iedereen erover.quote:
maar jij bent altijd bij hem en hij zelden bij jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk stapel verliefd,daarom dat je het nog niet zo ervaart denk ik. Maar hij is iig niet verliefd als hij zo mierenneukerig is en je niet eens mee neemt naar familie enzoquote:
Hij komt alleen doordeweeks soms savomds bij ons.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me ook af of hij de boodschappen betaalt als ze bij haar zijn. Want als ze altijd bij hem zijn vind ik het nog wel logisch van de boodschappen.
Waarom zou de portemonnee (ongeveer) gescheiden houden niet goed zijn? Je mag toch zeker doen met jouw geld wat je wil als je beide werkt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
weet niet wat ik erger vind: de OP of het merendeel die het eens is met de vriend van TS
Gierigheid ten top, typisch Nederlands
Het idee alleen al dat ik alles zou splitten met mijn partner. Of zoals die user die zegt geen peuken te halen mocht ze vriendin roken, splitten jullie ook de boodschappen of moet ze wel meebetalen aan dingen die zij niet eet?
My god, je gaat een relatie aan waarin je lief en leed deelt maar de portomonnee gescheiden houdt
Ik vind iedereen zo veel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken niet veel mensen die het ongepast zouden vinden, wat wel zo is als het meisje alles zou betalen, dan valt iedereen erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |