Nee, gewoon de fietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar komt hij dus nooit? Moet je met de trein reizen oid om naar hem toe te gaan, want dan zou hij daar de helft ook wel van mogen betalen.
Laten betalen dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hij komt alleen doordeweeks soms savomds bij ons.
En hoezo is dat logisch, als ik altijd betaal als we bi hem zijn, betaalt hij toch nog nooit eten ed voor ons?
Het zou logisch zijn als jij betaalt wanneer je bij hem bent, omdat je dan ook wat bijdraagt aan het huishouden. Maar dan zou hij dat als hij bij jou komt ook moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En hoezo is dat logisch, als ik altijd betaal als we bi hem zijn, betaalt hij toch nog nooit eten ed voor ons?
Ik denk niet dat er veel positieve reacties zouden komen, jij wel?quote:
In een appartementquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Je woont samen met een vriendin in een studentenhuis?
Of ben je bi???
Meid, ik vind je steeds meer naïever worden, zonde!!!
Ik vind dat normaler dan dit. Het ligt natuurlijk aan de situatie, maar hell, ik vind het normaal dat de man meer betaalt (als de situatie het dus toelaat).quote:
Zoals eerder gevraagd, heb je het er met je vriend over gehad? Of krop je nu alles in en laat je het los op een forum, ipv zijn gezicht? Wij kunnen wel met tips & dergelijke komen, maar uiteindelijk moet je het gewoon facetoface tegen hem zeggen wat je dwars zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
half om half is niet zo erg, ik geef alleen meer geld uit dan hij met die boodschappen erbij.
Maar hij vindt dat logisch, want de rest van de tijd betaalt hij de boodschappen. Als hij alleen is ja, en dat doe ik zelf ook...
Ik vind het ook geen probleem om een keer de bios te betalen ( hij ook niet als ik dat doe, of ja, deed inmiddels, want dat doe ik niet meer) maar de volgende keer betalen we dan weer allebei de helft. Hij zegt gewoon nooit: laat mij maar betalen.
Dat vind ik raar.
Bij ons betaal ik meestal meer, maar ja, dat doe ik zelf. Ik verdien ook iets meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat normaler dan dit. Het ligt natuurlijk aan de situatie, maar hell, ik vind het normaal dat de man meer betaalt (als de situatie het dus toelaat).
Het gaat er gewoon om wat je overhebt voor elkaar. Voor zover ik zie heeft de vriend gewoon letterlijk niets voor haar over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons betaal ik meestal meer, maar ja, dat doe ik zelf. Ik verdien ook iets meer.
Maar zij heeft ook niets voor hem over, want ze wil dat hij meer gaat betalen dan haar. Daarom heeft ze tenslotte dit topic geopend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om wat je overhebt voor elkaar. Voor zover ik zie heeft de vriend gewoon letterlijk niets voor haar over..
Ik zou het ok vinden als we zouden delen op zich, maar ik vind het wel raar dat ik alles moet betalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zou logisch zijn als jij betaalt wanneer je bij hem bent, omdat je dan ook wat bijdraagt aan het huishouden. Maar dan zou hij dat als hij bij jou komt ook moeten doen.
Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou het ok vinden als we zouden delen op zich, maar ik vind het wel raar dat ik alles moet betalen.
Ik snap ook niet waarom ik bij moet dragen aan het huishouden die drie weekenden in de maand dat ik er ben ( een is voor stappen en bezoek bij eigen vrienden )
Dude, ze moet van hem haar eigen tandpasta meenemen! En zij heeft hem al wel getrakteerd, maar dat doet hij dus nooit voor haar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef papernote het volgende:
[..]
Maar zij heeft ook niets voor hem over, want ze wil dat hij meer gaat betalen dan haar. Daarom heeft ze tenslotte dit topic geopend.
Dit is wel een goede tip. Als vriend zo graag alles gescheiden wil houden ga het zelf dan ook doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Als je bij hem bent, haal dan eens de boodschappen enkel voor jezelf?
Waar heb jij het over man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef papernote het volgende:
[..]
Maar zij heeft ook niets voor hem over, want ze wil dat hij meer gaat betalen dan haar. Daarom heeft ze tenslotte dit topic geopend.
Dus jullie delen bioscoop, restaurant en uitgaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt achterlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef papernote het volgende:
[..]
Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?
Een abstract begrip als "woongenot" of "vruchtgebruik" kost ook geld.
Heb je dat wel eens aan hem gevraagd? Zoja wat was zijn antwoord?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zou het ok vinden als we zouden delen op zich, maar ik vind het wel raar dat ik alles moet betalen.
Ik snap ook niet waarom ik bij moet dragen aan het huishouden die drie weekenden in de maand dat ik er ben ( een is voor stappen en bezoek bij eigen vrienden )
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef papernote het volgende:
[..]
Staat dat huis er gratis? Wordt het gratis schoongemaakt? Kost het bed waar je in slaapt niets? Gebruik je geen wc/douche/koelkast/tv/enz..?
Een abstract begrip als "woongenot" of "vruchtgebruik" kost ook geld.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef papernote het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wél een beetje tegen, want heb jij wel eens een bioskaartje voor hem getrakteerd dan? Hij moet dat voor jou 'wel eens een keertoe doen', maar doe jij dat dan ook voor hem?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]nee, helemaal niet.
Maar iets aan me uitgeven zou wel mogen ja. Ik zou zo blij zijn als hij gewoon een keer zou zeggen: ik betaal wel, of me een kaartje zou geven oid
Ik vind het eerlijk gezegd niet perse logisch dat de man meer betaalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |