SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ego boost +134893750.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent factor 10 keer zo spang als die chick denk ik.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goed bezig gurlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ego boost +134893750.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend![]()
Sportieve meiden![]()
![]()
![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nu net terugquote:Het was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Still lapping everybody on the couchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Dan ga jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Wou ik ook hoorquote:maar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
![]()
Er staat toch best een fris windje, maarre niet verdwaald?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
![]()
![]()
Haha I see. Echte pijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wou ik ook hoormaar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
![]()
![]()
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha I see. Echte pijn. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
maken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Een weekendje of gewoon een hele week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
![]()
Alsof op vakantie gaan tegenwoordig nog een luxe is. Elke uitkeringstrekker kan meermaals per jaar op vakantie.
![]()
Nee echt wegweg, Italië, Spanje, en ook buiten Europa, echt niet normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Ik ga dinsdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongensZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald
Ghehe, wel chill park hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga dinsdagZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald![]()
Toch iets goed in west dWc![]()
![]()
Nee Rembrandtparkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
Welk park hebben jullie het nou over? Sloterpark?![]()
Eerste reeks plaatjes op Google Image:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, wel chill park he![]()
Toch iets goed in west dWc
Oud-Zuid met het Vondelpark, Beatrixpark en Sarphatipark![]()
.
![]()
Het Amsterdamse Bos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerste reeks plaatjes op Google Image:
[ afbeelding ]
Oud-Zuid met het Vondelpark, Beatrixpark en Sarphatipark![]()
.
dus komniehier.
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struiken![]()
![]()
Haagse duinen![]()
In de duinen achter mijn huis kom ik vaak dames tegen die naakt zonnen, ze denken telkens goed uit zicht te liggen![]()
![]()
Is dat niet dat gaypark?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struikenDeathlift or Die.![]()
Een toekomstvoorspellende queeste was dat dus, naar ik begrijp?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struikenDat is Oosterpark man (no homo).quote:![]()
Deze boy heeft relevante kennis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Oosterpark man (no homo).![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Of de oeverlanden in het Amsterdamse bos. Ik rijd daar altijd langs als ik naar de manege ga, staan altijd verdacht veel auto's op de parkeerplaatsquote:waar mensen inzitten.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
dWc ga ik je morgen ook zien op de piratenboot?![]()
![]()
Ziet er goed uit gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]Quiche met prei, champignons en spekjes
.
Ik ga zo BBQ'en.
![]()
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziet er goed uit gek.
Ik ga zo BBQ'en.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te maken![]()
. Nee, buitenshuis.
![]()
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?.
![]()
Dit gaat dieper. Ik voel het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is geheimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit gaat dieper. Ik voel het.Door Jomanda moest ik denken aan Yo MommaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ken je Wild 'n Out nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door Jomanda moest ik denken aan Yo Momma.
? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
Dat programma was zooo tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
zovaak gekeken toen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat was één van de beste dingen die ik ooit op TV heb gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
!
Affion Crockett best moments on Wild N' Out:
![]()
God wat ik nu aan het maken ben999
Volkoren Fussili met filetblokjes, gerulde gehakt en pittige tomatensaus.
Strong bulkin'Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
God wat ik nu aan het maken ben999
Volkoren Fussili met filetblokjes, gerulde gehakt en pittige tomatensaus.
Strong bulkin'![]()
![]()
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
Masturberen > cummen > testboost > gains.
Not even bro-science.Volgens mij heb jij een rijke stief-tata.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga dinsdagZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaaldIf not now, then when.![]()
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.![]()
De onwetendheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.
Vas, wat was je aan het haten.Deathlift or Die.![]()
Goed nieuws dus, fap-mode on.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De onwetendheid
Vas, wat was je aan het haten.
http://www.biomed.cas.cz/physiolres/pdf/55/55_429.pdfIf not now, then when.![]()
Bij jou zou ik het al helemaal niet gelovenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De onwetendheid
Vas, wat was je aan het haten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
Het Amsterdamse Bos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze jongeman is wijs. vanaf nu officieel Fernandes Elder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Koken of niet fappen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het al helemaal niet geloven
Denk je serieus dat ik de behoefte heb om te fappen?
ok brb
Deathlift or Die.![]()
Nee. Wel een rijke baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een rijke stief-tata.Of nouja, had.
![]()
![]()
![]()
Heeft tenminste niet zo een vieze gut als Usain Bolt.
Hij heeft zo een raar lichaam.
Deathlift or Die.![]()
Ja jammer, t was wel weer tijd voor Nederlands goud maarjaquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wij hebben gewoon een medaille kandidaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja jammer, t was wel weer tijd voor Nederlands goud maarja
Deathlift or Die.![]()
Martina?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een medaille kandidaat.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zou toch mooi zijn hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij hoeft maar twee keer keihard te pieken, halve finale en finale.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die baan 8 verstapte zich ofzo, best sneuI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Denk je? Hij zag dat het kansloos was, dus kapte ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:55 schreef aight1 het volgende:
Die baan 8 verstapte zich ofzo, best sneu
Deathlift or Die.![]()
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk je? Hij zag dat het kansloos was, dus kapte ermeedat zou ik ook doen denkik
Kan het niet helpen. Zijn fysiek deed me glibberen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Yes, maar nu moet ie wel een stukje harder starten om dat te halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechte start ja. Vier jaar geleden werd hij vierde.
Maar 200 is zn specialiteit rightI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat een typisch festival weer trouwensWil zo eigenlijk richting de gym maar geen zin om door de regen te fietsen
Deathlift or Die.![]()
Regenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een typisch festival weer trouwensWil zo eigenlijk richting de gym maar geen zin om door de regen te fietsen
? hier is 't sunshine overal
Gigantische stortbuien hiero.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Regen? hier is 't sunshine overal
Maar het zal over half uurtje wel mooi worden.
Edit : Omweer zelfs.Daar gaat je gaypride dWc
Deathlift or Die.![]()
Ik lig hirlak in de hangmat in de zonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
Eh mattie fok you hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef aight1 het volgende:
http://buienradar.nl/
whehe precies boven amsterdam ook echtCome at me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig hirlak in de hangmat in de zon
Deathlift or Die.![]()
Wijk aan zee was anders best zonnig.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
was?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijk aan zee was anders best zonnig.Deathlift or Die.![]()
Ja wel een baasquote:
maar dan nog vind ik het raar
Ik vind het raar dat dat mag. Zoals de commentator al zei, je hebt totaal geen last van verzuring dus op lange afstand is het juist voordelig.
Overigens respect voor de man.![]()
Deathlift or Die.![]()
^Ja beetje vreemd, want die carbon protheses zorgen ook voor meer 'spring' tijdens het lopen. Maargoed, zolang het een uitzondering is, is het geen probleem imo.![]()
Zu hause, mi amore.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoezo was je daar tot half 3?quote:Tja het was ook geen beste heat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:27 schreef Sinji het volgende:
^Ja beetje vreemd, want die carbon protheses zorgen ook voor meer 'spring' tijdens het lopen. Maargoed, zolang het een uitzondering is, is het geen probleem imo.
Deathlift or Die.![]()
Mosselen met Thaise currypasta, kokos, limoen, knoflook, koriander en ui
De mosselpan, de mosselpan..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Mosselen met Thaise currypasta, kokos, limoen, knoflook, koriander en ui![]()
Cadeau voor stiefpa zn bruiloft maken.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mosselen per definitie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Mosselen met Thaise currypasta, kokos, limoen, knoflook, koriander en uiOja dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cadeau voor stiefpa zn bruiloft maken.Deathlift or Die.![]()
![]()
![]()
omdat mutantThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
zou haar bil huwen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je haar ook nog gezien, CB?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zojuist m'n meest epische potje MW3 aller tijden gespeeld.
DIKKE KANKERPWNAGE8100 punten op Drop Zone (in het Terminal-level
), 46 kills 5 deaths
.
![]()
Lees ik nou goed? Dus ¤13,55 / 36 = 0,38 cent per blikje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:58 schreef jna het volgende:
Deze aanbieding bij de makro moet ik natuurlijk even met jullie delen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je snapt wie er dinsdag naar de makro gaat om bulk in te slaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees ik nou goed? Dus ¤13,55 / 36 = 0,38 cent per blikje?
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Maar dat is toch ook wel de meest awesome map everquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
), 46 kills 5 deaths
.
All good things are wild and free.![]()
Op de xbox kan ik dat ook ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
), 46 kills 5 deaths
.
Deathlift or Die.![]()
Ik ga denk ik met het busje van de vader van Youssef jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef jna het volgende:
[..]
Je snapt wie er dinsdag naar de makro gaat om bulk in te slaan.
Echt geniaal dat ze die map ook voor MW3 beschikbaar hebben gemaakt iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook wel de meest awesome map ever. Favela was ook zo'n geile ja
.
Helaas heb je die niet in je bezit en blijf je altijd de kneus met magere PS3-potjesquote:.
![]()
Favelaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
Doet me denken aan m'n tactical nukes die ik altijd in favela haaldeik wil die mappen in mw3 zien, want mw3 speelt veel fijner.
All good things are wild and free.![]()
Beste MW3 ever, ik snap nogsteeds niet waarom men (alhoewel, volgens mij nogsteeds dagelijks miljoenen spelersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Favelaik wil die mappen in mw3 zien, want mw3 speelt veel fijner.
) hierover klaagt. Ik vond MW2 juist zo kut. Zag gister toevallig een MW2 filmpje van Elpres, die levels waren geniaal (Afghan, Highrise, Quarry, Scrapyard, Skidrow Wasteland
!) maar dat schieten en geschoten worden klopte volgens mij geen een flikker (haha Gay Parade) van
.
![]()
Wie heeft jou een N-pass gegeven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Forstermann uitgeschakeld door een nigger![]()
![]()
[ afbeelding ]
grgr
Goons op je afgestuurd.
gr gr![]()
Haha jij bent een negerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft jou een N-pass gegeven?
Goons op je afgestuurd.
gr gr![]()
sukkeltje
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha jij bent een neger![]()
sukkeltje
![]()
Je moeder.
Terwijl jij foto's post van mannenbenen- en kruizen, even wat chicks. Voor degenen die de Gay Parade níet kijken:
SPOILER: voor CBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat hier? Ik kan geen posts lezen van mannen onder de 1m80.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die is ook geen neger lolz. Wat denk jij nou?![]()
![]()
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
LOL even over die ass die eerder werd gepost, dat was een dikke soep.
[ afbeelding ].
![]()
![]()
bookofdimes, fo shoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Anti-climaxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Gare bil.
Oh nieteens, czar4curves, maar thanks voor diequote:.
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Goede houding heeft zij.).
![]()
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Deathlift or Die.![]()
Op deze manier afknellen? Wat? Hoe danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Principe 'back that ass up'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.
Bij regular doggystyle kan je chick d'ass iets omhoog doen, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je d'ass iets omhoog, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
Ja obviously, dus wat doe jij dan om dit op te lossen? Probleemoplossend denken he #hbo.Deathlift or Die.![]()
#Surinammaleproblemsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je chick d'ass iets omhoog doen, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
Jawel, je keek.![]()
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose pussquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja obviously, dus wat doe jij dan om dit op te lossen? Probleemoplossend denken he #hbo..
Ik koop dan trouwens gewoon een grotere maat fleshlight.I sab fa.quote:![]()
![]()
Heb je me post uberhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose puss.
Deathlift or Die.![]()
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je me post uberhaupt gelezen?"
![]()
Haha die Hondurees/Honduriaan krijgt nu 2 keer geel in 1 minquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OS
Deathlift or Die.![]()
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet."
Deathlift or Die.![]()
En 1-1, Leandro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OSDeathlift or Die.![]()
Die Braziliaan die nu scoort gooit er alle clichés in 1 keer uit. Hartje maken met z'n handen, op het logo slaan en kus op de ring
Jawel, je keek.![]()
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
Dit bedoel ik, snap niet wat jij bedoelt.
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef jna het volgende:
Die Braziliaan die nu scoort gooit er alle clichés in 1 keer uit. Hartje maken met z'n handen, op het logo slaan en kus op de ring![]()
![]()
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
![]()
Deathlift or Die.![]()
Ook echt een blanke en een donkere streepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Was een reactie op Sinji z'n ninja-editquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ninja edit, I saw what you did there..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ook echt een blanke en een donkere streep!
![]()
![]()
Buitenradarquote:. Grootgeschapen dudes gebruiken weeronline.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223![]()
Hoe kan Litouwen nu weer op voorsprong komen![]()
Kut Polly's.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Laat ze er dan maar uitgaan, des te sneller komt Neymar naar Europa. bij voorkeur barca
Oh penalty
Jawel, je keek.![]()
Gewoon cripwalk zetten, bazinquote:"You can take a girl out of the ghetto, but not the ghetto out of the girl"![]()
![]()
Serenaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon cripwalk zetten, bazin
Wat de FAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon cripwalk zetten, bazin!
Fucking hard!!!!!!!!
![]()
Sowieso Serena
Die is ook gewoon een pedicurecursus gaan doen ergens in een wijkcentrum ofzo terwijl ze al wereldberoemd was
Jawel, je keek.![]()
Grappigste shit van de maand.
This Is Wrong: Let's Get Retawded Dance
http://www.worldstarhipho(...)wshh53gZoZYm7L6xO275
Als je vanaf 0:24 niet lacht ben je gaar. Beat lijkt trouwens alsof 'ie van Timbaland is gewoon
.
![]()
Bwhehe, dat doe ik echt altijd als ik iemand hinderlijks na wil doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappigste shit van de maand.
This Is Wrong: Let's Get Retawded Dance
http://www.worldstarhipho(...)wshh53gZoZYm7L6xO275
Als je vanaf 0:24 niet lacht ben je gaar. Beat lijkt trouwens alsof 'ie van Timbaland is gewoon
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jay-Z - "Venus Vs. Mars" (Produced By Timbaland)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:
ROFL dat kan echt niet.
Die beat is van:
Ik ben een baasje.![]()
14.gif voor jou hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jay-Z - "Venus Vs. Mars" (Produced By Timbaland)
Ik ben een baasje.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ben ik overigens de enige die die move meteen mee probeerde te doen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Tryin' to lick yo ear?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik overigens de enige die die move meteen mee probeerde te doen?![]()
Die bewaar ik voor mijn avonturen in Ritzy's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh23grBnwPR9945Oj2
Doe deze moves dan![]()
Ze heeft wel skills
Geïndoctrineerd door Boratquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
Doe deze moves dan![]()
. I'mma head to Kazachstan
.
![]()
aii, kan niet wachtenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er dinsdag flexend te spotten in te kleine zwembroekjes.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
15quote:
mijn doel is om terug te komen als usain boltI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
15
mijn doel is om terug te komen als usain boltDeathlift or Die.![]()
heel veel zon liggen en heel hard rennenquote:
maar dat laatste zit er niet in vrees ik
Klinkt als een haalbaar doel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
heel veel zon liggen en heel hard rennen
maar dat laatste zit er niet in vrees ikDeathlift or Die.![]()
Ja tochquote:
Maar ben slapen nu, fijne vakantie man!I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Jij ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja toch
Maar ben slapen nu, fijne vakantie man!Deathlift or Die.![]()
Ugh, na wat verveeld fokken kwam ik op het 'penis plug' topic uit in KPD. Waarom doen mensen zichzelf dat aan.![]()
Deathlift or Die.![]()
Ayyyyyyy go head white girl i salute you....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
Doe deze moves dan
full stops and exclamation marks![]()
DWC:
DWC op lief5:
DWC:
Chick van DWC die niet luistert:
DWC:
DWC in da hood:
Sneu forum dit trouwens, iedereen daar haat negers.
http://www.chimpout.com/forum/forum.php
[ Bericht 4% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-08-2012 20:32:05 ]If not now, then when.![]()
Jezus manquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[...]
Sneu forum dit trouwens, iedereen daar haat negers.
http://www.chimpout.com/forum/forum.php.
Dat forum trouwens.
In het Education Facilities (!) forum, de volgende topics:
Words Niggers Just Can't Pronounce....
Understanding the Nigger "Mind".... Updated!
Niggers - A Field Spotter's Guide to the Species
Godverdomme![]()
.
![]()
Je ziek beginnen te voelen als je twee dagen later op vakantie gaat. So so fijn.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja echt sneu man, heb niet eens verder gekeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezus man.
Dat forum trouwens.
In het Education Facilities (!) forum, de volgende topics:
Words Niggers Just Can't Pronounce....
Understanding the Nigger "Mind".... Updated!
Niggers - A Field Spotter's Guide to the Species
Godverdomme![]()
.
Mensen leven in een bekrompen wereld.
If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurde mij laatst. True story.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurde mij laatst. True story.
Jammer van de kwaliteit brah. Liedje werd grijs gedraaid tijdens teener party's, ik was nog jong ja.quote:
Hier eentje ter compensatie.
Je bent nog steeds jong, wat praat jijquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit brah. Liedje werd grijs gedraaid tijdens teener party's, ik was nog jong ja.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kwaliteit van je beeldscherm of wat? 2 Goede chicks gekquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit brah. Liedje werd grijs gedraaid tijdens teener party's, ik was nog jong ja.
.
In tegenstelling tot die sloerie van jou erbij hier een chick die ik zou cuffen, hoe ze danst![]()
.
![]()
Ik heb een baard swa, dan ben je officieel oud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent nog steeds jong, wat praat jij
Geintje toch, jij bent gewoon oud.
Ga met je sloerie, maar jouw filmpje is beter ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwaliteit van je beeldscherm of wat? 2 Goede chicks gek.
In tegenstelling tot die sloerie van jou erbij hier een chick die ik zou cuffen, hoe ze danst![]()
.
![]()
Jij bent een Oostblokker, die hebben op hun 12e al volledige snorren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb een baard swa, dan ben je officieel oud.
[ afbeelding ]
Geintje toch, jij bent gewoon oud.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik word ook echt oud ofzo, enige wat ik kan denken als ik dit filmpje kijk is.. Daaaaaaaaaaaaamn girl waar zijn je ouders?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik word ook echt oud ofzo, enige wat ik kan denken als ik dit filmpje kijk is.. Daaaaaaaaaaaaamn girl waar zijn je ouders?![]()
![]()
Die chickquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Dat is toch gewoon treurig man.quote:
Gelukkig heb jij class, zoals een Ambonese dame betaamt![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vanwaar nou weer die 'quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Dat is toch gewoon treurig man.
Gelukkig heb jij class, zoals een Ambonese dame betaamt!'?
Alle chicks die zo op YouTube staan zijn per definitie treurig en dat is logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het niet leuk is om het te zien.If not now, then when.![]()
Wel minder als je dan ook nog geen billen hebt en niet op de maat kan dansen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle chicks die zo op YouTube staan zijn per definitie treurig en dat is logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het niet leuk om het te zien is.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik flirt met je, dan geef ik altijd knipogenquote:.
Haha oke.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel minder als je dan ook nog geen billen hebt en niet op de maat kan dansen.If not now, then when.![]()
Goedmakertje.quote:
Ik wil met hem kroelen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
We zijn op de goede weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer
Nice!Alleen die WC lijkt me kut, zo open en bloot in die ruimte
. En maak er een bar bij/van
.
*uch* Fernandes-house warmingparty![]()
We hebben nog een aparte ruimte voor een WC dus dat is niet zo erg. En daar zijn we mee bezig jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nice!Alleen die WC lijkt me kut, zo open en bloot in die ruimte
. En maak er een bar bij/van
.
*uch* Fernandes-house warmingpartyNu eerst de vloer leggen zodat we de bar kunnen maken.
Binnenkort zijn jullie welkomEerst settlen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Niet echt ervaring mee. Is dat slecht dan¿quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
Wow echt te niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
!
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pagga-waardige OP @ [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
![]()
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer posten.
![]()
Ziet er vet uit Jumi! Hoeveel mag dat wel niet kosten?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoor.
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Ziet er vet uit Jumi! Hoeveel mag dat wel niet kosten?
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hèquote:. Bovendien zitten ze nieteens op FOK! natuurlijk.
Ik zie een verzameling links graag tegemoet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.![]()
http://forum.ellegirl.nl/(...)re-you-wearing-todayquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hè. Bovendien zitten ze nieteens op FOK! natuurlijk.
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/241278
Maar hier misschien wel. En het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat er genoeg mannen creepen op foto's op die fora
Ah, that makes sense.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertje
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maar wat boeit hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. ALS erop gegeild wordt so be it, wat mensen in hun eigen tijd doen heb jij toch geen last van?!
Bovendien lijkt het me echt overdreven, als ze een compliment geven betekend toch niet gelijk dat ze het uitprinten en erop cummen?Daarvoor zijn wel betere dingen te vinden op internet.
Jij maakt er altijd zo'n big deal van maar lekker boeiend man![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar wat boeit het. ALS erop gegeild wordt so be it, wat mensen in hun eigen tijd doen heb jij toch geen last van?!
Bovendien lijkt het me echt overdreven, als ze een compliment geven betekend toch niet gelijk dat ze het uitprinten en erop cummen?Daarvoor zijn wel betere dingen te vinden op internet.
Jij maakt er altijd zo'n big deal van maar lekker boeiend man
Heb er geen last van inderdaad, maar ik vind het gewoon raar dat als een chick bij voorbaat weet dat er dudes op hun kledingfoto (natuurlijk met een stukje inkijk of ass) gaan geilen, ze toch die foto posten. En achteraf maar reageren met het onschuldige 'hihi dankje'. Ik ken ze zelfs die als je ze complimenteert via WhatsApp ze zeggen waarom je het niet in het topic zegt
. Geen enkele gezonde jongeman geeft een fuck om de kleding zelf, het is gewoon eye candy. Iets anders dan porno obviously.
Tot zo ver allemaal prima, maar ik ken geen enkele chick dus in mijn directe omgeving die hieraan mee zou doen, en dan heb ik het niet specifiek over US/LIF-topics, maar in het algemeen. Welke gezonde, weldenkende chick plaatst er nou zulke semi-sexy kledingfoto's (of (half))naakte kiekjes op Internet.
![]()
Blijkbaar een heleboel.quote:
Vraag me ook al een tijdje af hoeveel vrouwen op de hele wereld in hun blote tiet en/of kut op Internet staan.![]()
Ja ik moest gewoon ooit een keer happen. Hoezo ben je gelijk labiel als je dat doet. Gewoon dikke care. Als je wat van jezelf wil showen doe je dat gewoon, ongeacht of iemand dat moreel verwerpelijk vindt
of dat iemand erop geilt.
Echt, care.
Maarja dwc, waarom complimenteer jij niet in het topic dan maar via whatsapp?![]()
![]()
![]()
Heb nog nooit een whatsapp complimentje van dWc mogen ontvangen, kankerlijer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jouw tollie zwerft ook nog rond achter een Fernandesblikje toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar een heleboel.
Vraag me ook al een tijdje af hoeveel vrouwen op de hele wereld in hun blote tiet en/of kut op Internet staan.![]()
![]()
Lekker rebelsquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ja ik moest gewoon ooit een keer happen. Hoezo ben je gelijk labiel als je dat doet. Gewoon dikke care. Als je wat van jezelf wil showen doe je dat gewoon, ongeacht of iemand dat moreel verwerpelijk vindt
of dat iemand erop geilt.
Echt, care..
Laat je anders even kennen zeg.
In dit geval uit verveling, en waarom in het topic als het ook zo kan.quote:Maarja dwc, waarom complimenteer jij niet in het topic dan maar via whatsapp?
Hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb nog nooit een whatsapp complimentje van dWc mogen ontvangen, kankerlijer..
![]()
Duurde even, maar ze heeft een comeback gevonden hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jouw tollie zwerft ook nog rond achter een Fernandesblikje toch?.
Oh nee, toch niet. Dat was bedoelt als random grap, niet voor show off, noch als bevestiging zoeken of complimentvissen. Nice try though.![]()
Kan me nog een post van dWc herinneren waar hij z'n abs koeliebuik showde.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha, die edit. Klootzakquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan me nog een post van dWc herinneren waar hij z'n abs koeliebuik showde.. Maar ook dat valt onder bovenstaande, can't get at me
.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
Ahja, de tijd waarin ik er vanuit ging dat dWc een koelie was.Dat heb ik werkelijk waar nog nóóit in het echt gehoord, dus:
![]()
![]()
'T was niets persoonlijks, voor ik je hoofd had gezien leek je gewoon op een koelie. Care.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die edit. Klootzak. Maar ook dat valt onder bovenstaande, can't get at me
.
[..]Dat heb ik werkelijk waar nog nóóit in het echt gehoord, dus:
[ afbeelding ]
Maar om even een ander onderwerp aan te snijden, first world problem. Ik maak een Ruccola salade met een shitload aan garnalen, subtiele pesto, tomaat komkommer ei bla en ik heb hier walnoten. Die erbij doen of toch maar naar de winkel voor pijnboompitten?![]()
Grap of geen grap, jouw lichaamsdelen zwerven ook over het net.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duurde even, maar ze heeft een comeback gevonden hoor.
Oh nee, toch niet. Dat was bedoelt als random grap, niet voor show off, noch als bevestiging zoeken of complimentvissen. Nice try though.
Maarja jij voelt je alweer gelijk aangevallen, je wilde toch weten waarom, ik geef je mijn mening erover![]()
![]()
Eigenlijk zijn mijn paar posts in WDJV ook allemaal onderdeel van één grote grap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die edit. Klootzak. Maar ook dat valt onder bovenstaande, can't get at me
.
I know, maar ik heb dat irl niemand nog horen zeggen, vandaar de /care iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
'T was niets persoonlijks, voor ik je hoofd had gezien leek je gewoon op een koelie. Care.
Maar om even een ander onderwerp aan te snijden, first world problem. Ik maak een Ruccola salade met een shitload aan garnalen, subtiele pesto, tomaat komkommer ei bla en ik heb hier walnoten. Die erbij doen of toch maar naar de winkel voor pijnboompitten?. Zou gaan voor pijnboompitten
.
Nou nou, een buik en een 2 benen op een vage foto. Zo intiemquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Grap of geen grap, jouw lichaamsdelen zwerven ook over het net.
Maarja jij voelt je alweer gelijk aangevallen, je wilde toch weten waarom, ik geef je mijn mening erover. En niet direct naar mij te achterhalen. En grap of niet maakt best uit, ik postte ze niet met als doel die 3 eerder genoemde zaken. Ik voel me totaal niet aangevallen hoor, als ik je manier van typen en smileygebruik zie eerder jij
.
![]()
Maar waarom dan? Dat was m'n eigenlijke vraag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
Als je wat van jezelf wil showen doe je dat gewoon, ongeacht of iemand dat moreel verwerpelijk vindtof dat iemand erop geilt.
Van mij zwerft er iig geen .rar rondquote:. En jouw Tumblr-pics dan, denken dat ik die nooit heb gezien
.
![]()
Heb daar heel Fernandes hard en nat mee gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OHJA CB, die tepel van jou dan![]()
.
Omdat ze het willen, trots ergens op zijn, het leuk vinden. Moet kunnen imho.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat was m'n eigenlijke vraag.
[..]
Van mij zwerft er iig geen .rar rond. En jouw Tumblr-pics dan, denken dat ik die nooit heb gezien
.
En op dat laatste, dat denkt niemand want je moet het altijd maar al te duidelijk maken dat je het wel gezien hebt.![]()
Oh, jullie posten nu ook al als 1? How cute.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:42 schreef JackieBrown het volgende:
En op dat laatste, dat denkt niemand want je moet het altijd maar al te duidelijk maken dat je het wel gezien hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
lol die pics op m'n tumblr, big deal manDat je daar de moeite voor neemt
![]()
![]()
Whut? Hoe dan, dat is een levende Pocahontasquote:! Lijkt qua gezicht ook op een chick van m'n middelbare school
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ongenadig hard raken.
![]()
Ja oke, ik kijk op m'n mobiel en die vervormt soms foto's. Ik zie de gelijkenis met Pocahontas inderdaad
![]()
![]()
Omdat hij een keizer en koning is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Hoe heeft deze gast ooit een relatie met Mila Kunis kunnen hebben
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: