SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
We hebben nog een aparte ruimte voor een WC dus dat is niet zo erg. En daar zijn we mee bezig jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nice!Alleen die WC lijkt me kut, zo open en bloot in die ruimte
. En maak er een bar bij/van
.
*uch* Fernandes-house warmingparty
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Niet echt ervaring mee. Is dat slecht dan¿quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
Wow echt te niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
!
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pagga-waardige OP @ [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer posten
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoor.
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Ziet er vet uit Jumi! Hoeveel mag dat wel niet kosten?
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hèquote:
Ik zie een verzameling links graag tegemoet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.
http://forum.ellegirl.nl/(...)re-you-wearing-todayquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hè. Bovendien zitten ze nieteens op FOK! natuurlijk.
Ah, that makes sense.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertje![]()
Maar wat boeit hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pagga-waardige OP @ [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar wat boeit het. ALS erop gegeild wordt so be it, wat mensen in hun eigen tijd doen heb jij toch geen last van?!
Bovendien lijkt het me echt overdreven, als ze een compliment geven betekend toch niet gelijk dat ze het uitprinten en erop cummen?Daarvoor zijn wel betere dingen te vinden op internet.
Jij maakt er altijd zo'n big deal van maar lekker boeiend man
Blijkbaar een heleboel.quote:
Jouw tollie zwerft ook nog rond achter een Fernandesblikje toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar een heleboel.
Vraag me ook al een tijdje af hoeveel vrouwen op de hele wereld in hun blote tiet en/of kut op Internet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |