abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115042078
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

:D nee, helemaal niet.
Maar iets aan me uitgeven zou wel mogen ja. Ik zou zo blij zijn als hij gewoon een keer zou zeggen: ik betaal wel, of me een kaartje zou geven oid :@
Geloof het of niet, ik vind dat de man dat eigenlijk minimaal hoort voor te stellen.
pi_115042097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar heb jij het over man. :').

Ze betaalt de boodschappen, ze heeft in het verleden weleens voor een etentje en de bios betaalt. Daarnaast krijgt ze niets (echt letterlijk niets) en geeft meneer wel geld uit aan speeltjes en vrienden en aan zichzelf. En daarna komt hij met vage redenen. En wil alles fifty-fifty. :').

Heb jij wel alles gelezen? EEN FUCKING TANDPASTA MAN, EEN FUCKING TANDPASTA.
Klinkt eerlijk gezegd als een relatie van 2 mensen die ik ken. Die vriend geeft niets om haar. haar geld kan hij wel goed gebruiken, zelf koopt hij iPads/iPhone/LEDtv en ander duur speelspul. Als zijn vriendin haar mond opentrekt vind hij dat ze zich niet zo moet aanstellen. Zij is trouwens al meerdere keren gewaarschuwd dat ze beter weg kan gaan maar doet dit niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115042113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wél een beetje tegen, want heb jij wel eens een bioskaartje voor hem getrakteerd dan? Hij moet dat voor jou 'wel eens een keertoe doen', maar doe jij dat dan ook voor hem?
Ja, dat heeft ze gedaan. Ook een etentje.

Ze doet niet zo moeilijk over een paar euro.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:25:38 #204
350968 kedge
cicatrix manet
pi_115042122
Als ik weinig om mijn vriendin zou geven, dan zou ik precies hetzelfde doen als jouw vriend. Eigenlijk dan zelfs nog niet eens :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_115042131
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef papernote het volgende:

[..]

Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?

Een abstract begrip als "woongenot" of "vruchtgebruik" kost ook geld.
Hij is ook bij mij doordeweeks in de avonden en ik zou er niet over denken om hem te vragen zijn eigen chips en drank mee te nemen.
Bovendien poets ik in de weekenden dat ik bij hem ben meestal zijn hele huis omdat hij daar niet zo goed in is.

Ik vind dat dat genoeg zou moeten zijn..
pi_115042160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Klinkt eerlijk gezegd als een relatie van 2 mensen die ik ken. Die vriend geeft niets om haar. haar geld kan hij wel goed gebruiken, zelf koopt hij iPads/iPhone/LEDtv en ander duur speelspul. Als zijn vriendin haar mond opentrekt vind hij dat ze zich niet zo moet aanstellen. Zij is trouwens al meerdere keren gewaarschuwd dat ze beter weg kan gaan maar doet dit niet.
:{.

Dat is echt fucked up.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:39 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115042163
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Hij is ook bij mij doordeweeks in de avonden en ik zou er niet over denken om hem te vragen zijn eigen chips en drank mee te nemen.
Bovendien poets ik in de weekenden dat ik bij hem ben meestal zijn hele huis omdat hij daar niet zo goed in is.
En wat betaalt hij je per uur? :')

Ik haak nou een beetje af, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115042173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Meer kan ik er niet van maken. Echt, wat lees ik hier allemaal.
Sorrie voor de cultuurschok... Meer kan ik er niet van maken. :')

Overigens ben ik benieuwd naar wat jij gangbaar vindt? Betaal jij alles voor je chick?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:53 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115042175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ik vind dat de man dat eigenlijk minimaal hoort voor te stellen.
Ik ook en dat heeft niks met golddiggen te maken. Als het goed klikt ga ik ook heus wel betalen en rondjes geven met stappen, op langer termijn lost het zich sowieso op wie wat betaalt, het zou iig geen issue moeten zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:26:56 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115042176
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:

Een keertje wel doen. Kijken hoe fijn die schoen hem past.
quote:

En dat dus niet meer doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115042201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik snap het niet meer, TS zegt de kosten van de boodschappen te delen en het niet erg te vinden en nu zegt ze steeds dat ze ALLES betaalt?
Nee, ik betaal de boodschappen als we bij hem zijn volledig.

Nu moet ik weg. Dus niet roepen dat ik niet meer reageer.
pi_115042237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom zou de portemonnee (ongeveer) gescheiden houden niet goed zijn? Je mag toch zeker doen met jouw geld wat je wil als je beide werkt? :')
Maar hou het dan volledig gescheiden, jij niks voor hem betalen en hij niks voor jou. Allebei tegelijk in de rij van de AH met beide eigen mandje want tja je gaat toch niet betalen voor wat jij niet lust :')

Serieus, hollandse kneuterigheid ten top. Zelfs van vrienden zou ik zulke vrekkigheid niet accepteren

Dat je je eigen geld uit wil geven is je goed recht maar als je samen bent en dan de kosten wil delen.... :') De ene keer betaal jij en de andere keer de ander. Is het eenrichtingsverkeer dan gaan we babbelen en veranderen en anders over en uit
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:28:42 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115042252
Hij profiteert van haar onnozelheid denk ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:28:43 #214
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_115042254
Ik herken deze situatie zo erg ;(
pi_115042277
Dus of hij is een enorme krent en verdomd gierig/egoistisch OF hij ziet je niet echt als vriendin maar een leuk extraatje. Kies maar...

Maar kom op zeg, dit klinkt wel heel sneu. Tuurlijk hoeft de man niet alles te betalen, maar als hij ruim het dubbele verdient, er blijkbaar minder problemen mee heeft om geld aan zichzelf en/of vrienden uit te geven en odnertussen echt amper tot niks over heeft voor jou snap ik echt niet wat je nog bij hem doet.

Ik zou echt helemaal gek van worden van zo'n miereneukerige sloeber.
pi_115042302
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een keertje wel doen. Kijken hoe fijn die schoen hem past.

[..]

En dat dus niet meer doen.
Eensch.
Ja doei.
pi_115042384
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Nee, ik betaal de boodschappen als we bij hem zijn volledig.

Nu moet ik weg. Dus niet roepen dat ik niet meer reageer.
Dit klopt sowieso niet hoor. Wat zijn reden ook mag zijn, jij kan en mag niet de hele boodschappen betalen. Dit is anders als jullie samenwonen en hij de totale woonlasten draagt, dan kan jij wel de boodschappen en uitjes en auto en zelfs voor jullie beiden spaargeld betalen. Sommige mensen doen dit zo.
pi_115042395
TS waarom dump je die gast niet gewoon? Zat andere die wel cadeautjes kopen voor je, die gewoon niet gierig zijn danwel alles delen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_115042399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef bellabeauti het volgende:
Ik herken deze situatie zo erg ;(
mbt jezelf of bij een ander?
pi_115042406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Sorrie voor de cultuurschok... Meer kan ik er niet van maken. :')

Overigens ben ik benieuwd naar wat jij gangbaar vindt? Betaal jij alles voor je chick?
Ja, het is inderdaad een cultuurschok. Ik ben van Turkse komaf en weet inmiddels wel dat er wat fundamentele verschillen zijn, maar wat ik net lees is toch echt droevig.

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij trakteert mij ook vaak genoeg), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Ik vind het juist tof om te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:36:14 ]
pi_115042416
Echt what the fuck lees ik hier allemaal hahahahaha.

Een vent hoort toch een "gentle-man" te zijn..tenminste dat vind ik dan..
Volgensmij geeft hij inderdaad geen ene fuck om de relatie..maar is het een gierige hollander die alleenmaar op zijn geld let..wat een kansloos figuur zeg.
pi_115042436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Chinless het volgende:
TS waarom dump je die gast niet gewoon? Zat andere die wel cadeautjes kopen voor je, die gewoon niet gierig zijn danwel alles delen.
Wedden dat ze dit niet zal doen? Ze wist al heel lang dat het krom zit maar is na 9 maanden nog steeds bij hem. Haar ouders/huisgenote hebben vast al eens gezegd dat dit niet klopt .
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:36:57 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115042547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een cultuurschok. Ik ben van Turkse komaf en weet inmiddels wel dat er wat fundamentele verschillen zijn, maar wat ik net lees is toch echt droevig.

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij mag ook eens trakteren), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Ik ben enorm Hollands, maar ik vind dit ook heel extreem, hoor.

En als het nou was omdat hij krap bij kas zit, dan zou ik het nog snappen. Of omdat hij zijn geld liever op de bank houdt voor onverwachte zaken, ok. Maar dat er geen drankje of etentje van afkan...
The love you take is equal to the love you make.
pi_115042642
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Eén iemand betaalt en dan betaal je na die tijd nog die 8 euro terug. Ofzo.
De een de kaartjes en de ander een bak popcorn en/of drinken ofzo.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_115042644
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij trakteert mij ook vaak genoeg), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens. :P.

Oh, herkenbaar hoor! Zo gaat 't hier ook. het lag juist vaak aan mij dat ik tegen m'n vriend zei 'neeee, dat hoeft niet', omdat ik me vrij snel bezwaard voel als ik op financieel gebied afhankelijk lijk.

Maar inderdaad, dat op de cent na 50-50 en dergelijken. En we zijn nu getrouwd, ik studeer nog, hij werkt. Zo liggen de verhoudingen inmiddels ook en ondanks dat ik nog wel eens evenveel bij zou wíllen dragen zit het er gewoon even niet in. En dan is 't fijn als 't ook gewoon kan zoals 't nu gaat.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')