SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ego boost +134893750.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent factor 10 keer zo spang als die chick denk ik.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goed bezig gurlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ego boost +134893750.
Tevens, hardlopen op de vroege ochtend![]()
Sportieve meiden![]()
![]()
![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nu net terugquote:Het was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Still lapping everybody on the couchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Dan ga jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongens![]()
![]()
Wou ik ook hoorquote:maar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
![]()
Er staat toch best een fris windje, maarre niet verdwaald?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu net terugHet was té warm dus het was meer lopen dan hardlopen
![]()
![]()
Haha I see. Echte pijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wou ik ook hoormaar ik denk, ik ga deze reactie eens een keer voor de positieve insteek
ik kan namelijk ook niet op vakantie maar ik wil zooo graaaaggg
. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
![]()
![]()
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha I see. Echte pijn. Maar goed mijn tijd komt nog wel en dan ga ik echt gewoon om de 2/3 maanden gvd
maken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Een weekendje of gewoon een hele week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van mij zijn standaard op vakantie, ik verbaas me er echt over hoe dat kan. Die vader is huisarts en die moeder..iets met psychologie. Het geld hebben ze misschien maar toch je kan toch niet zo vaak weg? Letterlijk elke maand zijn ze wel wegmaken we natuurlijk standaard grapjes over
![]()
![]()
Alsof op vakantie gaan tegenwoordig nog een luxe is. Elke uitkeringstrekker kan meermaals per jaar op vakantie.
![]()
Nee echt wegweg, Italië, Spanje, en ook buiten Europa, echt niet normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja bizar wel zulke mensen, op een gegeven moment zijn je vrije dagen toch ook wel op ofzo?
En je hebt natuurlijk weg-weg en in-de-stacaravan-in-drenthe-weg![]()
Ik ga dinsdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Still lapping everybody on the couch
Ik wil op vakantie jongensZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald
Ghehe, wel chill park hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga dinsdagZou eigenlijk deze week in Mallorca zitten maar dat kon door alle omstandigheden niet doorgaan.
En het ging goed, Vas. Ik heb het park gevonden en ben niet verdwaald![]()
Toch iets goed in west dWc![]()
![]()
Nee Rembrandtparkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
Welk park hebben jullie het nou over? Sloterpark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |