Is dat niet dat gaypark?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struiken
Een toekomstvoorspellende queeste was dat dus, naar ik begrijp?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struiken
Dat is Oosterpark man (no homo).quote:
Deze boy heeft relevante kennis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Oosterpark man (no homo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Of de oeverlanden in het Amsterdamse bos. Ik rijd daar altijd langs als ik naar de manege ga, staan altijd verdacht veel auto's op de parkeerplaatsquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
dWc ga ik je morgen ook zien op de piratenboot?
Ziet er goed uit gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]Quiche met prei, champignons en spekjes
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziet er goed uit gek.
Ik ga zo BBQ'en.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te maken
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?
Dit gaat dieper. Ik voel het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Is geheimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit gaat dieper. Ik voel het.Door Jomanda moest ik denken aan Yo MommaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ken je Wild 'n Out nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door Jomanda moest ik denken aan Yo Momma.
Dat programma was zooo tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
Dat was één van de beste dingen die ik ooit op TV heb gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
God wat ik nu aan het maken ben999
Volkoren Fussili met filetblokjes, gerulde gehakt en pittige tomatensaus.
Strong bulkin'
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
Masturberen > cummen > testboost > gains.
Not even bro-science.
Volgens mij heb jij een rijke stief-tata.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga dinsdagZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.
De onwetendheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WAT?! Ik fap al weken niet meer voor die test maar nu zeg jij dat fappen wel zorgt voor die test? Confusing.
Goed nieuws dus, fap-mode on.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De onwetendheid
Vas, wat was je aan het haten.
Bij jou zou ik het al helemaal niet gelovenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De onwetendheid
Vas, wat was je aan het haten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
Het Amsterdamse Bos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze jongeman is wijs. vanaf nu officieel Fernandes Elder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Koken of niet fappen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het al helemaal niet geloven
Nee. Wel een rijke baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een rijke stief-tata.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |