SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ego boost +134893750.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent factor 10 keer zo spang als die chick denk ik.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goed bezig gurlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ego boost +134893750.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend![]()
Sportieve meiden![]()
![]()
![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nu net terugquote:Het was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Still lapping everybody on the couchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Dan ga jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Wou ik ook hoorquote:maar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
![]()
Er staat toch best een fris windje, maarre niet verdwaald?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
![]()
![]()
Haha I see. Echte pijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wou ik ook hoormaar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
![]()
![]()
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha I see. Echte pijn. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
maken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Een weekendje of gewoon een hele week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
![]()
Alsof op vakantie gaan tegenwoordig nog een luxe is. Elke uitkeringstrekker kan meermaals per jaar op vakantie.
![]()
Nee echt wegweg, Italië, Spanje, en ook buiten Europa, echt niet normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Ik ga dinsdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongensZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald
Ghehe, wel chill park hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga dinsdagZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald![]()
Toch iets goed in west dWc![]()
![]()
Nee Rembrandtparkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
Welk park hebben jullie het nou over? Sloterpark?![]()
Eerste reeks plaatjes op Google Image:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, wel chill park he![]()
Toch iets goed in west dWc
Oud-Zuid met het Vondelpark, Beatrixpark en Sarphatipark![]()
.
![]()
Het Amsterdamse Bos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerste reeks plaatjes op Google Image:
[ afbeelding ]
Oud-Zuid met het Vondelpark, Beatrixpark en Sarphatipark![]()
.
dus komniehier.
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struiken![]()
![]()
Haagse duinen![]()
In de duinen achter mijn huis kom ik vaak dames tegen die naakt zonnen, ze denken telkens goed uit zicht te liggen![]()
![]()
Is dat niet dat gaypark?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struikenDeathlift or Die.![]()
Een toekomstvoorspellende queeste was dat dus, naar ik begrijp?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Sarphatipark was ik in de 1ste klas toen we voor biologie allemaal spul moesten verzamelen, lagen godverdomme allemaal condooms en spuiten in de struikenDat is Oosterpark man (no homo).quote:![]()
Deze boy heeft relevante kennis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Oosterpark man (no homo).![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Of de oeverlanden in het Amsterdamse bos. Ik rijd daar altijd langs als ik naar de manege ga, staan altijd verdacht veel auto's op de parkeerplaatsquote:waar mensen inzitten.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
dWc ga ik je morgen ook zien op de piratenboot?![]()
![]()
Ziet er goed uit gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]Quiche met prei, champignons en spekjes
.
Ik ga zo BBQ'en.
![]()
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziet er goed uit gek.
Ik ga zo BBQ'en.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je balkon? want dan vraag ik je buurmeisje even om foto's te maken![]()
. Nee, buitenshuis.
![]()
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?.
![]()
Dit gaat dieper. Ik voel het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na 3 seizoenen Fernandes nog niet weten van onze haat/liefde-verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is geheimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Wat is deze sympathie van dWc jegens Vas? Wssup?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit gaat dieper. Ik voel het.Door Jomanda moest ik denken aan Yo MommaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ken je Wild 'n Out nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door Jomanda moest ik denken aan Yo Momma.
? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
Dat programma was zooo tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
zovaak gekeken toen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat was één van de beste dingen die ik ooit op TV heb gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ken je Wild 'n Out nog? Daar heb ik 'vroeger' echt ziek hard om moeten lachen.
!
Affion Crockett best moments on Wild N' Out:
![]()
God wat ik nu aan het maken ben999
Volkoren Fussili met filetblokjes, gerulde gehakt en pittige tomatensaus.
Strong bulkin'Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
God wat ik nu aan het maken ben999
Volkoren Fussili met filetblokjes, gerulde gehakt en pittige tomatensaus.
Strong bulkin'![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: